Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- سرپرست سایپایدک اعلام کرد: برابر دستورالعمل ابلاغی پلیس راهور ناجا، تعویض قطعات اصلی خودرو شامل اتاق، شاسی و موتور که صرفاً در نمایندگی‌های مجاز و رسمی سایپا انجام بگیرد مورد تایید مراجع رسمی کشور و پلیس راهور است.

به گزارش گروه اقتصد خبرگزاری میزان، رضا تقی‌زاده با اشاره به ابلاغ ضوابط و مقررات جدید تعویض اتاق، شاسی و موتور خودرو به نمایندگی‌های مجاز گروه سایپا و ایجاد زیرساخت‌های نرم افزاری و سخت افزاری در شرکت سایپا یدک جهت پشتیبانی اجرای دستورالعمل ابلاغی، گفت: تمام نمایندگی‌های مجاز گروه خودروسازی سایپا جهت ارائه خدمات مذکور تجهیز شده و آمادگی ارائه خدمات استاندارد و منطبق با الزامات ابلاغی پلیس راهور را دارا هستند، به گونه‌ای که هر گونه اقدام خارج از این شبکه می‌تواند در آینده مشکلات زیادی برای مالک خودرو ایجاد کند و عدم تایید پلیس راهور در نقل و انتقال خودرو یکی از مهمترین این موارد است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: برای مشتریانی که جهت دریافت این خدمات به شبکه نمایندگی‌های مجاز مراجعه می‌کنند فاکتور معتبر که دارای ویژگی‌های امنیتی شامل هالوگرام، مهر برجسته، نام خریدار، شماره قطعه و کد رهگیری باشد صادر می‌شود. این فاکتور در مواقع لزوم در مراجع قانونی قابل استناد است.

 

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۶۲۴۱۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وقتی پلیس راهور دست به بیل می شود! + ویدئو

دریافت 2 MB

به گزارش همشهری آنلاین، ویدئویی از اقدام زیبای پرسنل پلیس راه برازجان _ کازرون در پاک سازی ریزش کوه در محور دالکی به شیراز ببینید.

کد خبر 849253 منبع: ایرنا برچسب‌ها استان بوشهر پلیس راهور - شهر خبر مهم پلیس راهور - جاده‌ها شهر شيراز پليس راهور

دیگر خبرها

  • نمایندگی صمت در شهرستان اصلاندوز تاسیس شد
  • (عکس) مقایسه ال۹۰ با نمونه بومی‌سازی شده!
  • L90 ایرانی؛ رونمایی از رقیب جدید تارا و دنا
  • مراقبت‌های ضروری بعد از تعویض مفصل زانو + فیلم
  • فیلم| وقتی پلیس راهور راه خودروها را باز می‌کند!
  • وقتی پلیس راهور دست به بیل می شود! + ویدئو
  • (عکس) ال۹۰ هم بومی‌سازی شد!
  • ال۹۰ هم بومی‌سازی شد!/ عکس
  • پلیس تهران: اتوبان خرازی باز شد/ این بزرگراه همچنان مسدود است
  • اتوبان شهید خرازی بازگشایی شد/ بزرگراه اردستانی همچنان مسدود است