Web Analytics Made Easy - Statcounter

باشگاه برزیلی قصد دارد یکی از بدترین خرید‌های یک دهه اخیر نراتزوری را برای فصل آینده جذب کند. ۲۶ دی ۱۳۹۶ - ۰۹:۳۹ ورزشی ورزش جهان نظرات

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از شبکه گلوبه اسپورته برزیل، باشگاه سانتوس برای فصل آینده لیگ دسته اول فوتبال برزیل، پیراهن شماره 10 خود را به هیچ‌کدام از بازیکنانش نداده است و گفته می‌شود که این پیراهن را برای گابریل باربوسا، بازیکن اینتر که به صورت قرضی در بنفیکا بازی می‌کند، کنار گذاشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گابریل باربوسا که به خاطر آمار گلزنی خوبش قبل از پیوستن به اینتر، در لیگ برزیل به «گابیگول» ملقب شده بود، در نخستین فصل حضورش در اینتر نتوانست نظر هیچ یک از سه مربی که در اینتر زیر نظرشان کار کرد را جلب کند و به همین دلیل در تابستان به تیم پایتخت پرتغال قرض داده شد، اما در آنجا هم نقشی جز یک نیمکت‌نشین را ایفا نمی‌کند و به همین دلیل زمزمه‌هایی در خصوص بازگشت احتمالی او به برزیل شنیده می‌شود.

او تابستان سال 2016 با قراردادی 33.5 میلیون یورویی به اینتر پیوست، اما حتی یک بار هم در ترکیب اصلی اینتر در سری A‌ به میدان نرفت و حالا گفته می‌شود که او به فکر بازگشت به تیم سابقش افتاده است، تیمی که پیراهن شماره 10 خود را برای او کنار گذاشته است.

طبق ادعای شبکه گلوبه‌اسپورته برزیل، اختصاص پیدا نکردن شماره 10 به هیچ یک از بازیکنان سانتوس، اولین نشانه از بازگشت گابیگول به سری A برزیل است.

انتهای پیام/

 

R1015163/P1015145/S3,28/CT10

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۶۲۳۸۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مذاکره با برزیل برای برگزاری دیدار تدارکاتی

به گزارش قدس آنلاین، جام جهانی فوتسال شهریور ماه سال جای در کشور ازبکستان برگزار می‌شود. تیم ملی فوتسال ایران که به تازگی قهرمان جام ملت‌های آسیا شده، در سید یک قرار دارد و منتظر قرعه‌کشی جام جهانی است تا رقبایش را بشناسد.

احسان اصولی، رئیس کمیته فوتسال فدراسیون فوتبال در گفت‌وگو با تسنیم درباره برنامه‌های تیم ملی پیش از شروع جام جهانی و امکان برگزاری بازی تدارکاتی با تیم ملی برزیل گفت: اردوی تیم ملی پیش از شروع جام جهانی از ۴۰ روز قبل آغاز می‌شود. مذاکره با برزیل در شهریور ماه سال گذشته انجام شده بود و این مذاکرات را ادامه می‌دهیم تا به نتیجه نهایی برسیم.

دیگر خبرها

  • تمجید ویژه از طارمی؛ حضور او برای اینتر یک گام به جلو است
  • گزارشگر ایتالیایی: طارمی خرید بسیار مفیدی برای اینتر است
  • اولین گل لیونل مسی با پیراهن بارسلونا (1 می، 2005) / فیلم
  • چپ کردن کامیون حمل زباله در برزیل + فیلم
  • سوپرگل آلوارو رکوبا با پیراهن اینتر مقابل پروجا (2000/4/30) / فیلم
  • طرح لو رفته از پیراهن اول رم در فصل 25-2024 / عکس
  • متقاضیان لاستیک دولتی بخوانند؛ چگونه لاستیک بخریم؟
  • رونالدو هر دو باشگاهش را فروخت!
  • مذاکره با برزیل برای برگزاری دیدار تدارکاتی
  • پاسور برزیلی به شهداب یزد پیوست