Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری صداو سیما ،‌مرکز فارس استاندار فارس از حضور معاون اول رئیس جمهور برای افتتاح برخی ازطرح های استان فارس خبر داد گفت : طی هماهنگی های انجام شده معاون اول رئیس جمهور به زودی به استان فارس سفر خواهد کرد.
تبادار افزود :‌از جمله طرح های قابل افتتاح خط انتقال سد چشمه عاشق است که می تواند بخشی از مشکلات کمبود آب شرب ،کشاورزی و صنعت استان را برطرف کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


استاندار فارس گفت : نباید اجازه داد آب در مخزن سد به بخار تبدیل شود در حالیکه امروز بخش های مختلف استان نیازمند آب است.
وی افتتاح کارخانه فولاد نی ریز و کارخانه بلبرینگ سازی این شهرستان را از دیگر طرح هایی اعلام کرد که قرار است به بهره برداری برسد .
تبادار بر عملیاتی شدن اقتصاد مقاومتی در استان تاکید کرد و گفت :‌همه مدیران دستگاه های اجرایی استان باید تمام تلاش خودشان را برای محقق شدن آن به کار گیرند چرا که مهمترین راه برون رفت از مشکلات فعلی استان اجرای طرح اقتصاد مقاومتی است .
دهقانی مدیر عامل آب منطقه ای فارس هم در نشست ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی استان مهم ترین اقدامات این شرکت برای مدیریت منابع آب،را نصب کنتورهای حجمی هوشمند بیان کرد و گفت :امسال از مجموع هفت هزار کنتور هوشمند در نظر گرفته شده برای کل کشور، 900 کنتور سهم استان فارس بوده که تاکنون 300 کنتور نصب شده است .
مدیر کل راه و شهرسازی فارس هم گفت: در حوزه راه بیش از 17 طرح بزرگراهی در استان در حال اجراست که می تواند زیر ساخت ها در بخش های مختلف را فراهم کند .
تکاور به آزاد راه شیراز اصفهان اشاره کرد و افزود : این طرح یکی از مهم ترین طرح های اقتصاد مقاومتی است که هم اکنون 60 درصد پیشرفت فیزیکی دارد و با سرعت در هفت قطعه در حال اجراست .

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۶۲۰۰۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای ۱۷۰۰ پروژه محرومیت زدایی در مازندران

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ محمد مهدی اقبال‌پور بعدازظهر چهارشنبه در گفت وگو با خبرنگاران شمار پروژه‌های محرومیت‌زدایی را که توسط بسیج سازندگی سپاه کربلا اجرا شد، هزار و۶۶۶ پروژه اعلام کرد و ارزش آن را ۶۷۵ میلیارد تومان بیان کرد.

وی افزود: از این تعداد ۳۷ پروژه به طول ۵۵ کیلومتر مربوط به راه روستایی، ۸۵ پروژه به طول ۱۳۰ کیلومتر آبرسانی، ۲۱ پروژه به میزان هفت هزار و ۴۰۰ متر مکعب احداث مخزن، هشت پروژه ایستگاه پمپاژ آبرسانی، ۱۰ پروژه برق رسانی در حوزه آبرسانی بوده است.

وی گفت: همچنین ۳۱ پروژه مدیریت بحران شامل احداث دیواره حفاظتی رودخانه‌ها، هشت پروژه لایروبی و ساماندهی رودخانه‌ها و ۵ پروژه فیبر نوری مخابرات نیز توسط بسیج سازندگی اجرا شده است.

سرهنگ اقبال پور از اجرای ۱۰ پروژه مخابراتی و سایت مخابرات و ۴۵ پروژه جاده بین مزارع به طول ۱۰۰ کیلومتر خبر داد و گفت: ۹۵ خانه محروم و ۳۲۰ گلزار شهدا نیز اجرا شده است.

مسئول بسیج سازندگی استان مازندران با بیان اینکه ۴ پروژه مزرعه اقتصاد مقاومتی با اعتبار ۶۰ میلیارد تومان اجرا شده است، گفت: چهار پل روستایی نیز احداث شده است.

وی از غرس ۲۰۰ هزار اصل نهال در سواحل مناطق شهری و روستایی خبر داد و اعتبار اجرای این طرح را ۱۰ میلیارد تومان بیان کرد.

سرهنگ اقباپور با اشاره به افتتاح ۹۰۰ کارگاه اقتصاد مقاومتی و مشاغل خرد ارزش ریالی این پروژه را ۱۴۰ میلیارد تومان بیان کرد و گفت ۴۰ صندوق قرض الحسنه به ارزش یک میلیارد تومان در استان فعال شده است.

وی بر پایی نمایشگاه اقتصاد مقاومتی و دستاوردهای بسیج سازندگی به تعداد ۲۲ مورد را ز دیگر برنامه‌ها بیان کرد و درباره خدمات اجتماعی و کمک مومنانه نیز گفت: ۸۰ هزار و ۱۰۰ فقره کمک مومنانه شامل البسه، پوشاک، لوازم التحریر، تبلت، بسته معیشتی، کارت هدیه و غیره به ارزش ۴۱ میلیارد تومان توزیع شده است.

سرهنگ اقبالپور ارزش ریالی پروژه‌های محرومیت زدایی و اشتغال زدایی را ۶۷۵ میلیارد تومان اعلام کرد و گفت ۷۰۰ گروه جهادی نیز برای ارائه خدمات محرومیت زدایی به استان اعزام شده است.

کد خبر 6100590

دیگر خبرها

  • اجرای ۱۷۰۰ پروژه محرومیت زدایی در مازندران
  • آغاز بررسی جزئیات پیش‌نویس سند ملی توسعه علوم و فناوری‌های کوانتومی
  • آغاز بررسی جزییات پیش‌نویس سند ملی توسعه فناوری‌های کوانتومی
  • برگزاری همایش طلایه داران اقتصاد مقاومتی در خراسان رضوی
  • شناسایی ۳۲۰ساختمان در غرب تهران برای پایش تخصصی در بحث ایمنی
  • افتتاح نمایشگاه اقتصاد مقاومتی در دلیجان
  • ۲ دستور کار کمیسیون راهبری اقتصاد دیجیتال دولت
  • اقتصاد اسلامی گره‌گشای مشکلات اقتصادی است
  • افتتاح نمایشگاه عرضه محصولات اقتصاد مقاومتی بسیج سازندگی سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد
  • آغاز به کار واحد کشتارگاه صنعتی در شهرستان فسا