Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - مهاباد- ايرنا- مديرکل راهداري و حمل و نقل جاده اي آذربايجان غربي با اشاره به شناسايي 44 نقطه پرحادثه در جاده هاي اين استان گفت: 440 ميليارد ريال اعتبار از محل اعتبارات ملي و استاني براي اصلاح نقاط پرحادثه جاده هاي استان اختصاص يافت.

عبدالحسين علي اکبري روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ايرنا افزود: اين اعتبار بر اساس تفاهم نامه استانداري آذربايجان غربي و سازمان راهداري کل کشور اختصاص يافته و 220 ميليارد آن از محل اعتبارات استاني و بقيه نيز از محل اعتبارات ملي سال هاي 1396 و 1397 تامين مي شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وي بيان کرد: با اختصاص اين اعتبار، عمليات اجرايي بهبود وضعيت 22 نقطه پرحادثه جاده هاي آذربايجان غربي از سال آينده آغاز مي شود.
وي اضافه کرد: امسال بيش از 2 هزار و 500 کيلومتر از جاده هاي استان خط کشي شده است.
وي همچنين با اشاره به آغاز طرح زمستاني جاده ها از 15 آذرماه امسال اظهار کرد: اکنون راهداران و بيش از 430 دستگاه تجهيزات و ماشين آلات راهداري در 67 نقطه از جاده هاي آذربايجان غربي مستقر هستند.
مديرکل راهداري و حمل و نقل جاده اي آذربايجان غربي در خصوص بهسازي و اصلاح جاده هاي شهرستان تکاب گفت: امسال بيش از 135 ميليارد ريال اعتبار براي اجراي عمليات روکش آسفالت جاده تکاب- شاهين دژ اختصاص يافته و عمليات اجرايي آن از اوايل سال آينده آغاز مي شود.
علي اکبري ادامه داد: عمليات اجرايي روکش آسفالت بخشي از جاده تکاب- دندي -تخت سليمان هم به طول 10 کيلومتر با اعتباري بالغ بر 25 ميليارد ريال از سال آينده و با مساعد شدن شرايط آب و هوايي آغاز مي شود.
وي افزود: سال آينده بيش از 13 ميليارد ريال اعتبار براي بهسازي و روکش آسفالت هشت کيلومتر از جاده هاي روستايي تکاب اختصاص مي يابد.
به گزارش ايرنا در 2 سال گذشته بيش از 50 کيلومتر از راه هاي روستايي تکاب آسفالت ريزي شده است.
مديرکل راهداري و حمل و نقل جاده اي آذربايجان غربي براي ديدار با فرماندار تکاب و بررسي وضع راه ها و طرح هاي اين اداره کل به اين شهرستان سفر کرده است.
شهرستان تکاب با 80 هزار نفر جمعيت در جنوب آذربايجان غربي واقع شده است.
7514/2093
خبر: امير خالق نژاد ** انتشار: صابر چهرقاني
انتهاي پيام /*

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۶۲۲۰۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بارش‌های بهاره آذربایجان‌غربی را فرا می‌گیرد

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،مطیعی افزود: بر اساس بررسی آخرین نقشه‌های پیش‌یابی و با عبور متناوب امواجی از تراز میانی جو، از امروز رگبار باران همراه رعد و برق و وزش باد در برخی نقاط بویژه مناطق جنوبی استان رخ خواهد داد که با تقویت این سامانه از فردا بارش‌های بهاره سطح وسیع‌تری از استان را در بر می‌گیرد. 

وی ادامه داد: با توجه به شدت بارش‌ها، طی این مدت، احتمال آبگرفتگی معابر و سیلابی شدن رودخانه‌ها در برخی نقاط استان دور از انتظار نیست. 

این کارشناس هواشناسی استان افزود: از نظر دمایی کاهش نسبی دما از امروز در استان پیش‌بینی می‌شود. 

مطیعی با اشاره به کمینه و بیشینه دمای شهرهای استان طی ۲۴ ساعت گذشته نیز گفت: طی شبانه روز گذشته شهرستان شوط با ۳۰ درجه بالای صفر گرمترین و تخت سلیمان تکاب با ۷ درجه بالای صفر خنکترین شهر استان بود. 

دیگر خبرها

  • شناسایی قطعی ۸۸۷ نقطه حادثه‌خیز در کشور طی یک سال گذشته
  • وجود ۱۴ نقطه حادثه خیز در جاده‌های ارومیه
  • پیشرفت ۷۸ درصدی طرح ساماندهی راه‌های روستایی آذربایجان غربی
  • بهسازی آسفالت آزادراه تبریز زنجان آغاز شد
  • رفع و آشکارسازی ۹ نقطه حادثه‌خیز در محورهای مواصلاتی ارومیه
  • رفع و آشکارسازی ۹ نقطه حادثه خیز در محور‌های مواصلاتی شهرستان ارومیه
  • ۴۰هزار کیلومتر راه آسفالته کشور خرابی سنگین دارد
  • بارش‌های بهاره آذربایجان‌غربی را فرا می‌گیرد
  • اصلاح ۷ نقطه پرتصادف در سیستان و بلوچستان
  • ◄ آمارهای رفع نقاط پرحادثه راه‌ های کشور شفاف است