Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا- تيم فوتبال پديده مشهد روز جمعه هفته جاري در شهر مشهد مقدس ميزبان استقلال تهران خواهد بود و احتمال برگزاري اين بازي در ورزشگاه امام رضا وجود دارد.
به گزارش آريا، برنامه نود شب گذشته (25 دي) دو مهمان تلفني از مشهد داشت که در خصوص برگزاري ديدار روز جمعه تيم هاي پديده مشهد و استقلال تهران صحبت هايي مطرح شد که حاکي از احتمال بالاي برگزاري ديدار اين دو تيم در ورزشگاه تازه تأسيس امام رضا بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

محمدمهدي برادران رئيس هيأت فوتبال خراسان رضوي ابتدا ابراز اميدواري کرد که برنامه نود بتواند کمک مؤثري در حل اين مسئله داشته باشد، اظهار داشت:
فرماندار مشهد که رياست شوراي تأمين شهر را هم بر عهده دارد، و همچنين آقاي حيدر خوش نيت معاون فرماندار به خوبي مي دانند که اين شورا مصوبه اي داشته و به ما ابلاغ شده که امکان برگزاري بازي تيم هاي استقلال و پرسپوليس در ورزشگاه امام رضا وجود ندارد. اما امروز هم آقاي فرماندار و هم آقاي خوش نيت مصاحبه کرده و اعلام کردند که آنها هم موافق برگزاري بازي استقلال و پديده مشهد در ورزشگاه امام رضا هستند و در صورتي که تا امروز (دوشنبه) نامه درخواست هيأت فوتبال خراسان رضوي به شوراي تأمين برسد، انشاله بازي روز جمعه در ورزشگاه امام رضا برگزار خواهد شد؛ آنها اظهار داشتند که بازي هفته گذشته پرسپوليس و سياه جامگان هم در اين ورزشگاه برگزار مي شد. بنده هم بلافاصله با مسئولان باشگاه پديده مشهد هماهنگي هاي لازم را انجام دادم و در اسرع وقت، نامه درخواست را به شوراي تأمين تحويل داديم. حال اميدواري که آقاي خوش نيت خبر خوشي را براي همه دوستداران فوتبال داشته باشند و برگزاري بازي تيم هاي استقلال و پديده مشهد را تصويب کنند. آستان قدس رضوي هم اجازه برگزاري 10 بازي در ورزشگاه امام رضا را به هيأت فوتبال خراسان رضوي داده است.
در همين زمينه، حيدر خوش‌نيت، معاون سياسي و امنيتي فرمانداري مشهد در گفت‌وگوي تلفني با برنامه نود اظهار کرد:
در جدول مسابقات که به ما داده‌اند، مکان تمام بازي‌ها ورزشگاه ثامن پيش‌بيني شده و هيچ درخواستي براي برگزاري ديدارها در ورزشگاه امام رضا نبوده است؛ بايد درخواست از طرف باشگاه‌ها و هيأت فوتبال استان بيايد و سپس در خصوص آن تصميم گيري خواهيم کرد. خدمت رساني به مردم وظيفه ما است و تمام تلاش خود را براي برگزاري بازي روز جمعه در ورزشگاه امام رضا به کار مي گيرم.
قرار است تصميم قطعي در خصوص برگزاري يا عدم برگزاري اين ديدار در ورزشگاه امام رضا، از سوي شوراي تأمين شهر مشهد اعلام شود.

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۶۲۳۰۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برپایی جشن «خدا قوت کارگر» در ورزشگاه امام رضا (ع) مشهد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی، معاون خدمات اجتماعی بنیاد کرامت رضوی گفت: این ویژه برنامه با هدف تجلیل از کارگران به عنوان ارکان اصلی تولید و تحقق شعار سال مبنی بر جهش تولید با مشارکت وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی و مردم  برگزار می‌شود.

جعفر رئیسیان زاده افزود: این مراسم روز دوشنبه دهم اردیبهشت بعد از نماز مغرب و عشا در ورزشگاه امام رضا (ع) برگزار می‌شود و در آن از ۲۵ هزار کارگر مشهدی به همراه خانواده‌هایشان تجلیل خواهد شد و تولیت آستان قدس رضوی و جمعی از مدیران ارشد ملی و استانی نیز از مهمانان این مراسم هستند.

وی گفت: مدعوین به این مراسم از طریق کارفرمایان در کارخانه‌های مختلف شناسایی شده‌اند به طوری که سهمیه‌ای برای تجلیل از کارگران شاغل در هر کارگاه تولیدی و مجموعه فعال در امر تولید در نظر گرفته شده است.

معاون خدمات اجتماعی بنیاد کرامت رضوی افزود: جشن خانوادگی، اجرای سرود و نماهنگ‌های مذهبی، برنامه‌های شاد برای کودکان، سخنرانی و نور افشانی از ویژه برنامه‌های این مراسم است و در پایان، غذای متبرک رضوی به خانواده‌ها اهدا خواهد شد.

رئیسیان زاده گفت: در این برنامه از تعدادی از کارگران نمونه که درزمینه  تولید کار ویژه و منحصر به فردی انجام داده‌اند نیز به نمایندگی ازهمه کارگران تجلیل خواهد شد.

دیگر خبرها

  • جشن «خدا قوت کارگر» در ورزشگاه امام رضا«ع» مشهد (عکس)
  • نصیحت امباپه و دمبله به پدیده فوتبال فرانسه
  • نگاهی به آمار رویارویی ۲ تیم استقلال و تراکتور
  • حکم کمیته انضباطی برای تکرار یک دیدار تعیین‌کننده
  • رای کمیته انضباطی به برگزاری دیدار استقلال ملاثانی - فجر
  • مکان بازی پیکان - استقلال تغییر می‌کند!
  • حکم کمیته انضباطی به لغو جنجالی بازی لیگ یک صادر شد
  • انتقاد از برگزاری جلسات هیات مدیره باشگاه‌های خوزستانی در تهران
  • برپایی جشن «خدا قوت کارگر» در ورزشگاه امام رضا (ع) مشهد
  • پرسپولیسی ها ما را مسخره کردند | مشکل بازیکن استقلال بود که بی دلیل در زمین ایستاده بود