Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی تیم ملی بوکس ایران گفت: هدف ما اعزام دو تیم کامل بوکس به اردوهای مشترک است.

اکبر احدی در گفت و گو با ایسنا، راجع به اردوی مشترک تیم ملی بوکس ایران با بلغارستان گفت: تصمیم داریم دو تیم کامل را به این اردوی مشترک اعزام کنیم اما همه چیز به شرایط فدراسیون بستگی دارد که بتواند هزینه‌ها را فراهم کند یا خیر.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مطمئنا اگر بتوانیم دو تیم کامل را به این اردو اعزام کنیم سطح آمادگی بوکسورها به اندازه قابل توجهی بالاتر می‌آید.

او درباره اردوی مشترک تیم ملی ایران با بلغارستان ادامه داد: البته طبق دعوتنامه‌ای که فدراسیون بوکس بلغارستان به ایران داده است تنها بوکسورهای سنگین وزن را برای برگزاری اردوی مشترک خود با ایران خواسته‌اند، باید ببینیم شرایط چگونه پیش می‌رود. از طرف قرقیزستان هم دعوتنامه‌ای داریم که باید هر دو را بررسی کنیم و بهترین گزینه را برای اردوی مشترک انتخاب کنیم.

سرمربی تیم ملی بوکس ایران گفت: اگر اردوی مشترک با تیم ملی بلغارستان حتمی شود ۱۶ بهمن ماه راهی این کشور می‌شویم تا اردوهای خود را آغاز کنیم اما اگر اینطور نباشد، ۲۸ بهمن به تورنمنت تدارکاتی که در همین کشور مد نظر داریم اعزام می‌شویم.

احدی در مورد تورنمنت تدارکاتی که قرار است تیم ملی بوکس به آن اعزام شود، توضیح داد: این مسابقات سطح خوبی دارد و حدود چهار تا پنج سال پیش که به این رقابت‌ها اعزام شده بودیم بوکسورهای خوبی در آن شرکت کرده بودند. دقیقا نمی‌دانم چه کشورهایی در این دوره حضور دارند اما هر سال هفت تا هشت کشور خوب اروپایی به این مسابقات اعزام می‌شوند. می‌توان برای آماده‌ سازی بوکسورها روی این تورنمنت حساب باز کرد.

او در مورد شرایط ملی ‌پوشان تیم ملی بوکس ایران اظهار کرد: خوشبختانه بعد از دو مرحله اردویی که داشتیم آمادگی بدنی ملی‌ پوشان قابل قبول است. بعد از این سعی داریم بر روی مسائل فنی و تکنیکی کارکنیم تا ان‌شاءالله بتوانیم نتایج خوبی را در بازی‌های آسیایی ۲۰۱۸ جاکارتا کسب کنیم.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۶۲۳۵۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اوسمار: می‌خواهیم قهرمانی پارسال را تکرار کنیم

سرمربی تیم پرسپولیس درنشست خبری بعد از بازی به هواداران نساجی تبریک گفت که جو زیبایی در ورزشگاه درست کردند. 

به گزارش تابناک ورزشی؛ اوسمار ویرا سرمربی پرسپولیس بعد از پیروزی دو بر یک مقابل نساجی در نشست خبری اظهار داشت: شب همگی بخیر! قبل از صحبت در مورد بازی می‌خواهم در مورد سه موضوع حرف بزنم. تشکر می کنم از هواداران تیم مان که تیم را حمایت کردند و به هواداران نساجی هم تبریک می گویم که جو قشنگی در ورزشگاه درست کردند که این باعث می شود فوتبال قشنگ تر دیده شود. 

وی افزود: از کسانی که چندین سال پیش در بازی پرسپولیس و شموشک جان شان را از دست دادند یادی کنم و ما کنارشان هستیم همیشه، از کسانی که در سیل جنوب برزیل جان خود را ازدست دادند تسلیت می گویم آنجا نزدیک محل زندگی من در برزیل است و بخاطر برد خوشحالم اما زیرا بخاطر دوستانم در برزیل ناراحتم و می خواهم از آنها نیز یادی کنم.

وی افزود: امروز بازی بود که می‌توانیم از آن درس بگیریم. در نیمه اول خوب بازی کردیم و فرصت های زیادی برای گلزنی داشتیم اما به خاطر جو ورزشگاه فقط یک گل زدیم . در نیمه دوم به خاطر اخراجی که داشتیم بیشتر دفاعی بازی کردیم، اما به خاطر پتانسیل بازیکنان‌مان توانستیم یک گل بزنیم و بازی را حفظ کنیم و به پیروزی برسیم. 

سرمربی پرسپولیس در مورد جو ورزشگاه قائمشهر گفت: یکی از مربیان ما قبلا در نساجی حضور داشته قبل از بازی نیز در مورد جو ورزشگاه به ماگفته بود و امروز این جو زیبا را دیدم و به هواداران نساجی تبریک می گویم. سال گذشته دراین شهر جام قهرمانی را گرفتیم و تمامی تماشاگران هواداران پرسپولیس بودند اما امروز هواداران نساجی جو فوق العاده خوبی را به وجود آورده بودند.

اوسمار در مورد شیوه تهاجمی تیمش گفت: از سال 2021 که من به اینجا آمدم همیشه تیم ما رو به جلو بود و این شیوه بازی آقا یحیی بود و ما هم آن را ادامه می دهیم تا بهترش کنیم.

سرمربی پرسپولیس در مورد قرارداد خودش گفت: الان بیشترین تمرکز ما روی قهرمانی است و می خواهیم قهرمانی فصل گذشته را تکرارکنیم وتمام تمرکزمان روی این مساله است و باشگاه هم باید قدر بازیکنان را بداند و برای حفظ آنها اقدام کند و جلوتر برویم تا ببینیم چه تصمیمی باید بگیریم واگرقرارداد جدید باشد امضا می کنیم.

دیگر خبرها

  • برپایی اردوی تیم ملی تکواندو در کرج
  • ژیمناستیک در خواب هم نمی‌دید سهمیه بگیرد/حضور در آسیا با تیم کامل
  • بارزانی: با جدیت تمام، اجرای کامل توافق‌نامه امنیتی با تهران را دنبال خواهیم کرد
  • اوسمار: می‌خواهیم قهرمانی پارسال را تکرار کنیم
  • آخرین وضعیت اردوی تیم ملی والیبال/ یک بازیکن مصدوم شد
  • حجاج بیت الله الحرام از هفته آینده به حج اعزام می‌شوند
  • حضور ۴ نونهال فارس در اردوی تیم ملی بوکس
  • نخستین کارخانه مشترک میان مصر و آلستوم فرانسه
  • خروج از بحران/ همه دعوت شده‌ها به اردوی تیم ملی والیبال آمدند
  • ترکیب تیم ملی والیبال کامل شد/ لژیونرها آمدند