Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ناطقان»
2024-04-23@21:04:03 GMT

برف و کولاک در 5 استان کشور

تاریخ انتشار: ۲۶ دی ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۶۲۳۶۲۹

رئیس سازمان امداد و نجات از وقوع برف و کولاک در 5 استان آذربایجان شرقی و غربی، اردبیل، زنجان و سمنان خبر داد. ناطقان: مرتضی سلیمی، در ارتباط با عملیات برف و کولاک طی 24 ساعت گذشته، اظهار داشت: 5 استان آذربایجان شرقی و غربی، اردبیل، زنجان و سمنان متأثر از برف و کولاک شده است.
وی با اشاره به امدادرسانی به مسافران در 6 محور مواصلاتی گفت: تعدادی از مسافران در راه مانده اسکان اضطراری شده و امدادرسانی شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


رئیس سازمان امداد و نجات خاطرنشان کرد: 43 خودرو گرفتار در برف در این مدت توسط نیروهای امدادی رهاسازی شده‌اند.
منبع: فارس برچسب ها: برف و کولاک ، هواشناسی ، امدادرسانی

منبع: ناطقان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت nateghan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ناطقان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۶۲۳۶۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

در حوزه امنیت هیچگونه مماشاتی وجود ندارد

رئیس‌کل دادگستری استان اردبیل گفت: امنیت خط قرمز دستگاه قضایی بوده و در این مبحث هیچگونه مماشاتی وجود ندارد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از اردبیل، حجت‌الاسلام حسین کثیرلو در آئین تکریم و معارفه ریاست حوزه قضائی نیر، با بیان اینکه امنیت خط قرمز دستگاه قضائی است، اظهار کرد: در بحث امنیت هیچ‌گونه مماشاتی وجود ندارد و با کسانی که بخواهند با تحرکات خود امنیت و آسایش روانی مردم را خدشه دار کنند، مطابق با قانون به شدت برخورد می‌شود.

وی در ادامه ضمن گرامیداشت دوم اردیبهشت ماه سالروز تأسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به فرمان حضرت امام خمینی (ره) با تمجید از عملیات غرور آفرین نیروهای مسلح کشور بر علیه رژیم صهیونیستی افزود: وعده صادق حماسه‌ای ماندگار است که محاسبات تمام دنیا را برهم زد و اقتدار و توان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را در مقابل ابرقدرت‌های جهان به نمایش گذاشت.

رئیس‌کل دادگستری استان اردبیل در ادامه با تشریح اهداف و سیاست‌های دستگاه قضائی خاطرنشان کرد: نوع کار در دستگاه قضائی همراه با تدبیر است و یکی از مسیرهای رسیدن به موفقیت در پیشرفت امور مردم‌داری و تداوم تعامل، همکاری، هم‌افزایی و هماهنگی با مجموعه‌های دیگر به منظور ارتقای کیفیت خدمت رسانی و جلب رضایتمندی عمومی است.

حجت‌الاسلام کثیرلو در ادامه بابیان اینکه سند تحول قضائی، از مهم‌ترین محورهای عملیاتی دستگاه قضائی بوده و مورد تأکید رهبر معظم انقلاب و رئیس محترم قوه قضائیه نیز است، تصریح کرد: استفاده از فناوری‌های نوین در تسریع و تسهیل امورات و نیز حمایت قضائی از تولید و اشتغال البته در چارچوب قانون از مهم‌ترین موضوعات مورد تأکید در این سند است که بایستی همه مجموعه‌ها برای تحقق آن اهتمام ویژه‌ای داشته باشند.

وی گفت: همه تلاش دستگاه قضائی استان در بحث اقتصادی بر این است تا در راستای تحقق شعار سال که از سوی مقام معظم رهبری به سال جهش تولید با مشارکت مردمی نامگذاری شده است، حرکت کنند و در این حوزه همچون سال‌های قبل حمایت قضائی قانونی از بخش سرمایه گذاری انجام می‌دهد تا در راستای حمایت از تولید و اشتغال هیچ‌گونه مجموعه تولیدی تعطیل نشود و مشکلات از طریق راهکاری مناسب قانونی حل و فصل شود.

رئیس کل دادگستری استان اردبیل با بیان اینکه متأسفانه بسیاری از پرونده‌های حقوقی ناشی از دعاوی ملکی است، اظهار داشت: مهم‌ترین راهکار پیشگیرانه در این بحث اخذ سند تک برگی است لذا همه مردم و همچنین دستگاه‌هایی که املاک بدون سند دارند به منظور جلوگیری از هرگونه اختلاف و دعاوی حقوقی سریعاً نسبت به اخذ سند تک برگی برای املاک و زمین‌های خود اقدام کنند.

حجت‌الاسلام کثیرلو ادامه داد: حمایت و صیانت از ضابطین در راستای اجرای قوانین، توجه به حقوق عامه و اجرای سریع احکام قطعی از دیگر مسائل مهم و قابل توجه است.

گفتنی است در پایان این مراسم با قدردانی از زحمات و خدمات ارزشمند محمد حسین رسول زاده رئیس سابق حوزه قضائی نیر، قاضی هاتف محبی به عنوان رئیس جدید این حوزه معرفی شد.

کد خبر 747019

دیگر خبرها

  • پیگیری مصوبات و جذب اعتبارات سفر دوم رئیس‌جمهور به سمنان مانند سفر اول باشد
  • تجلیل از رئیس دادگاه بخش سراجو در مراغه
  • مشکلات بازاریان زنجانی به رئیس دادگستری چه بود؟
  • امدادرسانی به سیل‌زدگان جنوب کشور + فیلم
  • در حوزه امنیت هیچگونه مماشاتی وجود ندارد
  • فرش قرمز آسیا زیرپای داوران زن ایرانی؛ کولاک گلاره و زری در بانکوک
  • کولاک علیرضا مهمدی؛ ۶ سهمیه المپیک کشتی فرنگی کامل شد
  • کولاک نماینده کشتی ایران در بیشکک | سهمیه المپیک کشتی فرنگی کامل شد
  • جزئیات سیل در ۲۵ شهرستان کشور / وضعیت در سیستان و بلوچستان اضطراری است
  • هشدار بارش تگرگ در آذربایجان‌ شرقی