Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جهان نيوز»
2024-05-06@11:56:04 GMT

واردات ۲ هزار میلیارد تومان موبایل قاچاق

تاریخ انتشار: ۲۶ دی ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۶۲۳۶۰۵

واردات ۲ هزار میلیارد تومان موبایل قاچاق

به گزارش جهان نيوز، ابراهیم درستی رئیس اتحادیه فروشندگان گوشی‌ تلفن همراه و لوازم جانبی در یک نشست خبری گفت: سالانه 2 هزار میلیارد تومان بابت قاچاق تلفن همراه هزینه می‌شود که سود آن به جیب قاچاقچیان می‌رود که نه تنها دولت و فروشندگان از آن سود نمی‌برند، بلکه ضرر آن شامل مردم می‌شود.

وی بیان داشت: اصناف آمادگی کامل دارند، تا مابقی کالاهای این بخش مشمول طرح رجیستری شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



درستی افزود: 3 برند سامسونگ، ال‌جی و هوآوی حدود 80 درصد سهم بازار را به خود اختصاص داده‌اند که امیدواریم، این سه برند هر چه زودتر مشمول طرح رجیستری شود.

در ادامه این نشست سید محمود سفار گفت: بیش از دو سال است که ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز وارد فرآیند اجرای طرح رجیستری گوشی تلفن همراه شده و این طرح بزرگ به خوبی در حال اجراست. 

وی با بیان اینکه تاکنون 4 برند گوشی تلفن همراه مشمول طرح رجیستری شده است، گفت: سه برند گوشی بیشترین قدر السهم بازار را به خود اختصاص داده‌اند که امیدوارم این گوشی‌ها تا 22 بهمن ماه امسال مشمول طرح رجیستری شوند. 

رئیس هیات مدیره انجمن واردکنندگان موبایل، تبلت و لوازم جانبی با بیان اینکه میزان واردات رسمی موبایل در حال افزایش است، گفت: هنوز گوشی قاچاق به کشور وارد می‌شود و به خصوص واردات قاچاق در  برندهایی که  مشمول طرح رجیستری نشده‌اند، بیشتر است.  

وی افزود: گوشی‌های قاچاق بیشترین آسیب را به سلامت مردم وارد می‌کنند.

منبع:فارس

منبع: جهان نيوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jahannews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جهان نيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۶۲۳۶۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ارزیابی میزان تشعشعات گوشی تلفن همراه در سازمان تنظیم مقررات

به گزارش خبرنگار مهر، امیر لاجورودی معاون وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در شبکه اجتماعی ویراستی در خصوص ارزیابی میزان استاندارد تشعشعی تلفن همراه گفت: برای گوشی‌های وارداتی و تولید داخل، ارزیابی میزان SAR یا استاندارد تشعشعی گوشی تلفن همراه توسط آزمایشگاه‌های مورد تأیید سازمان تنظیم مقررات انجام می‌شود.

کد خبر 6097763 هنگامه فروغی

دیگر خبرها

  • باورتان می‌شود این گوشی تلفن همراه، پرفروش‌ترین در جهان است؟
  • برنج و روغن شامل ارز ترجیجی شد
  • ۲ کالای اساسی برنج و روغن مشمول ارز ترجیجی شد
  • تبلیغ گوشی موبایل در امریکا توسط دختران با حجاب | تصویر
  • ببینید | حضور ۳ زن مسلمان با شال و مانتو در تبلیغ یک گوشی همراه وسط زمین بسکتبال در دل آمریکا
  • ارزیابی میزان تشعشعات گوشی تلفن همراه در سازمان تنظیم مقررات
  • جدیدترین نسل موبایل رونمایی شد؛ بازگشت به «ماربازی» بدون اینترنت! (+عکس)
  • دستگیری فیشینگ کار حرفه‌ای در کرج
  • ایران ۱۰۰ تولیدکننده موبایل دارد، کره جنوبی یک عدد؛ چرا این نگران‌کننده است‌؟
  • آزمایش یخ زدن دو گوشی تلفن همراه + فیلم