Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایران اکونومیست - به گزارش ایران اکونومیست؛ شهنازی شامگاه دوشنبه پس از پایان مجمع عمومی و انتخاباتی کمیته ملی المپیک در گفت و گو با خبرنگاران افزود: خوشبختانه این دوره از انتخابات در یک فضای دوستانه، رقابتی و رفاقتی برگزار شد و رقبایی در این دوره حضور داشتند که باعث داغ شدن تنور انتخابات شدند.
وی اظهار داشت: از اعضایی که من را به عنوان دبیر کل این دوره کمیته ملی المپیک انتخاب کردند قدردانی می کنم و کمیته ملی المپیک به عنوان میزبان برگزاری این دوره از انتخابات تلاش کرد تا در فضایی سالم و دوستانه برگزار شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


دبیر کل کمیته ملی المپیک فضای انتخابات را خوب توصیف کرد و گفت: مسوولیت برگزاری این انتخابات برعهده کمیته ملی المپیک بود و من هر چند نامزد این دوره از انتخابات بودم، اما تلاش کردیم تا این انتخابات به دور از هر گونه حاشیه در فضایی سالم برگزار شود.
وی درباره ممنوع الخروج بودنش توضیح داد: بارها اعلام کرده ام که من در یکی از شرکت های خصوصی که عضو آن نیز هستم با بدهی مالیاتی روبه رو است که اکنون این موضوع در حال برطرف شدن است. این مسایل در شرکت ها اتفاق می افتد و موضوعی کاملا طبیعی است، ولی ممنوع الخروج نیستم.
شهنازی همچنین گفت: در طول چهار سال فعالیت در کمیته ملی المپیک، هماهنگی های خوبی همواره بین من و رییس کمیته وجود داشته که توانسته ایم در این فرایند برای پیشبرد اهداف، تلاش کنیم. هاشمی از ظرفیت بسیارخوبی در این حوزه برخوردار بود و به نظر می رسد دوره جدید کمیته ملی المپیک، فعال تر خواهد شد.
دبیر کل کمیته ملی المپیک درباره ترکیب هیات اجرایی نیز یادآور شد: هیات اجرایی چابک و جوانی انتخاب شده است که امیدواریم در این مقطع گام های بسیار موثری برای اعتلای ورزش کشور برداشته شود.
شهنازی درباره اضافه شدن نام «هادی ساعی» به فهرست هیات اجرایی بدون آنکه انتخاب شود، گفت: انتخابی ساعی در ترکیب جدید هیات اجرایی هیچگونه ارتباطی به اساسنامه این کمیته ندارد و بنابر دستور کمیته بین المللی المپیک باید یک نماینده از کمیسیون ورزشکاران به طور اتوماتیک در هیات اجرایی حضور داشته باشد.
چهل و پنجمین دوره مجمع عمومی و یازدهمین دوره مجمع انتخاباتی کمیته ملی المپیک امروز در محل آکادمی ملی المپیک برگزار و ترکیب کامل ١١ عضو کرسی هیات اجرایی این کمیته مشخص شد.

منبع: ایران اکونومیست

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۶۲۲۰۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نشست نامزدهای دور دوم انتخابات با رئیس هیات نظارت بر انتخابات خوزستان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان ، رئیس ستاد انتخابات خوزستان در این نشست گفت : تبلیغات نامزدها دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در استان باید در چارچوب قانون انجام شود .

ابوالحسن معماری افزود : در این نشست  ابهامات و سوالات  نامزدهای دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در استان خوزستان در خصوص تبلیغات و مقررات انتخابات مورد بررسی قرار گرت .

همچنین در این نشست نامزدهای انتخابات مجلس شورای اسلامی به بیان نظرات و پیشنهادات خود پرداختند .

دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در استان خوزستان برای تعیین نمایندگان دو نماینده حوزه انتخابیه آبادان و نماینده حوزه انتخابیه رامهرمز و رامشیر در روز بیست و یکم اردیبهشت ماه برگزار می شود.

دیگر خبرها

  • تعلیق تمام مسابقات «لیگ 2 تهران» به دلیل ضرب و شتم داور
  • عواقب کتک زدن داور در تهران؛ یک لیگ تعلیق شد
  • نشست نامزدهای دور دوم انتخابات با رئیس هیات نظارت بر انتخابات خوزستان
  • ۷۵ هزار نفر از عوامل اجرایی در استان تهران انتخابات ۱۱ اسفند ۱۴۰۲ را برگزار کردند
  • ۷۵ هزار نفر از عوامل اجرایی در تهران انتخابات اسفند ۱۴۰۲ را برگزار کردند
  • انتخابات ۱۴۰۲ توسط ۷۵ هزار نفر عوامل اجرایی استان تهران برگزار شد
  • یک ایرانی عضو هیات رئیسه ورزش‌های آبی جهان شد
  • ورود ناپلی و پست لارو از استان‌های دیگر به بوشهر ممنوع است
  • برپایی ۱۰۶۴ شعبه اخذ رای در مشهد و کلات برای دور دوم انتخابات
  • استقبال ازنخستین بانوی المپیکی تاریخ ورزش آذربایجان‌غربی