Web Analytics Made Easy - Statcounter

مرتضی سلیمی در گفت‌وگو با خبرنگار بهداشت و درمان  خبرگزاری فارس، در ارتباط با عملیات برف و کولاک طی 24 ساعت گذشته، اظهار داشت: 5 استان آذربایجان شرقی و غربی، اردبیل، زنجان و سمنان متأثر از برف و کولاک شده است.

وی با اشاره به امدادرسانی به مسافران در 6 محور مواصلاتی گفت: تعدادی از مسافران در راه مانده اسکان اضطراری شده و امدادرسانی شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس سازمان امداد و نجات خاطرنشان کرد: 43 خودرو گرفتار در برف در این مدت توسط نیروهای امدادی رهاسازی شده‌اند.

انتهای پیام/

منبع: فارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۶۲۳۱۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امدادرسانی نیرو‌های هلال احمر به ۱۷ هزار نفر

 از تاریخ ۲۴ اسفند ۱۴۰۲ تا ۶ فروردین ۱۴۰۳، در طرح ملی امداد و نجات نوروزی ۲ هزار و ۲۶۴ مورد عملیات امدادی توسط نیرو‌های این جمعیت صورت گرفته است. در این بین هزار و ۳۱مورد حادثه جاده‌ای «معادل ۴۵ درصد» ۸۴ مورد حادثه کوهستان «معادل ۴ درصد» حادثه جوی ۱۵۴مورد معادل «۷درصد» انجام شده است.

کل دریافت کنندگان خدمات امداد و نجات در کشور ۱۷ هزار و ۳۴۸نفر که ۲ هزار و ۱۸۹ نفر به صورت سرپایی درمان شدند، ۸۳۱ نفر نیز به مراکز درمانی منتقل، ۳۰۷نفر به مناطق امن انتقال داده شدند و ۲ هزار و ۹۲۵ نفر نیز اسکان اضطراری داده شد.

همچنین برای ۱۷۸ نفر در حوادث و سوانح جاده‌ای عملیات رهاسازی صورت گرفت و برای ۵ هزار و ۴۶ نفر سنجش میزان قند و فشار خون انجام شد.

باشگاه خبرنگاران جوان اجتماعی رفاه و تعاون

دیگر خبرها

  • امدادرسانی هلال احمر کردستان به ۷۱ نفر حادثه‌دیده در طرح نوروزی
  • امدادرسانی هلال احمر به بیش از هزار و۴۰۸ نفر
  • رهایی 170 نفر گرفتار در کولاک تکاب
  • امدادرسانی به ۴۰ گرفتار در آبگرفتگی جهرم
  • امدادرسانی به بیش از ۱۸ هزار نفر در طرح امداد و نجات نوروزی
  • ۱۷۰ نفر گرفتار در کولاک تکاب رهایی یافتند
  • امدادرسانی به بیش از ۱۸ هزار نفر در طرح ملی امداد و نجات نوروز
  • امدادرسانی به بیش از ۱۸ هزار نفر در طرح ملی امداد و نجات نوروزی
  • امدادرسانی به بیش از ۱۸ هزار نفر در طرح ملی امداد و نجات نوروز ۱۴۰۳
  • امدادرسانی نیرو‌های هلال احمر به ۱۷ هزار نفر