Web Analytics Made Easy - Statcounter

وزیر بهداشت ضمن ابراز تاسف نسبت به درگذشت دریانوردان ایرانی در نفکش سانچی گفت: یک و نیم برابر این حادثه هر روز در کشور اتفاق می‌افتد مانند تصادفات و نزاع‌ها و سانچی فقط بخشی از آن است. راه چاره آن هم در بخش اجتماعی است و باید پیشگیری را بر درمان‌های دست و پا شکسته ترجیح دهیم.

به گزارش ایسنا، سیدحسن هاشمی در مراسم رونمایی از پروژه ایرانوم که صبح امروز در دانشگاه علوم بهزیستی و توانبخشی برگزار شد، اظهار کرد: امیدواریم بتوانیم از افراد با استعدادی که شناخته شده‌اند یا نشده‌اند در اداره کشور استفاده کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: بزرگ‌ترین مشکل بشر جهل او است. یکی از بزرگ‌ترین غصه‌ها این است که بسیاری از راه‌ها را دیگران رفته‌اند و فرصت آن نیز برای ما فراهم است اما خودمان را از آن محروم می‌کنیم. مشخص شده است ما به عنوان بشر ناتوانی‌های زیادی داریم. آنچه امروز در ایران و تحت عنوان پروژه ایرانوم آغاز شده، ۲۰ سال پیش و حتی بیشتر در مراکز تحقیقاتی مدرن دنیا آغاز شده بود. این پروژه شروع راهی بسیار طولانی است.

وزیر بهداشت همچنین اضافه کرد: آنجایی که نمی‌دانیم و برای دانستن آن تلاش می‌کنیم، نیکو است. در همین ایران زمانی در دوره قاجار دانش‌آموزانی را که با دست چپ می‌نوشتند، فلک می‌کردند اما بعد متوجه شدند که اشکال از آن بچه نیست. مشابه آن در شرایط امروز زیاد است.

وی ادامه داد: می‌بینیم که بعد از ۱۰۰ تا ۱۵۰ سال همچنان اصرار داریم که برداشت‌های شخصی خود را اجرا کنیم. امروز در عرصه‌های مختلف مدیریتی از این سوء برداشت‌ها زیاد داریم. شاید یکی از دلایل عدم استفاده از استعدادها در کشورهای اسلامی همین برداشت‌ها باشد.

 وزیر بهداشت ضمن ابراز تاسف نسبت به درگذشت دریانوردان ایرانی در نفکش سانچی گفت: یک و نیم برابر این حادثه هر روز در کشور اتفاق می‌افتد مانند تصادفات و نزاع‌ها و سانچی فقط بخشی از آن است. راه چاره آن در بخش اجتماعی است و باید پیشگیری را بر درمان‌های دست و پا شکسته ترجیح دهیم.

وی ادامه داد: ما روزانه به اندازه سانچی در نزاع‌ها، افرادی را از دست می‌دهیم. تلفات آلودگی هوا هم کمتر از تعداد جانباختگان سانچی نیست. بلاهای طبیعی هم زیاد است؛ یا زیر پایمان می‌لرزد یا از آسمان باران نمی‌بارد. اطراف کشور هم به صورت دائم تنش و جنگ و تروریست وجود دارد. به همین دلیل این ضرورت ایجاد شده است که در حوزه توانبخشی کار زیادی انجام شود.

ادامه دارد

منبع: ایسنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۶۲۴۷۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیروز در جنگ اقتصادی با ادامه راه شهدا رقم می‌خورد

استاندار کرمان، گفت: روزگاری کشور درگیر جنگ نظامی بود و با حضور مردم در آن جبهه پیروز شدیم، امروز نیز باید راه شهدا را ادامه داد و در جنگ اقتصادی پیروز شد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کرمان، محمدمهدی فداکار صبح امروز در مراسم تجلیل از کارگران نمونه شرکت معدنی و صنعتی گل‌گهر با تبریک هفته کار و کارگر و گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان، اظهار داشت: امروز برای عرض ارادت به مجموعه کار و تولید به گل‌گهر آمدم.

وی با بیان اینکه جوهره و هویت انسانی با کار و تلاش است، گفت: یکی از بهترین مجموعه‌های کارگری در استان کرمان، گل‌گهر سیرجان است و این مجموعه، مجموعه پرتلاشی در استان است.

استاندار کرمان با اشاره به اینکه امروز مهمترین نیاز کشور در حوزه تولید است، افزود: روزگاری کشور درگیر جنگ نظامی بود و با حضور مردم در آن جبهه پیروز شدیم و امروز نیز باید راه شهدا را ادامه داد و در جنگ اقتصادی نیز پیروز شد.

وی با بیان اینکه دشمن با تحریم اقتصادی و تهدید سعی می‌کند سرعت پیشرفت کشور را کُند کند، اما به هیچ نتیجه‌ای نخواهد رسید، گفت: روزی در همین سیرجان فقط سنگ آهن و مواد خام صادر می‌شد اما امروز زنجیره فولاد تشکیل شده و به قطب فولادی تبدیل شده است که افتخار بزرگی برای کشور و استان کرمان است.

مجتبی مصباح، مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کرمان نیز در این آیین با بیان اینکه وظیفه‌ای که بر دوش همه ما است، جهاد تبیین است اظهار داشت: کشور پیشرفت‌های فوق‌العاده‌ای دارد که در اوج تحریم رقم خورده است و باید این دستاوردها و پیشرفت‌ها بیان شود.

وی با اشاره به اینکه دستاوردهای نظام مقدس اسلامی را باید با صدای بلند و با افتخار فریاد زد، ادامه داد: راویان پیشرفت یک ظرفیت برای معرفی پیشرفت‌های کشور در حوزه‌های مختلف است.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کرمان با بیان اینکه فردا جشنواره امتنان و تجلیل از کارگران نمونه استان کرمان برگزار می‌شود، گفت: امروز هم جشنواره ملی امتنان را داریم که از 16 کارگر نمونه کشوری دو کارگر عزیز از استان کرمان و شهر سیرجان است که در تهران توسط رئیس جمهور از آنها تجلیل می‌شود.

وی با اشاره به اینکه حوادث ناشی از کار و فوتی‌های ناشی از کار در استان کرمان کاهش پیدا کرده است، بیان کرد: این مهم با برگزاری دوره‌های آموزشی و اقدامات پیشگیرانه محقق شده است.

ابوذر حلوایی‌پور، معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی شرکت معدنی و صنعتی گل‌گهر نیز در این آیین با بیان اینکه 37 هزار نفر در منطقه معدنی و صنعتی گل‌گهر مشغول کار هستند، اظهار داشت: از این تعداد 94 درصد آقا هستند.

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی شرکت معدنی و صنعتی گل‌گهر با اشاره به اینکه در سه سال گذشته حدود 83 هزار نفر در آزمون‌های گل‌گهر شرکت کردند، گفت: از این تعداد 7 هزار و 500 نفر جذب استخدامی گل‌گهر شدند.

انتهای پیام/511/

دیگر خبرها

  • به فکر تلفات تصادفات در جاده تایباد ـ خواف باشید
  • تیراندازی در الهیه تهران | تعقیب و گریز پلیس با ۲ قمه‌ به‌ دست
  • تیراندازی در الهیه برای دستگیری ۲ زورگیر قمه‌به‌دست
  • پیروز در جنگ اقتصادی با ادامه راه شهدا رقم می‌خورد
  • شکسته شدن سد در کنیا / بیش از ۱۲۰ نفر کشته شدند + عکس
  • صندوق نوآوری و شکوفایی حامی پیشگیری از سرطان شد 
  • پیشگیری از بیماری‌های احتمالی بعد از سیل چابهار
  • کتاب «برای قلب های شکسته» منتشر شد
  • صندوق نوآوری حامی زیست‌بوم پیشگیری و درمان سرطان
  • اعزام شبانه اکیپ عملیاتی توزیع برق خوی برای تعمیر تیر شکسته و پیشگیری از بروز خاموشی