Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرمانده نیروی انتظامی شهرستان تیران و کرون با اشاره به تلاش نیروی انتظامی برای دستگیری همه سارقان احشام، گفت: دامداران با رعایت موارد حفاظتی برای احشام خود از جمله استفاده از محل های نگه داری مناسب، نگهبان و نصب دوربین، از سوء استفاده سارقان جلوگیری کنند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  سفیر تیران و کرون؛ سرهنگ علی صادقی ظهر امروز در نشست خبری با خبرنگاران تیران و کرون با اشاره به کاهش تصادفات ۹ ماهه سال جاری در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته، اظهار کرد: تصادفات فوتی ۶۷ درصد، تصادفات جرحی ۱۲ درصد و تصادفات خسارتی ۲۶ درصد کاهش پیدا کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده نیروی انتظامی شهرستان تیران و کرون کاهش آمار تصادفات را ناشی از توجه مردم به قوانین راهنمایی و رانندگی دانست و گفت: ماموران نیروی انتظامی برای نظم بخشی به وضعیت جاده و خیابان ها رانندگان متخلف را اعمال قانون می کنند تا از بروز حوادث ناگوار جلوگیری شود.

افزایش آمار کشفیات سرقت در تیران و کرون

وی با اشاره به آمار کشفیات سرقت در شهرستان، تصریح کرد: کشفیات سرقت احشام در ۹ ماهه سال جاری در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته ۱۲۹ درصد، کشف خودرو صددرصد، کشف محتویات داخل خودرو ۷۱ درصد، کشف سایر سرقت ها ۶۷ درصد، کشف سرقت از اماکن خصوصی ۱۷ درصد و کشف سرقت موتورسیکلت ۴ درصد افزایش پیدا کرده است.

سرهنگ صادقی خاطرنشان کرد: سرقت جیب بری در نه ماهه سال جاری نسبت به مدت مشابه سال گذشته صد درصد، متعلقات خودرو ۷۸ درصد، جرایم خشن ۲۵ درصد و سرقت موتور سیکلت ۲۲ درصد کاهش پیدا کرده است.

کشف مواد مخدر هشیش ۳۴۷ درصد افزایش پیدا کرده است

فرمانده انتظامی شهرستان تیران و کرون فعالیت پلیس مبارزه با مواد مخدر را حائز اهمیت زیادی دانست و افزود: کشف مواد مخدر هشیش در مدت ذکر شده ۳۴۷ درصد، مواد مخدر از نوع سوخته ۱۱۷ درصد، از نوع شیره ۱۹ درصد و مواد صنعتی ۱۲ درصد افزایش پیدا کرده است که حاصل تلاش های گسترده این معاونت است.

وی ادامه داد: دستگیری مجرمان مالی و اقتصادی در این مدت ۵۳ درصد، مجرمان مواد مخدر و معتادان ۱۵ درصد و سارقان دو درصد افزایش پیدا کرده است.

دامداران شهرستان با رعایت موارد حفاظتی برای احشام خود از سوء استفاده سارقان جلوگیری کنند

سرهنگ صادقی با اشاره به تلاش نیروی انتظامی برای دستگیری همه سارقان احشام، تصریح کرد: دامداران شهرستان با رعایت اصول ایمنی و موارد حفاظتی برای احشام خود از جمله استفاده از محل های نگه داری مناسب، نگهبان و نصب دوربین، از سوء استفاده سارقان جلوگیری کنندو جلسات آموزشی جهت توجیه این عزیزان در آینده برگزار خواهد شد.

وی با بیان اینکه تماس های فوریت های ۱۱۰ نیروی انتظامی ۳۷ درصد در مقایسه با سال گذشته افزایش پیدا کرده است، گفت: فعالیت های نیروی انتظامی به منظور خدمت رسانی به مردم انجام می شود و افزایش تماس ها حاکی از افزایش اعتماد مردم به این ارگان است.

برگزاری جلسات متعدد آموزش همگانی و آگاهی بخشی به اقشار مختلف مردم

فرمانده انتظامی شهرستان تیران و کرون آگاه سازی مردم را امری تاثیرگذار در کاهش حوادث و جرایم دانست و  یادآور شد: معاونت اجتماعی نیروی انتظامی در سال ۹۶ ۷۳ جلسه آموزش همگانی در مدارس، ۱۲ جلسه برای اصناف و  ۳۱ جلسه را  در مساجد برگزار کرده است.

وی ادامه داد: ۱۰ جلسه شورای معتمد پلیس، ۱۰ جلسه تعامل فرماندهی با اقشار مختلف، ۲ جلسه کارگروه تخصصی با سازمان های مردم نهاد ، ۲۱ جلسه تعامل با ائمه جمعه، ۸۴ جلسه تعاملی و مشارکتی با سازمان های دولتی و ۷۴ جلسه فرهنگ ترافیک برای اقشار مختلف در سطح شهرستان در سال جاری برگزار شده است.

سرهنگ صادقی خاطرنشان کرد: هزار و ۳۲۴ بازدید توسط نیروی انتظامی از اصناف صورت گرفته که هزار و ۱۴۹ مورد از آن به صورت محسوس انجام شده است.

فرمانده انتظامی شهرستان تیران و کرون با بیان اینکه پلیس آگاهی فعالیت های خدماتی هم به مردم ارائه می دهد، اظهار کرد: هزار و ۴۹۵ مورد انگشت نگاری در ۹ ماهه سال جاری برای متقاضیان در پلیس آگاهی انجام شده که در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته با افزایش روبرو بوده است.

همکاری مردم موجب شناسایی سریع تر مجرمان خواهد شد

وی با اشاره به دستگیری سارقان تجهیزات مخابراتی و مجرمان تولید کننده خوراک دامی فاسد، اذعان کرد: همکاری مردم و تسریع آن ها در اعلام وقوع جرم های مختلف در سطح شهرستان موجب شناسایی سریع تر مجرمان خواهد شد که پل ارتباطی ۱۱۰ آماده پاسخگویی به مردم است.

سرهنگ صادقی افزود: سامانه ۱۹۷ آماده پاسخگویی به نظرات، انتقادات و پیشنهادات مردم بوده و ملاقات های مردمی فرمانده انتظامی شهرستان روز های دوشنبه از ساعت ۱۰ الی ۱۲ در محل پلیس راهور انجام خواهد شد.

فرمانده انتظامی شهرستان تیران و کرون خاطرنشان کرد: راه اندازی پاسگاه انتظامی بخش کرون در شهر عسگران و کلانتری شهر رضوانشهر از جمله خواسته های مردم بوده که پیگیری های متعددی در این زمینه انجام شده و قطعا در آینده شاهد تحقق این خواسته مردم خواهیم بود.

انتهای پیام/

 

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۶۲۲۹۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری باند سارقان مشاعات ساختمان در بندرانزلی

فرمانده انتظامی بندرانزلی از دستگیری اعضای باند ۳ نفره سارقان مشاعات ساختمانی‌های این شهرستان و کشف ۴ فقره پرونده سرقت خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از گیلان و به نقل از پایگاه خبری پلیس گیلان، امیر وهاب‌زاده اظهار کرد: با وقوع چند فقره سرقت از مشاعات ساختمان در شهرستان بندرانزلی، بلافاصله پیگیری موضوع در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی افزود: پس از انجام تحقیقات و اقدامات فنی، سارقان این پرونده‌ها و محل اختفاء آنان شناسایی و این افراد طی عملیات‌های جداگانه دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان بندرانزلی خاطرنشان کرد: سارقان ۲۹، ۳۲ و ۳۵ ساله به چهار فقره سرقت از مشاعات ساختمان اعتراف کردند و پس از تکمیل پرونده برای سیر مراحل قانونی در اختیار مرجع قضائی قرار گرفتند.

وهاب‌زاده، رعایت نکردن نکات حفاظتی و ایمنی را مهمترین عامل سوء‌استفاده سارقان دانست و تصریح کرد: نقش مردم در این زمینه و توجه به هشدارها و توصیه‌های پلیس نقش به‌سزایی در پیشگیری از وقوع سرقت دارد.

کد خبر 749177

دیگر خبرها

  • جلوگیری از فعالیت یک اتاق غیر مجاز کشتار دام در تیران و کرون
  • دستگیری سارقان طلا در مشگین شهر
  • باند سارقان خودرو در نهاوند منهدم شد
  • انهدام باند سارقان خودرو در نهاوند
  • دستگیری سارقان اماکن خصوصی و خانه باغ‌ها در مهاباد
  • چند خبر از کشفیات پلیس
  • قانون‌گریزی شوراها آسیب‌های این نهاد را افزایش می‌دهد
  • سارقان مشاعات ساختمانی در اسفراین دستگیر شدند
  • دستگیری باند سارقان مشاعات ساختمان در بندرانزلی
  • مصوبات شوراها بر جذب سرمایه‌گذار معطوف شود