Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری برنا در هرمزگان،نشست مرکز خدمات سرمایه گذاری استان یکشنبه96/10/24 ساعت18 با حضور دکتر همتی استاندار هرمزگان و رئیس مرکزخدمات سرمایه گذاری و دکتر ابراهیمی نایب رئیس این مرکز و مدیرکل امور اقتصادی و دارایی  استان برگزار شد.

در این نشست ابتدا دکتر ابراهیمی نایب رئیس مرکز خدمات سرمایه گذاری استان گزارشی از فعالیت های سال 96 این مرکز ارائه کرد،وی در ادامه  فهرستی از فرصت های سرمایه گذاری،سرمایه گذاران و میزان سرمایه گذاری خارجی و داخلی استان ارائه کرد و پیرامون عملکرد و اهداف پنجره واحد سرمایه گذاری توضیحاتی را عنوان کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دکتر ابراهیمی در ادامه هرمزگان را استانی مستعد در زمینه ی جذب سرمایه دانست.

در ادامه ی این نشست ،دکتر فریدون همتی استاندار هرمزگان با بیان اینکه مرکز خدمات سرمایه گذاری استان هرمزگان به صورت آزمایشی کار خود را آغاز کرده است، افزود: در این راستا سامانه اینترنتی راه اندازی شده و همچنین نمایندگان تمامی دستگاه های اجرایی در یک ساختمان مستقر شده اند تا خدمات مورد نیاز از طریق این مرکز به سرمایه گذاران ارائه شود.وی ادامه داد: راه اندازی مرکز خدمات سرمایه گذاری استان هرمزگان گامی در راستای شفاف سازی و سالم سازی و اقدامی امید بخش برای سرمایه گذاران است و دستگاه ها موظفند استعلامات و مجوزهای مورد نیاز را طی مدت دو هفته صادر کنند.

همتی دیگر سیاست سرمایه گذاری در هرمزگان را تدوین و ارائه بسته های سرمایه گذاری اعلام کرد و بیان داشت: هرکدام از دستگاه های اجرایی باید استعدادها و ظرفیت های سرمایه گذاری در حوزه کاری خود را احصا و شناسایی و مطالعات فنی و اقتصادی آن را انجام دهند و بر این اساس مجوزهای لازم را نیز از نهادهای مربوطه برای اجرای طرح های سرمایه گذاری اخذ کنند.

وی تصریح کرد: این طرح ها باید در قالب بسته های سرمایه گذاری در سایت مرکز سرمایه گذاری قرار گرفته و معرفی شوند تا افراد علاقه مند و متقاضی هرکدام از این بسته ها را طبق توانمندی خود انتخاب و به سرعت کار سرمایه گذاری و اجرای طرح را آغاز کنند.

 

منبع: خبرگزاری برنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۶۲۳۹۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مدیر روابط عمومی وزارت بهداشت تغییر کرد

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با عزل پدرام پاک آیین، مجید احمدی را به عنوان سرپرست مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی این وزارتخانه منصوب کرد.

به گزارش «تابناک»، دکتر بهرام عین اللهی، وزیر بهداشت دولت سیزدهم برای سومین بار در ۳۲ ماه اخیر، دست به تغییر مدیر مرکز روابط عمومی و وزارت خانه زد تا از این حیث اتفاقی متفاوت را رقم زده باشد.

متن حکم صادر شده برای سرپرست تازه وزارت بهداشت، به این شرح است:

جناب آقای دکتر مجید احمدی

با سلام

خدمتگزاری در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران فرصتی مغتنم و نعمتی بزرگ است که خداوند متعال به بندگان خویش اعطاء فرموده و شکر نعمت است که از این فرصت گرانقدر در جهت خدمت به مردم شریف میهن اسلامی نهایت استفاده بعمل آید. در این راستا و با توجه به تعهد، تخصص و سوابق علمی و اجرائی ارزنده جنابعالی، بموجب این ابلاغ به عنوان "سرپرست مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی" منصوب می‌شوید تا با رعایت مقررات قانونی و شرعی انجام وظیفه نمائید.

امید است با اتکال به خداوند متعال، حمایت و پشتیبانی دولت مردمی، فسادستیز و عدالت محور و با استفاده از نیرو‌های متخصص، متعهد و انقلابی در انجام این رسالت خطیر موفق و موید باشید.

دکتر بهرام عین اللهی

دیگر خبرها

  • اولین نشست مجازی مدیر عامل در سال ۱۴۰۳ با کارکنان صندوق
  • مراسم تودیع و معارفه مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان سیریک
  • مدیر روابط عمومی وزارت بهداشت تغییر کرد
  • سرپرست مرکز روابط عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت بهداشت منصوب شد
  • تودیع و معارفه مدیر مرکز اسلامی هرمزگان
  • معارفه مدیر مرکز اسلامی هرمزگان
  • سرپرست بیمارستان خلیج فارس منصوب شد
  • همه اقدامات باید حرکت به سمت رشد و ارتقای عملکردها باشد
  • بازدید هیات هرمزگانی از نمایشگاه صنعت شیشه در چین
  • بهره برداری از واحد تخصصی فیزیوتراپی کف لگن در شهرکرد