Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران ناز»
2024-03-29@08:13:40 GMT

اکران فیلم جدید هومن سیدی و نیکی کریمی (عکس)

تاریخ انتشار: ۲۶ دی ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۶۲۲۱۰۳

اکران فیلم جدید هومن سیدی و نیکی کریمی (عکس)

اکران فیلم جدید هومن سیدی و نیکی کریمی (عکس)

 

هومن سیدی این بار در فیلمی جدید به همراه نیکی کریمی ایران ناز کمدی انسانی به کارگردانی محمد هادی کریمی با بازی هومن سیدی و نیکی کریمی نیمه مردادماه سال گذشته در تهران کلید خورد و فیلمبرداری آن تا اواخر مهرماه ادامه داشت. جدیدترین ساخته محمدهادی کریمی از چهارشنبه 27 دی ماه 1396 در سینماهای کشور اکران میشود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 

آرمان درویش، علیرضا شجاع نوری، نیکی کریمی، فرخ نعمتی، هومن سیدی، لیلا زارع، بهاره کیان افشار و ایلیا نصراللهی از جمله بازیگران فیلم کمدی انسانی هستند.کمدی انسانی یک کمدی-تراژدی است که از دهه 30 تا دهه 60 روایت می شود و داستان فراز و فرودهای شخصیتی را روایت می کند که مجبور است شبیه مردمان پیرامونش شود.

 

 

عوامل ساخت فیلم کمدی انسانی عبارتند از :نویسنده، کارگردان، تدوینگر و تهیه کننده:محمدهادی کریمی، مدیر فیلمبرداری:مرتضی غفوری، صدابردار:بابک اردلان، صداگذار:علیرضا علویان، طراح گریم:شهرام خلج، موسیقی:بهزاد عبدی، طراح صحنه و لباس:علی نصیری نیا، جلوه های ویژه:بهنام خاکسار، اتالوناژ، پردازش تصویر و تصحیح رنگ:سامان وفایی، طراح نامواره:صبا گلباز، مدیر تولید و مجری طرح:محمدباقر طسوجی، جانشین تولید، برنامه ریز و دستیار اول کارگردان:حمید غفاریان، عکس:حبیب مجیدی.

 

 

 

 

 

 

منبع: ایران ناز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irannaz.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران ناز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۶۲۲۱۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سیلاب ۱۳۳ میلیارد و ۶۳۰ میلیون ریال خسارت به آزادشهر وارد کرد

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز گلستان سید جواد کریمی گفت : از مجموع خسارت وارده ۸۹ میلیارد و ۶۳۰ میلیون ریال مربوط به زیرساخت‌های بخش کشاورزی و ۴۴ میلیارد ریال هم در حوزه راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آزادشهر و زیرساخت‌های آن است.

وی اضافه کرد: تخریب ۱۵.۲ کیلومتر جاده بین مزارع، ۹ هزار و ۷۵۰ متر بندهای خاکی و نیز هزار و ۸۰۰ متر کانال انتقال آب به همراه سه هزار مترمربع خسارت به مزارع گندم، یونجه، زعفران و چهار هزار مترمربع باغ‌ گیلاس و گلابی از خسارتهای سیل ۶ فروردین به بخش کشاورزی آزادشهر بوده است.

کریمی ادامه داد: رانش و تخریب کناره مسیر جاده آزادشهر به خوش ییلاق ، تخریب آبرو دهانه سه متری، آبشستگی و خسارت به جاده روستاهای تیل آباد به کاشیدار و وامنان به سیب چال هم از خسارات وارده به حوزه راه‌های ارتباطی این شهرستان بود.

 

دیگر خبرها

  • سیلاب ۱۳۳ میلیارد و ۶۳۰ میلیون ریال خسارت به آزادشهر وارد کرد
  • شعرخوانی محمود کریمی به مناسبت میلاد کریم اهل بیت (ع)
  • تغییر چهره شدید هومن برق‌ نورد
  • عکس | علی کریمی به مونیخ آلمان رفت
  • ماه مبارک رمضان سبب بیداری امت اسلامی در برابر ظلم علیه مسلمانان خواهد شد
  • عکس | لاغری شدید هومن برق‌نورد خبرساز شد؛ دلیل لاغری هومن برق نورد چیست؟
  • قسمت دوم و سوم فیلم‌های کمدی چه سرانجامی داشته‌اند؟
  • عکس| تصویری از تغییر چهره شدید هومن برق‌نورد
  • ارسال بیش از ۱۵۰۰ اثر به دبیرخانه جشنواره شعر رضوی
  • ارسال ۱۵۰۰ اثر به دبیرخانه جشنواره رضوی