Web Analytics Made Easy - Statcounter

مهاجم ایرانی تیم فوتبال المپیاکوس گفت: ما به همه تیم های لیگ یونان احترام می گذاریم و می خواهیم در صدر جدول بمانیم.

به گزارش قدس آنلاین، شب گذشته از هفته هجدهم رقابت‌های سوپرلیگ یونان، المپیاکوس در ورزشگاه خانگی خود میزبان لامیا بود و با نتیجه دو بر صفر پیروز شد. در این دیدار کریم انصاری فرد مهاجم ایرانی از ابتدا در ترکیب تیمش به میدان رفت و موفق شد گل دوم تیمش را در دقیقه 37 روی فرصت طلبی به ثمر برساند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

انصاری فرد پس از این دیدار با شبکه نوا اسپورت یونان گفت: این بازی آسانی برای ما نبود و در این دیدار تلاش زیادی کردیم تا ۳ امتیاز بازی را کسب کنیم. ما به هر تیمی که در سوپر لیگ حضور دارد احترام می‌گذاریم. همه ما آماده هستیم و می خواهیم در صدر جدول سوپر لیگ یونان بمانیم. هر یک از بازیکنان ما در هر دیدار وظیفه ای بر دوش دارد که تلاش می کند به نحو احسن انجام دهد. به نظرم ما در این دیدار آنچه که سرمربی از ما خواسته بود را اجرا کردیم.

کریم درباره همبازی های خود مارین، فورچن و میرالاس که در بازی با لامیا خوب عمل کردند، این طور گفت: اینکه بسیاری از همبازی‌هایم در تیم خیلی خوب عمل می‌کنند باعث خوشحالیم است.ما همکاری خوبی باهم داریم و تلاشمان این است که برنامه سرمربی را اجرایی کنیم. میرالاس که اخیرا به تیم ما اضافه شده است از هم دیگر چیز یاد می گیریم و در کنار هم خوب عمل می کنیم. تمام همبازی هایم این احساس را به من منتقل می کنند که پشت من هستند و به من کمک می کنند تا گلزنی کنم.

مهاجم ملی پوش کشورمان درباره اینکه او اکنون با ۹ گل زده در صدر گلزنان سوپر لیگ یونان است و آیا این روند گلزنی اش ادامه خواهد داشت یا متوقف می شود، گفت: همچنان که اطلاع دارید من در ابتدای فصل نزد یک به ۳ ماه از بازی ها حضور نداشتیم و همیشه دنبال فرصتی بودم تا وارد زمین بازی شوم و بجنگم. همیشه تلاش می کنم تا تیمم بهترین باشد. وظیفه من گلزنی برای تیم است و من همیشه آنچه را که در توانم است را برای تیم به کار می‌گیرم. نمی دانم که این فصل را با زدن چند گل به پایان می برم اما مهمتر از آقای گلی من، قهرمانی تیم در سوپر لیگ یونان در پایان فصل است.

منبع: قدس آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۶۲۲۸۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

درگیری بزرگ در لیگ یونان: نتوانستند مربی را کنترل کنند!

به گزارش "ورزش سه"، در حالی‌که آاِک با نتیجه ۳-۲ از پائوک عقب بود، ماتیاس آلمیدا، سرمربی آاِک، در کنار خط به‌شدت عصبانی بود و پس از پایان بازی با یکی از افرادی که گفته می‌شود از ناظران بازی بوده است درگیر شد.

این مربی سپس با سرجیو اولیویرا و یکی دیگر از بازیکنان خودش که قصد داشتند برای پایان دادن به درگیری دخالت کنند درگیر شد و کم کم این موضوع تبدیل به یک درگیری بزرگ شد.

در ادامه نیروهای امنیتی و کادر فنی دو تیم برای جدا کردن افراد حاضر در درگیری اضافه شدند اما ناگهان آلمیدا گردن یکی از افراد حاضر در درگیری را از پشت گرفت و به او آسیب زد.

پس از دقایقی درگیری، بالاخره نیروهای امنیتی موفق به پراکنده کردن جمعیت و خاتمه دادن به آن شدند. به گزارش نشریه یونانی اسپورتال، مردی که آلمیدا گردنش را گرفته بود، یک مقام رسمی از سمت فدراسیون بوده است که برای اداره پیشگیری از خشونت در ورزش کار می‌کند.

آلمیدا در کنفرانس مطبوعاتی خود پس از بازی به این درگیری پرداخت و اعلام کرد که از فردی که گردنش را گرفته بود عذرخواهی کرده است.

او همچنین گفت:«دیدید چند نفر در کنار زمین بودند؟ چیزی که من همیشه می‌گویم این است که اگر بخواهیم وضعیت فوتبال یونان را تغییر دهیم، این همه آدم نمی‌توانند در کنار زمین باشند.»

بر اساس گزارش رسانه‌های یونانی، آلمیدا به دلیل این درگیری با محرومیت سه جلسه‌ای روبرو شده است.

دیگر خبرها

  • پدر یان ماتسن: ما می‌خواهیم در دورتموند بمانیم؛ چلسی دیگر شرایط خوبی ندارد
  • استقلال به جانشین حسینی روحیه داد (عکس)
  • ۱۱ بازیکن نکونام برای فتح تبریز | امید آبی ها به یک بازیکن
  • شکست سنگین الاتحاد کلبا برابر الوصل/ مهدی قایدی گلزنی کرد
  • دیدار دوم شهرداری گرگان و الریاضی لبنان
  • شکست سنگین الاتحاد کلبا برابر الوصل/ مهدی قایدی گلزنی کرد +ویدئو
  • درگیری بزرگ در لیگ یونان: نتوانستند مربی را کنترل کنند! (+عکس)
  • درگیری بزرگ در لیگ یونان: نتوانستند مربی را کنترل کنند!
  • ما قطعاً در جام جهانی همه را شگفت‌زده خواهیم کرد | درخواست ویژه ستاره تیم ملی
  • قهرمانی سوپر استاد بزرگ پرهام مقصودلو با فیرنهایم در شاخ بوندسلیگا