Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایسکانیوز،رضا طحان اظهار کرد: «داوطلبان ادامه تحصیل در نیمسال دوم تحصیلی 97-96 (ترم بهمن 1396) در مقاطع کار‌شناسی پیوسته، کار‌شناسی ناپیوسته، کاردانی پیوسته، کاردانی ناپیوسته، می‌توانند با مراجعه به سایت مرکز آزمون دانشگاه آزاد اسلامی و یا برای کسب اطلاعات بیشتربه سایت واحد مرودشت واحد مرودشت اقدام کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

»

مدیر روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی واحدمرودشت افزود: «برای ترم بهمن ماه، دانشگاه آزاد اسلامی واحد مرودشت در رشته‌های کار‌شناسی پیوسته و ناپیوسته، رشته‌های کاردانی پیوسته و ناپیوسته دانشجوی بدون کنکور می‌پذیرد که تمام مراحل ثبت نام اولیه از خرید کارت اعتباری تا انتخاب رشته مورد نظر از طریق سایت مرکز آزمون انجام خواهد شد و سپس متقاضیان می‌توانند در نیمه دوم بهمن با مراجعه و یا برای کسب اطلاعات بیشتر به سایت واحد مرودشت نسبت به ثبت نام خود اقدام کنند.»

فرصت انتخاب رشته بدون آزمون در مقاطع کارشناسی و کاردانی:

کارشناسی(پیوسته و ناپیوسته) : تربیت بدنی و علوم ورزشی مدیریت و برنامه ریزی ، علمی کاربردی – حسابداری ، علمی کاربردی معماری ، مهندسی تکنولوژی برق- قدرت ، مهندسی اجرایی عمران ، مهندسی تکنولوژی عمران ، مهندسی تکنولوژی برق شبکه های انتقال و توزیع ، مهندسی تکنولوژی ارتباطات و فناوری اطلاعات، ، تکنولوژی الکترونیک ، مهندسی تکنولوژی تاسیسات حرارتی برودتی ، مهندسی تکنولوژی صنایع ، مهندسی تکنولوژی معماری ، مهندسی تکنولوژی مکانیک خودرو ، مهندسی تکنولوژی نرم افزار کامپیوتر، مهندسی مکانیک- طراحی جامدات، آموزش زبان انگلیسی، آموزش ریاضی، آموزش علوم تجربی، مهندسی تکنولوژی مخابرات- انتقال، مهندسی تولیدات گیاهی، علمی کاربردی تولید وبهره برداری از گیاهان دارویی ومعطر.* باستان شناسی ،تربیت مترجم زبان انگلیسی ، جغرافیا و برنامه ریزی شهری ، حسابداری ، حقوق ، مدیریت امور بانکی ، مدیریت بازرگانی، شیمی فناوری اطلاعات ، شیمی گرایش شیمی داروئی ، شیمی کاربردی ،راهنمایی و مشاوره ، روانشناسی، روانشناسی صنعتی و سازمانی ، روانشناسی عمومی ، علوم تربیتی مدیریت برنامه ریزی آموزشی ، مهندسی اپتیک و لیزر-اپتو الکترونیک ، مهندسی اپتیک و لیزر – اپتیک ، مهندسی اپتیک ولیزر – لیزر ، مهندسی برق قدرت ، مهندسی برق ، مهندسی رباتیک ، مهندسی شیمی ، مهندسی شیمی صنایع پالایش پتروشیمی و گاز، مهندسی شیمی صنایع پتروشیمی ، مهندسی شیمی صنایع شیمیایی معدنی ، مهندسی شیمی صنایع غذایی ، مهندسی عمران، مهندسی فناوری اطلاعات ، مهندسی متالوژی و مواد -متالوژی صنعتی ، مهندسی معماری ، مهندسی مواد متالوژی صنعتی ، مهندسی مکانیک ، مهندسی مکانیک در حرارت و سیالات ، مهندسی مکانیک طراحی جامدات ، مهندسی نفت ، مهندسی نفت بهره برداری ازمنابع نفت ، مهندسی نفت – مهندسی مخازن نفت ،مهندسی نفت –مهندسی حفاری واستخراج نفت، مهندسی کامپیوتر-فناوری اطلاعات ، مهندسی کامپیوتر – نرم افزار، مهندسی کشاورزی گیاه پزشکی ، مهندسی برق الکترونیک ، مهندسی برق مخابرات ، مهندسی برق کنترل ، مهندسی برق ، مهندسی شیمی ، مهندسی شیمی مدیریت، مهندسی شیمی پتروشیمی ، مهندسی شیمی صنایع پالایش ، مهندسی شیمی صنایع شیمیایی معدنی ، مهندسی شیمی صنایع گاز ، مهندسی شیمی طراحی فرآیندهای صنایع نفت ، مهندسی شیمی - فرآوری وانتقال گاز ، مهندسی شیمیمهندسی صنایع غذایی، مهندسی شیمی - صنایع پالایش ، پتروشیمی و گاز ، مهندسی عمران آب ، مهندسی عمران خاک ، مهندسی عمران راه ، مهندسی عمران سازه ، مهندسی عمران عمران ، مهندسی نفت – مهندسی مخازن نفت ، مهندسی نفت – مهندسی بهره برداری از منا بع نفت.

کاردانی(پیوسته و ناپیوسته): تربیت بدنی ، علمی کاربردی حسابداری ، الکتروتکنیک ـ برق صنعتی ، الکتروتکنیک – تاسیسات الکتریکی ، الکتروتکنیک ، الکترونیک ، ساختمان ، صنایع شیمیایی ، مکانیک خودرو ، نقشه برداری ، نقشه کشی معماری ، کامپیوتر.*امور بانکی ، حسابداری، تربیت معلم آموزش ریاضی،تربیت معلم آموزش زبان انگلیسی،تربیت معلم آموزش علوم تجربی،تربیت معلم زبان وادبیات فارسی، تکنولوژی تولیدات گیاهی،علمی کاربردی کتابداری واطلاع رسانی، علمی کاربردی امور زراعی وباغی،تکنولوژی تولیدات باغی، علمی کاربردی شهرسازی،علمی کاربردی نرم افزارکامپیوتر، مدیریت صنعتی کاربردی، کاردان فنی برق الکترونیک،کاردان فنی چرم وپوست،کاردان فنی شیمی، عملیات پتروشیمی، کاردان فنی عمران- کار های عمومی ساختمان، کاردان فنی عمران نقشه برداری(ژئودزی)، کاردان فنی مکانیک- صنایع اتومبیل.

داوطلبان برای ثبت نام به سایت www.azmoon.org و یا برای کسب اطلاعات بیشتر به سایت www.miau.ac.ir مراجعه فرمایید. تلفن های تماس 9-9-43311150

204

دانشگاه آزاد اسلامی واحد مرودشت بدون کنکور ثبت‌نام مدیر روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی واحد مرودشت رضا طحان

منبع: ایسکانیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۶۲۳۸۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهترین کتاب برای حفظیات شیمی کنکور

به گزارش گروه بازارخبرگزاری علم و فناوری آنا، شیمی یکی از دروس مشترک کنکور ریاضی و تجربی است و جزو درس‌هایی است که اگر برای مطالعه آن زمان بگذارید، در مدت کوتاهی به نتایج مطلوبی دست خواهید یافت. اگر چه اکثر داوطلبان شیمی را جزو درس‌های سخت کنکور می‌دانند، اما با تمرین و تکرار متوجه راحت بودن آن خواهند شد. برای برخی از افراد مسائل شیمی دشوار هستند و برخی دیگر از افراد با حفظیات شیمی مشکل دارند. بر اساس اینکه می‌خواهید بر روی کدام بخش شیمی تمرکز بیشتری داشته باشید، باید برای خرید کتاب‌های آن اقدام کنید. بسیاری از دانش آموزان در سال های اخیر با درس شیمی دچار چالش های فراوانی شده اند منابع آموزش شیمی کنکور رایگان بصورت خیلی خلاصه توضیحات را بیان نموده اند از این رو این منابع کامل نیستند پس بهترین راه استفاده از منابع رسمی بازار که توسط اساتید مطرح تالیف شده است روی بیاورند.

کتاب حفظیات شیمی کنکور

حفظیات جزو واجبات شیمی کنکور به حساب می‌آیند و برای کسب درصد بالا از این درس باید با حفظیات آن آشنا باشید. زمانی که برای خرید کتاب‌های مربوط به این بخش از کنکور اقدام می‌کنید، با انواع مختلفی روبرو خواهید شد که هر یک از آن‌ها توسط انتشارات متفاوتی تولید شده‌اند و روش تدریس آن‌ها با یکدیگر فرق دارد. برخی از بهترین کتاب‌های حفظیات شیمی عبارتند از:

شیمی های پایه به پایه نشر الگو تالیف مهندس مسعود جعفری

کتاب‌های شیمی پایه به پایه نشر الگو جزو بهترین کتاب‌های حفظیات شیمی کنکور هستند که توسط استاد مسعود جعفری پیشنهاد می‌شوند. اگر موفق شده‌اید به سطح متوسطی از شیمی دست یابید، این کتاب می‌تواند بهترین کتاب حفظیات شیمی برایتان باشد و شما را از سایر کتاب‌ها بی‌نیاز می‌کند. سطح تست‌های این کتاب تقریبا بالا است و می‌تواند سطح شیمی شما را تا حد بیشتری ارتقا دهد. علاوه بر این درسنامه آن به این صورت است که به طور خلاصه تمامی نکات را یادآوری می‌کند. خلاصه بودن درسنامه باعث می‌شود که دانش آموز در سریع‌ترین زمان ممکن متوجه موضوعات و نکات شود. کتاب‌های شیمی پایه به پایه نشر الگو، ۳ کتاب تک جلدی هستند که همه آن‌ها دارای تست، پاسخ تشریحی و درسنامه هستند. این کتاب‌ها عبارتند از:

شیمی دهم نشر الگو شیمی یازدهم نشر الگو شیمی دوازدهم نشر الگو

لازم به ذکر است که نشر الگو یک کتاب شیمی پایه نیز منتشر کرده که در آن به شیمی دهم و یازدهم کنکور پرداخته است. شما می‌توانید به جای خرید دو کتاب جداگانه، این کتاب شیمی پایه را تهیه کنید.

کتاب‌های شیمی مبتکران

یکی از کتاب‌هایی که برای سال‌های طولانی در بین دانش آموزان محبوب بوده‌اند، کتاب‌های شیمی مبتکران هستند. این کتاب‌ها توسط مهندس بهمن بازرگانی تالیف شده‌اند و توانسته‌اند در زمینه کنکور بسیار موفق عمل کنند. این کتاب‌ها به صورت پایه به پایه در دسترس هستند و شامل موارد زیر می‌باشند:

شیمی دهم مبتکران که هم تک جلدی و هم دو جلدی از آن موجود است. شیمی یازدهم مبتکران که هم تک جلدی و هم دو جلدی از آن موجود است. شیمی دوازدهم مبتکران که فقط به صورت دو جلدی در دسترس می‌باشد.

انتشارات مبتکران از نظر تست، پاسخ تشریحی و درسنامه بسیار موفق عمل کرده و داوطلبان با مطالعه کتاب‌های آن می‌توانند به درصد مناسبی از شیمی دست یابند. سوالی که اکثر دانش آموزان می‌پرسند این است که کتاب‌های تک جلدی شیمی مبتکران با کتاب‌های دو جلدی آن چه تفاوتی دارند؟ در کتاب‌های تک جلدی فقط تست‌ها و مباحث مهم آورده شده و سایر موارد حذف شده‌اند. همین مسئله باعث کاهش حجم کتاب شده است. به طور کلی به دانش آموزان کنکوری پیشنهاد می‌شود که کتاب‌های تک جلدی را مطالعه کنند؛ چرا که زمان کافی برای مطالعه کتاب‌های دو جلدی نخواهند داشت. اما برای دانش آموزان سال دهم یا یازدهم بهتر است به مطالعه کتاب‌های دو جلدی بپردازند تا پایه خود را قوی کنند و برای کنکور آماده شوند.

با بررسی کتاب‌های شیمی مبتکران متوجه می‌شوید که در این کتاب‌ها اول تست‌ها قرار داده شده‌اند و درسنامه نیز در کنار پاسخ تشریحی تست‌ها قرار گرفته است. البته باید در نظر داشته باشید که حجم کتاب‌های مبتکران بسیار بالا بوده و ممکن است داوطلبانی که کمی دیر برای کنکور اقدام کرده‌اند، نتوانند همه آن را بخوانند.

کتاب‌های شیمی خیلی سبز

اگر به دنبال یک کتاب برای آموزش شیمی کنکور هستید، کتاب‌های شیمی خیلی سبز می‌توانند گزینه مناسبی برای شما باشند. این کتاب‌ها به اندازه‌ای جامع هستند که می‌توانند تمامی نیازهای شما را برطرف کنند. هم بخش تست و پاسخ تشریحی آن‌ها کامل است و هم درسنامه مناسبی دارند. کتاب‌های شیمی پایه به پایه خیلی سبز به شرح زیر هستند:

شیمی دهم خیلی سبز شیمی یازدهم خیلی سبز شیمی دوازدهم خیلی سبز

در این کتاب‌های پایه به پایه ابتدا تست‌ها آورده شده‌اند و سپس در وسط پاسخ‌های تشریحی، درسنامه قرار داده شده است. مزیتی که کتاب‌های خیلی سبز نسبت به مبتکران دارند این است که در عین جامع بودن درسنامه، حجم کمتری دارند. بنابراین اگر وقت کمی برای مطالعه دارید بهتر است خیلی سبز را انتخاب کنید.

یکی دیگر از کتاب‌های خیلی سبز که برای کنکور بسیار مناسب است، شیمی جامع خیلی سبز است. این کتاب در مقایسه با کتاب‌های پایه به پایه حجم کمتری دارد و تست‌ها و درسنامه آن نیز کامل‌تر است. این کتاب نیز دو جلدی است که سوالات و درسنامه در جلد اول و پاسخنامه تشریحی در جلد دوم آمده‌اند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • نشریه علمی «آموزش زبان دوم» دانشگاه آزاد مشهد مجوز انتشار گرفت 
  • نشریه علمی «آموزش زبان دوم» دانشگاه آزاد مشهد مجوز نشر گرفت 
  • استقبال دانشگاه آزاد از رویداد‌های خلّاق فرهنگی و صنعتی شهرستان قدس
  • سپاهیان نمی‌گذارند خون انسان‌های بی‌گناه پایمال شود
  • بیانیه دانشگاه علمی کاربردی در حمایت از حملات به سرزمین‌های اشغالی
  • بهترین کتاب برای حفظیات شیمی کنکور
  • بیانیه دانشگاه جامع علمی کاربردی در حمایت از عملیات سپاه پاسداران علیه رژیم صهیونیستی
  • بیانیه دانشگاه جامع علمی کاربردی در حمایت از حملات دلاور مردان سپاه پاسداران به سرزمین های اشغالی
  • سال ۱۴۰۳، سال استقرار برنامه‌های تحولی دانشگاه جامع علمی‌کاربردی است
  • سال ۱۴۰۳، سال استقرار برنامه‌های تحولی دانشگاه است