Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری برنا ،  سرگرد اسد زراعتگر رئیس پلیس فرودگاه زاهدان گفت: در راستای پیشبرد اهداف و ارتقای سطح امنیت عینی و ذهنی جامعه و پیشگیری از هرگونه رخداد امنیتی در سطح حوزه استحفاظی فرودگاه زاهدان اقدام به کنترل خودرو‌های متردد به پارکینگ فرودگاه کردند.

وی افزود: با استفاده از کلیه ظرفیت‌ها و امکانات موجود و به صورت میدانی از ابتدای سال جاری تا کنون تعداد ۳۹۰ دستگاه خودرو متخلف و دارای دستور توقیف از طرف مقام قضائی بودن را توقیف و به پارکینگ دلالت دادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس پلیس فرودگاه زاهدان در پایان با اشاره به کشف دو دستگاه خودروی سرقتی در این رابطه خاطر نشان کرد: ارتقاء سطح امنیت اجتماعی وظیفه تمام یگان‌های انتظامی می‌باشد و ماموران پلیس فرودگاه با بهره گیری از تمام امکانات و با تلاش شبانه روزی در این راستا گام بر خواهد داشت.

 

منبع: خبرگزاری برنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۶۲۳۹۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جریمه بیش از ۸۱ میلیارد ریالی راننده متخلف/ تویوتا قاچاق توقیف شد

مرتضی امینی در گفت و گو با خبرنگار مهر، اظهار کرد: پرونده قاچاق خودرو سواری تویوتا که اقدام به تردد در معابر خارج از محدوده قانونی نموده بود در شعبه اول بدوی قاچاق کالا و ارز یکی از ادارات تعزیرات حکومتی استان گیلان رسیدگی شد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی گیلان افزود: شعبه پس از بررسی پرونده و نداشتن مدارک معتبر گمرکی، تخلف انتسابی را محرز و علاوه بر ضبط خودرو، متهم را به پرداخت بیش از ۸۱ میلیارد ریال جزای نقدی محکوم کرد.

امینی گفت: ماموران پلیس آگاهی دایره مبارزه با قاچاق کالا وارز خودرو قاچاق را کشف و گزارش آن را برای رسیدگی به اداره تعزیرات حکومتی ارسال کردند.

کد خبر 6093027

دیگر خبرها

  • ۹۷ دستگاه خودرو حادثه ساز در مشهد توقیف شد
  • گزارشی از چند روز مراجعه به پلیس امنیت؛ توقیف‌های پولساز
  • خروج تمام وسایل نقلیه رسوبی از پارکینگ‌ها تا این تاریخ
  • جریمه بیش از ۸۱ میلیارد ریالی راننده متخلف/ تویوتا قاچاق توقیف شد
  • تویوتای ۱۲۰ میلیاردی در توقیف پلیس سیستان و بلوچستان
  • تویوتا ۱۲۰ میلیاردی در توقیف پلیس چابهار
  • توقیف تویوتا قاچاق ۱۲۰ میلیاردی در چابهار
  • تویوتا ۱۲۰ میلیاردی در چابهار توقیف شد
  • توقیف خودرو‌های حامل گندم خارج از شبکه توزیع در جویبار
  • توقیف ۸۵ خودرو حادثه‌ ساز در خراسان رضوی