Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جهان نيوز»
2024-04-29@15:06:36 GMT

عاملان قتل جوان مهابادی پای میز محاکمه +عکس

تاریخ انتشار: ۲۶ دی ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۶۲۳۷۲۶

عاملان قتل جوان مهابادی پای میز محاکمه +عکس

به گزارش جهان نيوز، سوم مهرامسال جسد سوخته مرد ناشناسی در جاده‌ای روستایی پیدا شد. با گزارش موضوع به پلیس، مأموران همراه بازپرس شعبه اول دادسرای مهاباد در محل واقعه حاضر شدند و جسد برای تعیین هویت و تعیین علت مرگ به پزشکی قانونی انتقال یافت.
در بررسی‌های تخصصی مشخص شد مقتول پسر 19 ساله‌ای به نام «صادق برمکی» است که از مدتی قبل به شکل مرموزی ناپدید شده بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این در حالی بود که همزمان با کشف این جسد چند فیلم کوتاه جنجالی نیز در فضای مجازی منتشر شده بود که دیده می‌شد پسران جوانی در برابر دوربین، پسرجوانی را شکنجه کرده و سپس او را زنده زنده به آتش کشیده بودند.

کارآگاهان پلیس پس از بررسی تخصصی این فیلم‌های وحشتناک، 4 جوان راشناسایی و بازداشت کردند که سه نفر از آنها به اتهام مشارکت در قتل با قرار بازداشت موقت و یک نفر به اتهام معاونت در جنایت با قرار وثیقه به زندان افتادند.
توکل حیدری-رئیس کل دادگستری استان آذربایجان غربی-دیروز گفت: متهمان دربازجویی‌ها به جنایت اعتراف کرده‌اند. ضمن اینکه متهم اصلی علت و انگیزه قتل را مسائل ناموسی عنوان کرده است. با تکمیل تحقیقات پرونده وصدور نظریه پزشکی قانونی درباره علت مرگ-سوختن در آتش- قرار مجرمیت و کیفرخواست متهمان صادر شد. این پرونده دردستوررسیدگی دادگاه کیفری یک مهاباد قرار گرفته و جلسه محاکمه بزودی برگزار می‌شود.
منبع: روزنامه ایران

منبع: جهان نيوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jahannews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جهان نيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۶۲۳۷۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری ۲۲ نفر از عاملان تیراندازی در هویزه

فرمانده انتظامی هویزه گفت: در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر یک فقره درگیری در شرکت‌های نفتی و اخلال در نظم و امنیت شرکت، بلافاصله گشت پاسگاه انتظامی برای بررسی موضوع به محل اعزام و ۲۲ نفر از عاملان تیراندازی دستگیر شدند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از خوزستان و به نقل از پایگاه خبری پلیس، علی تقدسی اظهار کرد: در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر یک فقره درگیری در شرکت‌های نفتی و اخلال در نظم و امنیت شرکت بلافاصله گشت پاسگاه انتظامی جهت بررسی موضوع به محل اعزام شدند.

وی افزود: پس از هماهنگی با مرجع قضائی و انجام اقدامات پلیسی با حضور چند اکیپ از شهرستان تعداد ۲۲ نفر از عاملان اصلی درگیری و تیراندازی را دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی هویزه ادامه داد: مأموران پلیس در بازرسی از محل درگیری یک قبضه سلاح کلت کمری و دو تیغه خشاب به کار رفته را در صحنه تیراندازی کشف کردند.

تقدسی تصریح کرد: یکی از برنامه‌های اصلی پلیس در سال جاری برخورد قاطع با مخلان نظم و امنیت عمومی شهروندان است.

کد خبر 748832

دیگر خبرها

  • عاملان تیراندازی در ایرانشهر زمین گیر شدند
  • پخش فیلمی در تلویزیون همزمان با اعتراضات دانشجویی در آمریکا
  • پرونده کثیرالشاکی موسوم گروه "ش" به دادگاه ارسال شد
  • دستگیری ۲۲ نفر از عاملان تیراندازی در هویزه
  • شکار سوژه‌های سرقت مقابل مدارس
  • گمانه‌زنی تایمز درباره بازداشت سران تل‌آویو به اتهام جنایت جنگی
  • واژگونی تراکتور منجر به فوت کشاورز مهابادی شد
  • حکم سینماگر مطرح لغو شد ؛ صدور دستور محاکمه جدید
  • تهیه‌کننده متهم به تجاوز، باید دوباره محاکمه شود
  • کینه مرگبار کارگر قهوه خانه | کارگر جوان اخراج شد و وقتی فهمید فرد دیگری جای او استخدام شده ....