Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت مقسم مدیر عامل موسسه خودباوران کوثر در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از گرگان؛ گفت: این کارگاه، از امروز ۲۶ دی تا ۲۸ دی ماه با حضور ۴۲ نفر از مدیران سازمان‌های مردم نهاد سطح ۲ کشور در گرگان تشکیل می‌شود.

وی ادامه داد: در این کارگاه ۳ روزه، مدیران سازمان‌های مردم نهاد حوزه صیانت، کارآفرینی و اشتغال در زمینه تخصصی کارآفرینی، آمادگی بیشتر برای کمک به بهبود یافتگان و خانواده آنان با حضور مدیران علمی و دانشگاهی و اجرایی کشور کسب خواهند کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



مدیر عامل موسسه خودباوران کوثر گفت: اجرای این کارگاه را دو تشکل، خودباوران کوثر و مهرآفرینان جوان بر عهده دارند و شورای هماهنگی استان گلستان و اداره کل توسعه مشارکت‌های مردمی و سازمان‌های مردم نهاد ستاد مبارزه با موادمخدر، هدایت و حمایت از این طرح را انجام خواهند داد.

وی افزود:ایجاد زمینه اشتغال برای بهبود یافتگان، پس از طی مراحل درمان، مورد توجه سیاستگذاران، وزیر کشور و برنامه ریزان ستاد مبارزه با موادمخدر قرار می‌گیرند.

انتهای پیام/م   کارگاه صیانت و کارآفرینی در گرگان برگزار می شود

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۶۲۳۴۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای طرح همیاران آرامش در گرگان و گنبد

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ علیرضا نصیری ظهر پنجشنبه در جلسه هماهنگی اجرای طرح همیاران آرامش، اظهار کرد: این طرح به منظور کاهش آسیب‌های اجتماعی با محوریت فرمانده کلانتری، معاونت فرهنگی و اجتماعی استان و پلیس‌های تخصصی در اردیبهشت ماه جاری اجرا می‌شود.

وی با اشاره به اینکه طرح همیاران آرامش در ۸ نقطه از شهرهای گرگان و گنبد اجرایی می‌شود، افزود: این طرح در ۶ منطقه گرگان و دو منطقه گنبد اجرا خواهد شد.

معاون فرهنگی و اجتماعی نیروی انتظامی گلستان گفت: همه سازمان‌های خدمات رسان و حمایتی از جمله کمیته امداد، شهرداری، فرمانداری، بسیج، شورا و معتمد محل، خیرین، سازمان‌های مردم نهاد فعال در حوزه‌های پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی و عفاف و حجاب با هدف ارتقا توانمندی ساکنان و کمک به حل مشکلات و آسیب‌ها در این طرح مشارکت خواهند داشت.

وی با بیان اینکه تئاتر خیابانی با موضوع یکی از آسیب‌های اجتماعی محله در دو نوبت صبح و بعد ظهر در این محلات اجرایی خواهد شد، گفت: برای حل مسائل مناطق و اجرای طرح، اطلس آسیب‌های موجود استخراج شد.

نصیری اظهار کرد: آسیب‌های اجتماعی به عنوان اموری که نظم عمومی جامعه را به هم می‌زنند و هنجارهای آن را مورد تعرض قرار می‌دهند بسیار حائز اهمیت است و می‌طلبد تلاش‌ها در این زمینه از سوی همه سازمان‌ها بیشتر شود.

معاون فرهنگی و اجتماعی فرماندهی انتظامی استان گلستان با تاکید بر نقش خانواده و آموزش و پرورش در پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی، فقر، اعتیاد، طلاق، بدحجابی و فضای مجازی و گفت: برخورد هوشمندانه با این معضلات، نیاز به همکاری و همگرایی بیش از پیش تمامی متولیان امر، نخبگان علمی، دینی و فرهنگی، خیرین و همراهی مردم در این زمینه دارد.

کد خبر 6088543

دیگر خبرها

  • فرمانداریهای استان تهران برای همکاری با دبیرخانه ۱۰روز فرصت دارند
  • اجرای طرح همیاران آرامش در گرگان و گنبد
  • مشارکت بیش از ۳۰۰ سازمان مردم نهاد در طرح ملی مشارکت اجتماعی
  • توقیف ۲۵۰۰ میلیارد تومان اموال قاچاقچیان موادمخدر در گلستان
  • افزایش کیفیت خدمات به مردم با رویه واحد در دادسرا‌های سراسر گلستان
  • سیل شدید گلستان؛ خط راه‌آهن تهران - گرگان زیر آب رفت
  • زاهدان میزبان گردهمایی مدیران مراکز مشاوره و سبک زندگی دانشگاه‌های کشور
  • ملایر میزبان جشنواره موسیقی «شب‌های تاک»
  • گلستان میزبان تیم ملی والیبال نیروهای مسلح کشور
  • گرد همایی منطقه‌ای ائمه جمعه منطقه یک کشور در گلستان