Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-05-05@21:39:08 GMT

کاهش ۷ درصدی ضرب و جرح عمدی در گلستان

تاریخ انتشار: ۲۶ دی ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۶۲۲۷۰۴

کاهش ۷ درصدی ضرب و جرح عمدی در گلستان

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از گرگان؛ هادی هاشمیان گفت: پرونده‎های ایراد ضرب و جرح در سال ۹۵ نسبت به سال ۹۴، ده درصد کاهش داشت و این رقم در ۹ ماه امسال ۷ درصد نسبت به مدت مشابه پارسال کمتر شد.
وی با بیان اینکه جرائم خشن مانند ضرب و جرح عمدی سبب بحران اجتماعی می‎شود افزود: خوشبختانه با تلاش‌های انجام گرفته شاهد سیر نزولی جرایمی مانند ضرب و جرح عمدی و توهین به اشخاص، در محاکم استان هستیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


این مقام ارشد قضایی استان افزود: فعالیت دادگستری در حوزه‌ی پیشگیری از وقوع جرم و کاهش آسیب‌های اجتماعی به تنهایی راهگشا نیست و باید همه دستگاه‌ها از ظرفیت خود در این بخش استفاده کنند و به کمک دستگاه قضایی بیایند.
هاشمیان، کاهش ورودی ۲۰ هزار پرونده به محاکم استان در سال گذشته را یک نمونه‌ی خوب از همکاری بین دستگاهی در استان خواند و گفت: این تجربه نشان داد اگر همه دستگاه‌ها پای کار بیایند و به دادگستری کمک کنند می‌توان در کاهش آسیب‌ها و جرایم، گام‌های خوبی برداشت.
رئیس کل دادگستری گلستان افزود: این که افراد با کوچکترین حرکت و رفتار دیگران، پرخاشگری می‌کنند و در برخی موارد واکنش‌های خشن بروز می‌دهند نشان می‌دهد اقدامات انجام شده برای بالا بردن آستانه صبر مردم کافی نیست و باید همه دستگاه‌ها با کمک هم در این بخش چاره اندیشی کنند.   انتهای پیام / ا  

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۶۲۲۷۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خروج واحد تولیدی مکمل غذایی دام و طیور بعد از ۶ سال از ورشکستگی با حمایت دستگاه قضا

علی القاصی، رئیس کل دادگستری استان تهران از خروج از ورشکستگی یک واحد تولیدی مکمل غذایی دام و طیور با حمایت‌ها و پیگیری‌های قضایی پس از شش سال خبر داد و گفت: این واحد تولیدی با موضوع فعالیت تولید کربنات کلسیم از سنگ‌های آهکی برای مصرف دام و طیور به‌عنوان مکمل غذایی در شهرستان ساوه از سال ۱۳۹۶ به‌طور کامل تعطیل و در معرض فروپاشی و ورشکستگی قرار گرفت.

رئیس کل دادگستری استان تهران خاطرنشان کرد: این شرکت بر اساس نوسانات نرخ ارز، عدم رقابت با تولیدکنندگان بزرگ، دریافت تسهیلات بانکی و معوق شدن اقساط بانکی و عدم پرداخت به موقع مطالبات سازمان امور مالیاتی و سازمان تامین اجتماعی ورشکسته شناخته شد که با ورود اداره تصفیه امور ورشکستگی دادگستری کل استان تهران همزمان با پیشبرد امر تصفیه، جلسات متعددی با بستانکاران عمده اعم از بانک، سازمان امور مالیاتی و سازمان تامین اجتماعی تشکیل گردید و رفع موانع موجود در مسیر فعالیت این واحد تولیدی در دستور کار قرار گرفت.

وی با بیان اینکه خوشبختانه با پیگیری‌های صورت‌گرفته در نهایت صد در صد مطالبات بستانکاران به صورت نقدی پرداخت و این شرکت از ورشکستگی خارج گردید، اذعان کرد: این واحد تولیدی در حال حاضر با اشتغال ۳۱ نفر نیروی کار به‌صورت مستقیم به چرخه تولید بازگشت و به طور کامل تحویل مالکین و سهامداران گردید.

القاصی در پایان با اشاره به ایجاد بستر جدید توسعه در واحد تولیدی مذکور و افزایش تولید تا هزار تن در روز خاطرنشان کرد: در حال حاضر تمامی مطالبات اعم از حقوق و مزایای کارگری، هزینه‌های جاری از جمله حق بیمه، مالیات، برق و گاز پرداخت شد و با خروج از ورشکستگی، این واحد تولیدی در روزجاری تحویل مالکین و سهامداران شد.

باشگاه خبرنگاران جوان اجتماعی حقوقی قضایی

دیگر خبرها

  • مختومه شدن ۲۹۰ هزار پرونده در دادگستری چهارمحال و بختیاری
  • مقابله با تغییر کاربری ۱۲۸۷۰ هکتار از اراضی زراعی البرز
  • زیرساخت، فرهنگ، قانون؛ عوامل کاهش تصادفات
  • عفو بیش از ۲ هزار نفر از زندانیان جرایم غیر سرقت در البرز
  • رفع تصرف ۴۶۰۰ هکتار از اراضی ملی سیستان و بلوچستان
  • خروج واحد تولیدی مکمل غذایی دام و طیور بعد از ۶ سال از ورشکستگی با حمایت دستگاه قضا
  • دادگاه‌های «صلح» تا مهرماه ایجاد شوند/ لزوم کاهش پرونده‌های معوق
  • رئیس و دادستان عمومی مجموعه قضایی شهرستان اردل معرفی شد
  • آغاز گل چینی از گلستان های گل محمدی اردستان
  • کاهش ۲۴ درصدی ورودی پرونده‌های طلاق توافقی در شهرستان بهارستان