Web Analytics Made Easy - Statcounter

رییس اداره مدیریت راههای اداره کل راهداری وحمل ونقل جاده ای استان زنجان گفت: مه غلیظ برخی از محورهای مواصلاتی استان زنجان را در بر گرفته است، گفت: این مه باعث کاهش دید افقی رانندگان و کندی تردد شده است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ محمد امینی امروز در گفت و گو با خبرنگار عصر زنجان، با بیان اینکه تردد در جاده های استان زنجان به صورت عادی و روان در جریان است، اظهار کرد: همراه داشتن تجهیزات ایمنی و زنجیر چرخ برای تردد در جاده های استان زنجان الزامی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اینکه بارش پراکنده برف در محور زنجان-بیجار ، سلطانیه- خدابنده (گردنه دهجلال) وجود دارد، ابراز کرد: رعایت فاصله طولی و سرعت مطمئه در این محورها توصیه می شود.

رییس اداره مدیریت راههای اداره کل راهداری وحمل ونقل جاده ای استان زنجان با بیان اینکه مه غلیظ محورهای زنجان-بیجار (گردنه پاپایی)،زنجان- دندی(گردنه چایرلو و قلی کندی)،سلطانیه – خدابنده(گردنه دهجلال) را دربر گرفته است، عنوان کرد: این مه باعث کاهش دید افقی رانندگان و کندی تردد شده است.

امینی با اشاره به اینکه در حال حاضر بارش پراکنده برف در برخی از محورهای مواصلاتی استان زنجان همراه با مه موضعی و مه ناپایدار در ارتفاعات محورهای کوهستانی وجود دارد، تصریح کرد:تردد در همه محورهای مواصلاتی با رعایت جوانب احتیاط و سرعت مطمئنه در جریان است.

وی با بیان اینکه همراه داشتن تجهیزات ایمنی، گرمایشی و زنجیر چرخ در محورهای مواصلاتی استان زنجان الزامی است، افزود: رانندگان با احتیاط کامل و سرعت مطمئنه به مسیر خود ادامه دهند.

انتهای پیام /

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۶۲۴۲۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جابجایی ۳۰ میلیون تن کالا در محور‌های مواصلاتی هرمزگان

عباس شرفی مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای هرمزگان گفت: سال گذشته۳۰ میلیون تن انواع کالا توسط ناوگان حمل و نقل جاده‌ای در محور‌های مختلف استان جابجا شد که نسبت به مدت مشابه سال قبل از آن ۷ درصد افزایش داشته است.

وی افزود: عمده کالا‌های جابجا شده شامل انواع بنزین، نفت گاز، محمولات معدنی، سیمان، شمش آهن، کیسه مواد، قطعات یدکی و کالا‌های اساسی بوده است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای هرمزگان گفت: ۲۳۱ شرکت حمل و نقل کالا در استان فعالیت می‌کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان هرمزگان بندرعباس

دیگر خبرها

  • بارش باران در محورهای مواصلاتی استان سمنان/ جاده‌ها لغزنده است
  • بارش برف بهاری و لغزندگی جاده در گردنه چری کوهرنگ
  • تردد در گردنه ژالانه سروآباد بدون زنجیرچرخ امکان‌پذیر نیست
  • ۶ نقطه حادثه‌خیز در محورهای مواصلاتی البرز ایمن‌سازی شد
  • ۸۴۹ هزار تردد در تعطیلات نیمه اول اردیبهشت در جاده‌های مازندران
  • احداث ۱۲ دستگاه دوربرگردان در محور‌های مواصلاتی مازندران
  • محور مواصلاتی دستجرد- آشتیان در قم بهسازی شد
  • جابجایی ۳۰ میلیون تن کالا در محور‌های مواصلاتی هرمزگان
  • محورهای مواصلاتی شهرستان خوسف آسیب جدی دیده‌اند
  • شرایط محورهای مواصلاتی برای سفر مناسب نیست