Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-03-29@14:02:14 GMT

عکس: صحنه‌ای از بازی «تام کروز» در فیلم جدیدش

تاریخ انتشار: ۲۶ دی ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۶۲۱۶۵۰

عکس: صحنه‌ای از بازی «تام کروز» در فیلم جدیدش

"تام کروز" هنرپیشه مشهور هالیوود در حال بازی در صحنه‌ای از فیلم جدید " ماموریت غیر ممکن ۶" بر فراز پلی در شهر لندن را ببینید . سرویس عکس و فیلم فردا: "تام کروز" هنرپیشه مشهور هالیوود در حال بازی در صحنه‌ای از فیلم جدید " ماموریت غیر ممکن ۶" بر فراز پلی در شهر لندن را ببینید .     لینک کوتاه خبر: farda.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

fr/003Esx

منبع: فردا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۶۲۱۶۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آلگری: می‌خواهیم حداکثر امتیازهای باقیمانده را بگیریم

سرمربی یوونتوس در آستانه بازی با لاتزیو گفت که می‌خواهند به حداکثر امتیازهای ممکن دست پیدا کنند. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، ماسیمیلیانو آلگری که تیم تحت‌هدایتش فردا شب (شنبه) در چارچوب هفته سی‌ام سری A ایتالیا باید در خانه لاتزیو به میدان برود، گفت: فردا متوجه خواهیم شد لاتزیو که سرمربی‌اش را تغییر داده، چه شکلی خواهد بود. تیم‌های تودور معمولاً هجومی بازی می‌کنند و فردا باید در تمامی جنبه‌ها عالی عمل کنیم. بازیکنان ملی‌پوش ما در وضعیت خوبی به تیم بازگشته‌اند و از حالا 55 روز تا پایان فصل در پیش داریم و خواهید دید که به کجا خواهیم رسید.

سرمربی یوونتوس که تیمش در پنج بازی اخیر یک برد، سه تساوی و یک شکست را تجربه کرده، ادامه داد: باید روی حال تمرکز کنیم. باید اشتیاق لازم را برای رویارویی با بخش پایانی فصل حفظ کنیم. تیم هرگز از تلاش برای ارائه عملکرد خوب دست برنداشته است. متأسفانه در بازی‌های اخیر امتیازهایی از دست داده‌ایم و حالا 9 بازی برای گرفتن سهمیه لیگ قهرمانان و در کنارش جام حذفی ایتالیا را داریم. برای ما مهم است که از این به بعد به نتایج دلخواه برسیم. می‌خواهیم به حداکثر امتیازهای ممکن دست یابیم. 27 امتیاز دیگر باقی مانده و باید تا جای ممکن امتیازت باقیمانده را کسب کنیم.

منچستریونایتد آماده فعال کردن بند فسخ مدافع یوونتوس

آلگری درباره وضعیت چند بازیکن خود اظهار داشت: کیه‌زا و ییلدیز در شرایط خوبی به سر می‌‌برند. آنها بازیکنان مهمی هستند. با بازگشت ولاهوویچ از محرومیت و تکمیل ریکاوری میلیک، خط حمله مدنظر برای رسیدن به اهداف‌مان را در اختیار خواهیم داشت.

یوونتوس که در حال حاضر با 59 امتیاز در رده سوم جدول رده‌بندی سری A قرار دارد و بالای سر خود اینتر 76 امتیازی و میلان 62 امتیازی را می‌بیند، از ساعت 20:30 فردا (شنبه - به وقت تهران) در ورزشگاه المپیکوی شهر رُم به مصاف لاتزیو خواهد رفت.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • آلگری: می‌خواهیم حداکثر امتیازهای باقیمانده را بگیریم
  • رونمایی از کیمیا علیزاده در کشور جدیدش!
  • (عکس) تصاویر بحث‌ برانگیز از لئوناردو دیکاپریو و نامزد جدیدش
  • عکس| رونمایی از کیمیا علیزاده در کشور جدیدش!
  • دغدغه فراز: بازکردن قفل پای ریکانی و علی یوسف
  • حمله با چاقو به یک مسافر قطار متروی لندن مقابل چشم دیگران
  • (ویدیو) بدلکاری ترسناک تام کروز با پرش واقعی از روی کوه
  • حضور تام کروز در صحنه‌های اکشن «ماموریت غیرممکن ۸»
  • تام کروز در صحنه‌های اکشن دیده شد/ «ماموریت غیرممکن ۸» جلو می‌رود
  • قایدی ساده‌ترین کار ممکن را انجام نداد!