Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - بوشهر-ايرنا-مربي تيم فولاد نوين اهواز گفت: 10 نفر شدن اين تيم کار فولاد نوين را براي گرفتن امتياز از شاهين بوشهر سخت کرد.

به گزارش ايرنا، مصطفي مهدي پور دوشنبه شب پس از شکست يک بر صفر تيمش در برابر شاهين بوشهر درجمع خبرنگاران افزود: اين شکست درحالي رقم خورد که تيم فولاد نوين اهواز براي زنده نگه داشتن شانس صعود خود نياز مبرم به گرفتن امتياز در اين ديدار داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وي بيان کرد: شاهين 6 امتياز از فولاد نوين اهواز بيشتر داشت و با اين برتري امتياز شاهين براي گرفتن امتياز ناچار به کنترل بازي بوديم ولي با اين وجود در دقايق پاياني نتيجه را واگذار کرديم.
مهدي پور ادامه داد: سه بازي آينده براي تيم فولاد بسيار مهم و حساس است و چنانچه قصد صعود داريم بايد در اين سه بازي برنده بازي باشيم.
وي در ارتباط با قضاوت داور اين ديدار نيز اظهار کرد: داور يک پنالتي صدرصد فولاد را نگرفت و شايد گرفتن همين پنالتي مي توانست باعث تغيير در نتيجه بازي شود.
مهدي پور در ارتباط هواداران شاهين شهرداري بوشهر نيز گفت: با توجه به جنوبي بودن 2 تيم شاهين و فولاد نوين اهواز انتظار رفتار شايسته تري از هوادران تيم ميزبان داشتيم ولي با اين وجود در بيشتر دقايق بازي تيم فولاد نوين را مورد بي حرمتي قرار دادند.
شاهين با اين برد 29 امتيازي شد و در رده سوم گروه خود باقي ماند و تيم فولاد نوين اهواز نيز با 20 امتياز در رده پنجم قرار گرفت.
شاهين در هفته نوزدهم بازي ها به مصاف نيروي زميني تهران مي رود و فولاد نوين اهواز نيز با کاسپين امير آباد بهشهر ديدار مي کند.
7212/ 6045**خبرنگار: عبدالصمد شهرياري**انتشار دهنده:اکبر اقبال مجرد
انتهاي پيام /*

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۶۲۰۰۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

روزبه چشمی بازی با فولاد را از دست داد

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری آنا، روزبه چشمی مدافع تیم استقلال در بازی با ذوب آهن از کوپال ناظمی کارت زرد گرفت تا چهارکارته شود و بازی هفته آینده تیمش مقابل فولاد را از دست بدهد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • ریکاوری سروش کنار فرشته نجاتش! (عکس)
  • بازی‌های باقیمانده استقلال و پرسپولیس در لیگ ۱۴۰۳-۱۴۰۲
  • استقلال با حداکثر هیجان صدرنشین ماند/ حرکت فولاد به‌سوی سقوط
  • روزبه چشمی بازی با فولاد را از دست داد
  • خوزستانی‌ها در انتهای جدول؛ اتفاقی که برای اولین بار در تاریخ لیگ برتر ایران افتاد
  • تیم تراکتور امروز در اهواز به میدان می‌رود
  • دیدار تراکتور و فولاد زیر ذره‌بین!
  • فولاد - تراکتور؛ بجنگ و در لیگ برتر بمان! | پیش بازی
  • ۱۰ نکته درباره دیدار تراکتور و فولاد
  • قول و قرار آتش‌بازی در ورزشگاه شیک جنوب