Web Analytics Made Easy - Statcounter

وزیر علوم، تحقیقات و فناوری با صدور حکمی علی نجفی‌نژاد را به مدت چهار سال در سمت ریاست دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی گرگان ابقا کرد.

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری آنا از اداره کل روابط عمومی وزارت علوم، متن حکم انتصاب نجفی‌نژاد به شرح زیر است: «ضمن قدردانی و تشکر از خدمات ارزنده‌تان و به استناد تبصره ۱ ماده ۴ آیین‌‌‌‌‌‌‌نامه جامع مدیریت دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی، پژوهشی و فناوری، برای مدت چهار سال در سمت ریاست دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی گرگان ابقا می‌شوید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امیدوارم با سعی و اهتمام جنابعالی و بر اساس اهداف و سیاست‌های دولت تدبیر و امید و برنامه‌های تقدیم‌شده به مجلس شورای اسلامی و بهره‌مندی از تجربه‌های مفید استادان، محققان و کارشناسان و جلب مشارکت دانشگاهیان و دانشجویان عزیز و هم‌فکری با سایر مسئولان دانشگاهی برای اعتلای نظام آموزش عالی کشور گام‌های مؤثری بردارید.

انتظار می‌رود با رعایت منشور اخلاقی دولت تدبیر و امید و حفظ بیت المال و اعمال سیاست‌های مؤثر صرفه‌جویی در هزینه‌ها، پرهیز از تجمل‌گرایی، تقویت نظم و انضباط و قانونمندی و ارتقای علمی، فرهنگی و اجتماعی آن دانشگاه و با اتکال به خداوند متعال نهایت کوشش و اهتمام خویش را به کار برید.»

منبع: آنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۶۲۳۸۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معاون وزیر اقتصاد: به دنبال آرامش در فضای اقتصادی هستیم

معاون سیاست گذاری اقتصادی وزیر امور اقتصادی و دارایی گفت: از سیاست‌های مهم دولت در حوزه اقتصاد، نگاه بین بخشی و ایجاد ثبات در برنامه‌ها برای هرچه بهتر شرایط و حمایت از تولید است. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از قم، سید علی روحانی در همایش ملی «اقتصاد اسلامی در مواجهه با چالش‌های اساسی اقتصاد ایران» در دانشگاه قم اظهار داشت: ایجاد توازن و تعادل میان مصرف کنندگان و تولیدکنندگان یک ضرورت است، از این طریق هم انگیزه تولیدکننده برای فعالیت بیشتر حفظ می‌شود و هم مصرف کننده می‌تواند محصول مورد نیاز خود را با قیمت مناسب‌تر تهیه کند.

وی افزود: از سیاست‌های مهم دولت در حوزه اقتصاد، نگاه بین بخشی و ایجاد ثبات در برنامه‌ها برای هرچه بهتر شرایط و حمایت از تولید است.

معاون سیاست گذاری اقتصادی وزیر امور اقتصادی و دارایی گفت: در همین راستا از تغییر مکرر سیاست‌ها جلوگیری کرده و با کاهش دستورالعمل‌ها به دنبال ایجاد آرامش هرچه بیشتر در فضای فعالیت‌های اقتصادی هستیم، همچنین در این دولت موضوع تسهیل مجوزهای کسب‌وکار با جدیت پیگیری و برای محدود کردن فعالیت‌های غیرمولد تلاش جدی شد.

وی با اشاره به اهمیت مسئله مدیریت نرخ ارز در کشور، ادامه داد: کوتاه کردن فرآیند تامین و تخصیص ارز، موضوع مهم دیگری است که با استفاده از همه ظرفیت‌های موجود دنبال می‌کنیم و تلاش خواهیم کرد تامین مالی مورد نیاز بنگاه‌های اقتصادی با همکاری بانک‌ها به خوبی انجام شود.

روحانی تاکید کرد: در موضوع رشد اقتصادی و مبارزه با بیکاری وضعیت بهتری از قبل داریم و تلاش می‌کنیم با افزایش فرصت‌های سرمایه‌گذاری در مسیر تحقق شعار سال گام برداریم، البته در این راستا نیازمند مولفه‌های دیگری همچون تامین انرژی مورد نیاز فعالیت‌های تولیدی نیز هستیم.

به گزارش تسنیم، همایش ملی «اقتصاد اسلامی در مواجهه با چالش‌های اساسی اقتصاد ایران» در دو نوبت صبح و عصر توسط پژوهشگاه حوزه و دانشگاه با حضور اندیشمندان حوزوی و دانشگاهی و برخی مقامات کشوری در دانشگاه قم درحال برگزاری است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • خام فروشی ثروت‌ها و منابع طبیعی را یکی از مشکلات جامعه است
  • ضرورت استفاده از پسماند کشاورزی برای جلوگیری از فشار کمتر به مراتع همدان
  • فردی که متهم به قطع درختان بود در گرگان دستگیر شد
  • زمین چمن مصنوعی شهید «سعید کریمی» در قم افتتاح شد
  • بودجه آموزش عالی برای همه دانشجویان؛ آری یا خیر؟
  • دانشجوی باکیفیت هرجا که باشد باید حمایت شود
  • معاون وزیر اقتصاد: به دنبال آرامش در فضای اقتصادی هستیم
  • استاد برجسته و پیشکسوت دانشگاه تهران درگذشت
  • افتتاح ۱۲ پروژه بهداشتی و درمانی در دولت سیزدهم در کردستان
  • انتصاب رئیس شورای نظام مهندسی کشاورزی مازندران