Web Analytics Made Easy - Statcounter

جبهۀ‌ مردمی‌ نیروهای‌ انقلاب‌اسلامی در پیامی جان باختن غم انگیر کارکنان کشتی نفت‌کش سانچی را تسلیت گفت. ۲۶ دی ۱۳۹۶ - ۰۹:۱۷ سیاسی احزاب و تشکل ها نظرات

به گزارش حوزه احزاب خبرگزاری تسنیم، جبهۀ‌ مردمی‌ نیروهای‌ انقلاب‌اسلامی در پیامی جان باختن غم انگیر کارکنان کشتی نفت‌کش سانچی را تسلیت گفت.  

بیشتر بخوانید

حزب موتلفه و جامعه اسلامی مهندسین درگذشت کارکنان نفتکش سانچی را تسلیت گفتند

متن پیام به شرح ذیل است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

باسمه تعالی

کلُّ مَنْ عَلیها فَان وَ یبقَی وَجْهُ رَبَّک ذوالجلالِ والاکرامِ

سینه از آتش دل در غم جانانه بسوخت                    آتشی بود در این خانه که کاشانه بسوخت

درگذشت غم انگیز دریانوردان دریادل را خدمت رهبر فرزانه انقلاب، ملت، شریف ایران و به ویژه خانوادههای سوگوار و همکاران داغدار آن عزیزان سفر کرده، تسلیت عرض نموده و حزن و اندوه خود را در این مصیبت جانگداز ابراز میداریم.

بدون شک این حادثه تلخ و ناگوار قلب مردم ایران را غرق در عزا و ماتم و همگان را در آلام خانوادههای مصیبت دیده شریک ساخت.

به هر تقدیر سرنشینان سخت کوش نفت کش سانچی در غربت و مظلومیت، آرام و خاموش در شعلههای سرکش آتش، جان به جان آفرین تسلیم نمودند و پیکر گداختهشان به اعماق دریا فرورفت و روح بلندشان به اوج آسمانها پرکشید تا نامشان در صحیفه افتخارات و در شمار فداکاران و خادمان ملت سرافراز ایران برای همیشه جاودان گردد.

از پروردگار غفور و رحیم، مغفرت و رحمت واسعه برای آن جان باختگان طلب میکنیم و برای تمامی بازماندگان و آشنایان این سوختگان وصل، شکیبایی و پاداش در تحمل این ضایعه دردناک مسئلت مینمائیم و از دست اندرکاران امور مجدانه میخواهیم که با اتخاذ تصمیمات مقتضی و تدابیر لازم از وقوع چنین رخدادهای دهشتناکی جلوگیری بعمل آورند.

والعاقبه للمتقین

انتهای پیام/

R1487/P1011199/S1,10/CT12

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۶۲۳۲۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجدید میثاق مدیران و کارکنان بانک رفاه کارگران با آرمان‌های بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی

به گزارش گروه بازار خبرگزاری علم و فناوری آنا به نقل از روابط عمومی بانک رفاه کارگران، دکتر اسماعیل للـه‌گانی و هیئت همراه همزمان با اولین روز این هفته به همراه دکتر سید صولت مرتضوی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی، معاونان این وزارتخانه، مدیران، روسا و کارکنان سازمان‌های تابعه، جمعی از کارگران، کارفرمایان و جامعه کار و تولید با حضور در مرقد مطهر معمار کبیر انقلاب و قرائت فاتحه و نثار تاج گل با آرمان‌های شهدا و امام شهدا تجدید بیعت کردند.  

 

مدیرعامل بانک رفاه کارگران طی سخنانی در حاشیه این مراسم به نقش کارگران در تحقق اهداف شعار سال "جهش تولید با مشارکت مردم" اشاره کرد و گفت: بدون شک کارگران به عنوان ستون فقرات حوزه تولید، یکی از ارکان اساسی در تحقق اهداف شعار سال محسوب می‌شوند. 

وی افزود: امروز ایران اسلامی در عرصه‌های مختلف به ویژه دستیابی به خودکفایی در تولید بسیاری از محصولات، کاهش وابستگی اقتصادی و گسترش محسوس مبادلات تجاری و اقتصادی سرآمد و توفیقات بسیار ارزشمندی در بخش‌های گوناگون اقتصادی و تولیدی حاصل شده است.

دکتر للـه‌گانی تصریح کرد: اقتدار در عرصه اقتصادی کشور مدیون جامعه کارگری و بخش عمده‌ای از مسئولیت تحقق شعار سال که ناظر بر جهش تولید است، بر دوش کارگران سختکوش کشورمان قرار دارد. 

مدیرعامل بانک رفاه کارگران با بیان اینکه بانک رفاه کارگران همواره سعی داشته به سهم خود حامی تولید ملی و کارگران ایران اسلامی باشد، تاکید کرد: حمایت‌های این بانک از حوزه تولید در سال‌های اخیر از رشد قابل توجهی برخوردار و به عنوان بانک مزین به نام "کارگران" عزیز، اقدامات و خدمات گسترده‌ای در راستای حمایت از واحدهای تولیدی کشور داشته است.  

 

وی انتشار اوراق گواهی سپرده مدت‌دار ویژه سرمایه‌گذاری (خاص) را به عنوان یکی از خدمات کلیدی و ارزشمند این بانک در راستای حمایت از تولید ملی برشمرد و گفت: این اوراق با هدایت نقدینگی عمومی کشور به سمت واحدهای تولیدی ضمن کاهش نرخ تورم، بستر پیشبرد برنامه‌های توسعه‌ای این واحدها را فراهم می‌کند. 

دکتر للـه‌گانی در پایان تصریح کرد: در حال حاضر این اوراق به منظور تامین مالی واحدهای تولیدی متقاضی، از سوی بانک رفاه کارگران منتشر و علاقه‌مندان به خرید نیز می‌توانند برای این منظور به شعب این بانک در سراسر کشور مراجعه کنند. 

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • عملیات وعده صادق قدرت پوشالی رژیم صهیونیستی را نمایان کرد
  • پاسخ جانشین فرمانده کل سپاه به سؤالی درباره صنعت خودروسازی
  • بنیاد مسکن انقلاب اسلامی در حل مشکلات مردمی، پیشتاز باشد
  • تجدید میثاق مدیران و کارکنان بانک رفاه کارگران با آرمان‌های بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی
  • پیام استاندار خراسان جنوبی به مناسبت "سالروز شکست آمریکا در طبس"
  • پیام تسلیت هیأت خانواده شهدا و ایثارگران به معاون شورای حل اختلاف و بسیج قوه قضائیه
  • مهم‌ترین دلیل توفیق سپاه، بافت مردمی آن است
  • تعزیه‌خوان باسابقه خمین درگذشت/ پیام تسلیت مدیرکل هنرهای نمایشی
  • نشست جبهه مردمی ایران قوی با نامزد‌های دور دوم انتخابات برگزار شد
  • سپاه پاسداران نهادی از جنس مردم+فیلم