Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا -

در زندگي حرف هايي وجود دارد که اگر مردان به همسر خود بگويند آنها را آزرده مي کند
روان شناسان معتقدند در زندگي زناشويي يک سري حرف هايي وجود دارد که اگر مردان به همسرشان بگويند آنها را بسيار آزرده مي کند. اين 5 جمله عبارتند از :
به نظرم مقداري چاق شده اي
اين حرف براي زنان يکي از مخرب ترين حرفها و کلمات است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حتي اگر همسر شما بعد از ازدواجش دچار چاقي و اضافه وزن شده هرگز نبايد به روي او آوريد، با اين کار بدانيد دل او را مي شکنيد و به سختي مي توانيد دلش را به دست آوريد. پيشنهاد مي کنيم اگر مي خواهيد به تناسب اندام همسرتان کمک کنيد از روش ديگر و لحن بهتري استفاده کنيد.
اين غذا را مادرم خيلي خوشمزه درست مي کرد
گفتن اين حرف به زنان به اين معني است که آنها دستپخت خوبي ندارند. هميشه بدانيد براي فرزندان دستپخت مادرشان از بهترين سرآشپزهاي دنيا هم بهتر است و اين به دليل حسي است که بين مادر و فرزند وجود دارد. شما با گفتن اين کلمه تمام انگيزه همسرتان براي آشپزي کردن را از بين مي بريد.
بدگويي کردن از خانواده درجه يک همسرتان
شما وقتي وارد خانواده جديدي مي شويد به اين معني است که شما با فرهنگي که بزرگ شده ايد وارد خانواده اي با فرهنگي جديد مي شويد. اين تفاوت فرهنگ ها ممکن است باعث ايجاد سوءتفاهم و اختلافاتي بين شما، همسرتان و حتي خانواده همسرتان بشود. حتي ممکن است باعث دلخوري شما از پدر، مادر و حتي خواهر و برادر همسرتان شود. اما بايد بدانيد که آنها هرگز قصد اذيت و ناراحت کردن شما را ندارند و اين مسائل تنها به جهت ايجاد اين سوءتفاهمات است. در اين مواقع اگر از خانواده همسرتان پيش همسرتان بدگويي کنيد بدانيد که نه تنها چيزي درست نمي شود بلکه رابطه بين شما و همسرتان هم به هم مي ريزد و همسرتان احساس مي کند با يک مردي که هنوز بزرگ نشده است زندگي مي کند.
فلان خانم چه اندام و چهره زيبايي دارد
اين حرف بدترين حرفي است که مي توانيد به يک زن بزنيد و در نظر اون اين حرف يعني تو زيبا و خوش اندام نيستي. اين را بدانيد زنها حس حسادت را از بچگي تا بزرگي در وجودشان دارند.
وقتي متوجه تغييرات در چهره همسرتان نمي شويد
خانم ها تمايل بسياري به انجام کارهاي زيبايي اعم از رنگ کردن مو، کوتاه کردن مو و ... دارند و بيشتر اين کارها را براي جلب توجه شوهرشان انجام مي دهند. اگر همسرتان يکي از اين کارها را انجام داده و شما متوجه نشده ايد بدانيد بدترين روز زندگي تان است. اين براي خانمها به اين معنا است که براي شما هيچ اهميتي ندارد.
منبع: سيمرغ


منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۶۲۱۱۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

92 گل خورده؛ شفیلدیونایتد بدترین خط دفاعی در تاریخ لیگ برتر انگلیس

در دیداری معوقه از هفته ۲۹ لیگ برتر انگلیس 2023/24، منچستریونایتد مقابل شفیلدیونایتد به برتری 4-2 دست یافت. شفیلدیونایتد با این شکست، یک گام دیگر به سقوط به چمپیونشیپ نزدیک تر شد.

به نقل از اوپتا؛ شفیلدیونایتد در 34 بازی فصل جاری لیگ برتر، 92 گل دریافت کرده است. آنها رکورددار بیشترین گل دریافتی در فصول 38 تیمی در تاریخ لیگ برتر هستند. دربی کانتی در فصل 2007/08 با 89 گل خورده از این نظر رکورددار بود. سوئیندون تاون در فصل 1993/94 یعنی فصلی که لیگ برتر با 22 تیم برگزار می شد، 100 گل دریافت کرد. شفیلدیونایتد در فاصله 4 هفته تا پایان رقابت ها احتمالا از مرز +100 گل خورده نیز عبور خواهد کرد.

از دست ندهید ????????????????????????

درخواست دروسی: سردار را در رم حفظ کنید اختلاف علنی رئیس فدراسیون با مجری تلویزیون اعتراض هوادار بارسلونا: ژاوی، مرد سر حرفش می‌ماند! رد پای آرتتا؛ اورتون بعد از 14 سال لیورپول را در خانه شکست داد!

دیگر خبرها

  • کره شمالی : بدترین وضعیت حقوق بشر در جهان را در آمریکا داریم
  • وضع برخی جاده‌های شرق اصفهان در بدترین شرایط است
  • آنچه باید درباره سندرم ناخن زرد بدانید
  • آنچه باید سندرم ناخن زرد بدانید
  • وقتی دانشگاه به اسرائیل نه بگوید
  • 92 گل خورده؛ شفیلدیونایتد بدترین خط دفاعی در تاریخ لیگ برتر انگلیس
  • این بدترین هدیه‌ای بود که می‌شد به یورگن کلوپ داد!
  • روایت قرائتی از شکایت همسرش به رهبری
  • اشک‌های شیرین امیرعلی نبویان برای همسرش
  • خواص دارویی گیاه "چوچاق" و عوارض آن