Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-05-01@07:56:44 GMT

راه های روستایی گردنه حیران آستارا بازگشایی شد

تاریخ انتشار: ۲۵ دی ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۶۲۰۳۱۷

راه های روستایی گردنه حیران آستارا بازگشایی شد

انور بی نیاز عصر دوشنبه در مصاحبه با خبرنگار ایرنا افزود: راهداران در راه های برف گیر روستاهای مشند، حیران، ونه بین و حاجی امیر فعال بودند و ارتفاع برف در برخی نقاط کوهستان حیران آستارا حدود 30 سانتیمتر است.
وی اظهار کرد: با وجود قطع بارش برف، کولاک و یخبندان در مسیرهای کوهستانی حاکم است و راهداران به صورت مداوم برف روبی و نمک پاشی می کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی بیان کرد: تیم های تخصصی راهداری مجهز به بیش از 10 دستگاه لودر، گریدر، برفروب و نمک پاش در مسیرهای اصلی و فرعی آستار در حال آماده باش هستند، اما بهتر است با توجه به موقعیت کوهستانی گردنه حیران آستارا، مردم از سفرهای غیر ضروری در محور آستارا-اردبیل خودداری کنند.
فردین فرتوت نیا رئیس اداره هواشناسی آستارا نیز دمای هوای این شهرستان را چهار درجه سانتیگراد و میزان رطوبت هوا را 81 درصد اعلام و برای فردا آسمانی ابری تا نیمه ابری همراه با بارش باران و به تدریج با کاهش ناپایداری از اواخر وقت فردا، پیش بینی کرد.
شهرستان مرزی بندر آستارا با 91 هزار نفر جمعیت در منتهی الیه غرب استان گیلان و همسایگی جمهوری آذربایجان واقع شده و دارای 25 کیلومتر راه اصلی، 148 کیلومتر راه روستایی و 15 کیلومتر بزرگراه است.
خبرنگار: یوسف هدایتی**انتشار دهنده: بابایی
7105 / 7124 /6030
انتهای پیام

منبع: جماران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۶۲۰۳۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازگشایی جاده سه هزار تنکابن پس از ۵ ماه (فیلم)

ویدئوهای دیدنی دیگر در کانال های آپارات و یوتیوب عصر ایران ???????????? کانال 1 aparat.com/asrirantv کانال 2 aparat.com/asriran کانال 3 youtube.com/@asriran_official/videos کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: زیباترین جاده نخلستان ایران (فیلم) آبشار زیبای ماربره دره شهر (فیلم) زمستان جاده جنگلی توسکستان؛ گرگان (فیلم)

دیگر خبرها

  • پرسپولیس و استقلال در گردنه قهرمانی | انگیزه‌های انتقامی رقبا
  • آغاز بهسازی محور ابهر_ مرشون به طول ۸ کیلومتر
  • بازگشایی گردنه پیچ‌بن در الموت+ فیلم
  • بازگشایی جاده سه هزار تنکابن پس از ۵ ماه (فیلم)
  • ۵۰ واحد مسکونی در خراسان جنوبی بر اثر سیلاب اخیر خسارت دید
  • بازگشایی راه ارتباطی مازندران به قزوین
  • خسارت سیل به زیرساخت‌های خراسان جنوبی تشریح شد
  • خسارت سیل در خراسان جنوبی چند میلیارد تومان بود؟
  • پیش‌بینی وزش باد و خیرش گردوخاک در قم
  • این جاده‌های ایران در بهار هم برفی هستند