Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری بسیج از کردستان، تعداد ۳۵۰۰۰۰ قطعه بچه ماهی با اعتبار ۶۳۰ میلیون تومان از محل اعتبارات تملک دارایی در دریاچه زریوار مریوان رها سازی شدند.

به گفته مدیر جهادکشاورزی مریوان به منظور حفظ و حراست از ذخایر در یاچه زریوار وتامین بخشی از گوشت سفید شهرستان و تثبیت شغل ۳۶ نفر از اعضاء شرکت تعاونی صیادان این رها سازی صورت گرفته ضمنا انواع بچه ماهی‌های رها شده از انواع فیتوفاک، آمور، کپوروبیگ هد بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



سید عزیز هاشمی افزود: رها سازی ماهی در دریاچه زریوار هر ساله با هدف حفظ اکوسیستم دریاچه انجام می‌شود، و در سالجاری نیز تصمیم گرفته شد چهار گونه ماهی آمور، کپور، فیتوفاگ، بیگ هد از خانواده کپور ماهی در دریاچه رها سازی شوند.   انتهای پیام/7727

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۶۲۲۰۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ثبت دو وقف جدید کردستان

حجت الاسلام والمسلمین محمد کاروند گفت: واقف خیر اندیش ملا محمد زبردست یک دانگ از شش دانگ یکباب مغازه واقع در ۴ راه اصلی مریوان با مساحت ۶ متر را با نیت هزینه‌های مسجد ویس قرنی شهر مریوان وقف کرد.

مدیر کل اوقاف و امور خیریه کردستان ادامه داد: همچنین واقف خیر اندیش، جبار فاتحی یک باب مغازه با حق سرقفلی واقع در شهر مریوان به مساحت ۷ متر مربع را با نیت مساجد شهر مریوان وقف کرد.

حجت الاسلام کاروند با اشاره به ثبت ۲ هزار و ۵۲۹ موقوفه  در استان بیان کرد: از این تعداد ۲ هزار و ۴۰۲ وقف متصرفی، ۱۲۷ موقوفه غیر متصرفی و همچنین ۲۰ هزار و ۹۵ رقبه متصرفی، ۲۰ هزار و ۷۹۷ رقبه غیر متصرفی و ۱۲۲ رقبه اشتراک التولیه در استان وجود دارد.

مدیر کل اوقاف و امور خیریه کردستان ادامه داد: از آمار ۲ هزار و ۵۲۹ موقوفه کردستان ۷۴۶ موقوفه، ۱۶۵۳ مسجد، ۳۷ حسینیه، ۳ زینبیه، ۱۵ تکیه، ۷۱ آرامستان و یک دارالقرآن به چشم میخورد.

باشگاه خبرنگاران جوان کردستان سنندج

دیگر خبرها

  • آغاز مرحله دوم رها سازی آب از سد سیلوه به دریاچه ارومیه
  • آغاز مرحله دوم رها سازی آب از سد سیلوه پیرانشهر به دریاچه ارومیه
  • آغاز مرحله دوم رهاسازی حقابه زیست محیطی دریاچه ارومیه از سد مخزنی سیلوه پیرانشهر
  • مرحله دوم رها سازی آب از سد سیلوه به دریاچه ارومیه
  • رها‌سازی مرحله دوم آب از سد سیلوه پیرانشهر به دریاچه ارومیه
  • قیمت روز انواع سکه و طلا +جدول
  • خدمات سئو سایت
  • ثبت دو وقف جدید کردستان
  • صید ماهی در دریاچه سد زاینده‌‍رود ممنوع است
  • انواع مرغ ماهی خوار در ایران + بررسی خصوصیات آن ها