Web Analytics Made Easy - Statcounter

«ناصر قوامی»، رییس پیشین کمیسیون قضایی مجلس شورای اسلامی، در گفتگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری برنا درباره بازدید نمایندگان مجلس از زندان اوین در حوادث اخیر گفت: مجلس اجازه نظارت در همه امور کشور را دارد، یعنی می تواند در همه  امور کشور تحقیق و تفحص کند، یکی از امور مهم مساله زندان ها است. برخی می گویند 1500 نفر دستگیر شده اند و برخی از آمار 500 نفری خبر می دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گفته می شود برخی از بازداشت شده ها هم در زندان فوت شده اند یا خودکشی کرده اند که این وظیفه مجلس است که از زندان ها بازرسی کند. ما باید در مقابل رسانه ها پاسخگو باشیم.

قوامی با توجه به وظیفه نمایندگان در این مورد گفت: این حق مسلم مجلس است و اگر کوتاهی کنند، در مقابل خدا و مردم مسئول هستند. نمایندگان اصلاح طلب و نمایندگان اصولگرا باید پیگیر این موضوع باشند.

پیشتر محمود صادقی، نماینده تهران گفته بود: «با درخواست فراکسیون امید برای بازدید از زندان اوین موافقت نکردند».

منبع: خبرگزاری برنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۶۲۱۳۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عکس| خریدارهای استقلال و پرسپولیس را ببینید

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ آئین واگذاری مالکیت باشگاه‌های استقلال و پرسپولیس به بخش خصوصی، صبح امروز چهارشنبه در محل ساختمان وزارت امور اقتصادی و دارایی با حضور مدعوین برگزار شد.

سیداحسان خاندوزی وزیر امور اقتصادی و دارایی، کیومرث هاشمی وزیر ورزش و جوانان، علی خطیر و رضا درویش مدیران عامل باشگاه‌های استقلال و پرسپولیس به همراه نمایندگان کنسرسیوم‌های بانکی و پتروشیمی، از حضار در این مراسم بودند.

پیش از این در بازار فرابورس، سهام باشگاه پرسپولیس به کنسرسیوم بانکی شامل ۶ بانک و باشگاه استقلال نیز به کنسرسیوم پتروشیمی زیر نظر هلدینگ پتروشیمی خلیج‌فارس واگذار شده‌اند.

در ادامه عکس نمایندگان مالک جدید استقلال و پرسپولیس را مشاهده می کنید.

استقلال پرسپولیس

257 251

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1899033

دیگر خبرها

  • عکس| خریدارهای استقلال و پرسپولیس را ببینید
  • تحقیق و تفحص از مساجد تخریب شده منطقه ثامن
  • ارسال گزارش تحقیق و تفحص سازمان حفظ نباتات به قوه قضائیه
  • گزارش تحقیق و تفحص درباره عملکرد سازمان حفظ نباتات به قوه قضائیه ارسال شد
  • متن کامل گزارش نهایی تحقیق و تفحص درباره عملکرد سازمان حفظ نباتات
  • مجلس با تحقیق و تفحص از سازمان حفظ نباتات موافقت کرد
  • مجلس گزارش تفحص از وزارت جهادکشاورزی را به قوه قضاییه ارجاع کرد
  • ارجاع گزارش تحقیق و تفحص از سازمان حفظ نباتات به قوه قضاییه
  • گزارش تحقیق و تفحص از وزارت جهاد کشاورزی به قوه قضاییه ارجاع شد
  • تحقیق و تفحص از وزارت جهاد کشاورزی در دستورکار امروز مجلس