Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-05-04@13:33:03 GMT

سردترین و گرمترین استان‌های کشور کدامند؟ +جدول

تاریخ انتشار: ۲۶ دی ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۶۲۳۲۹۸

سردترین و گرمترین استان‌های کشور کدامند؟ +جدول

براساس آخرین نقشه های هواشناسی، امروز در استان های ساحلی خزر بارش باران و در برخی نقاط استان خراسان شمالی بارش برف و باران پیش بینی می شود

باشگاه خبرنگاران جوان: بر اساس تحلیل آخرین نقشه‌های هواشناسی و خروجی مدل‌ها امروز در استان‌های ساحلی خزر بارش باران و در برخی نقاط استان خراسان شمالی بارش برف و باران پیش بینی می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


همچنین در شمال خراسان رضوی و بخش‌هایی از شمال غرب و ارتفاعات البرز شرقی بارش پراکنده به همراه وزش باد پیش بینی می‌شود و روز چهارشنبه نیز بارش پراکنده در سواحل غربی خزر دور از انتظار نخواهد بود.

در سایر مناطق کشور در سه روز آینده وزش باد پدیده غالب خواهد بود و طی دو روز آینده همچنان ماندگاری هوای سرد در شمال غرب، سواحل شمالی وشمال شرق ادامه دارد، ضمن اینکه در شرق کشور کاهش ۴ تا ۸ درجه دما طی امروز و فردا پیش بینی می‌شود.

از روز پنجشنبه تا جمعه مجددا افزایش دما در نیمه شمالی کشور رخ خواهد داد که در استان‌های گیلان و اردبیل با وزش باد شدید جنوبی نیز همراه خواهد بود و از اواخر وقت روز پنج شنبه سامانه بارشی دیگری از سمت مرز‌های غربی وارد کشور می‌شود که موجب بارش‌های نسبتا گسترده در روز جمعه در نیمه غربی کشور خواهد شد.

  لینک کوتاه خبر: farda.fr/003Etm

منبع: فردا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۶۲۳۲۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

موج جدید بارش در شمال کشور/ تهران تا کی بارانی است؟

به گزارش خبرآنلاین ، اصغری، کارشناس هواشناسی گفت:طبق آخرین اطلاعات سازمان هواشناسی، از فردا یکشنبه (۱۶ اردیبهشت) موج بارشی دیگری وارد کشور شده و بسیاری از نواحی در استان‌های شمال غربی، غربی و شمالی کشور از این موج بارش‌های خوبی دریافت خواهند کرد.

وی ادامه داد:سامانه بارشی هم‌اکنون در شمال شرق کشور فعال است و مسافرین این بخش مراقبت کنند.

استان‌های آذربایجان‌های شرقی، غربی، اردبیل، گیلان، مازندران، گلستان، خراسان شمالی، کرمانشاه، زنجان، قزوین، کردستان و همچنین دامنه‌های زاگرس از این موج بارش خواهند داشت.

شدت و تمرکز اصلی بارش‌ها در استان‌های شمال غربی و شمالی کشور خواهد بود اما طبق پیش بینی‌ها فعلی شدت بارش‌ها در حد سیلاب نیست.

به گفته وی از دوشنبه منتظر نفوذ موج جدید بارشی هستیم و این سامانه در شمال کشور فعال خواهد بود.

۴۷۲۱۷

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1902732

دیگر خبرها

  • موج جدید بارش در شمال کشور/ تهران تا کی بارانی است؟
  • بارش باران و جاری شدن روان‌آب در خراسان شمالی
  • آسمان مناطق شمالی و مرکزی استان بوشهر بارانی می شود
  • ورود موج بارشی جدید به کشور/ بارش باران در این ۱۱ استان شروع می‌شود
  • خبر خوب هواشناسی؛ بارش‌های بهاری نیمی از کم‌بارشی‌های کشور را جبران کرد + جزئیات
  • ورود موج بارشی جدید به کشور از روز یکشنبه
  • خبر خوب هواشناسی ؛ بارش‌های بهاری نیمی از کم‌بارشی‌های کشور را جبران کرد + جزئیات
  • تداوم بارش‌ها در نیمه شمالی و شرقی استان یزد
  • صدور هشدار نارنجی /بارش‌های رگباری خراسان شمالی را فرا می‌گیرد
  • بارش‌ها در نیمه شمالی و شرقی استان ادامه دارد