Web Analytics Made Easy - Statcounter

عضو هیات مدیره باشگاه پرسپولیس گفت: مشکلی برای صدور رضایت نامه طارمی نداریم اما این بازیکن با باشگاه الغرافه در خصوص چگونگی پرداخت حق پرسپولیس از این انتقال باید با هم به توافق برسند.

محمد حاجی بیگی عضو هیات مدیره باشگاه پرسپولیس در گفت وگو با خبرنگار ورزشی آنا، در مورد آخرین وضعیت صدور رضایتنامه مهدی طارمی از سوی این باشگاه گفت: «مهدی طارمی به دلیل قراردادی که با باشگاه پرسپولیس دارد برای بازی در تیم الغرافه قطر نیاز به اخذ رضایتنامه از باشگاه ما دارد و به همین دلیل باید دو طرف سر این موضوع به توافق برسند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

»

وی ادامه داد: «طارمی با باشگاه قطری قرارداد امضا کرد و درحال حاضر بازیکن این باشگاه است اما پرسپولیس هم برای صدور رضایتنامه این بازیکن شروطی دارد که باشگاه قطری باید آن را انجام دهد. ما مبلغی را برای صدور رضایتنامه طارمی درنظر گرفتیم که باشگاه قطری یا طارمی باید این مبلغ را نقدا به ما پرداخت کنند تا ما هم رضایتنامه طارمی را صادر کنیم.»

حاجی بیگی در رابطه با آخرین وضعیت بخشش محرومیت پرسپولیس در پنجره نقل و انتقالاتی تابستانی گفت: «بعد از توافقی که بین باشگاه پرسپولیس و ریزه اسپور رخ داد فیفا پرونده را برای رسیدگی بیشتر به CAS فرستاد و ما از طریق وکیل خودمان پیگیر این پرونده هستیم تا رای نهایی در این مورد صادر شود و امید زیادی داریم با توجه به توافق دوطرف محرومیت پنجره نقل و انتقالاتی تابستان لغو شود.»

عضو هیات مدیره پرسپولیس در خصوص تذکر سرپرست باشگاه به یکی از اعضای هیات مدیره برای انجام مصاحبه‌های زیاد گفت: «در هیات مدیره باشگاه پرسپولیس همه مسائل به صورت دوستانه مطرح می‌شود. بریا ارتباط خوب با رسانه‌ها باشگاه تصمیم گرفته از این به بعد نشستی را با رسانه‌ها برگزار کند که حضور همه اعضای هیات مدیره و سرمربی تیم در این نشست الزامی است.»

وی در مورد آخرین وضعیت بازی احمد نورالهی گفت: «مشکل کارت پایان خدمت نورالهی حل شد و این بازیکن می تواند از این هفته پرسپولیس را در بازی‌های لیگ همراهی کند.»

منبع: آنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۶۲۴۷۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تمرین شاداب پرسپولیس قبل از دیدار حساس برابر سپاهان

آخرین تمرین تیم فوتبال پرسپولیس قبل از رویارویی با سپاهان عصر دیروز برگزار شد. سرخپوشان پایتخت بعد از حضور در جلسه فنی تمرین خود را آغاز کردند. مرور برنامه‌های تاکتیکی و فوتبال هدفمند بخش‌های مختلف این تمرین یک ساعته بود.

سرخپوشان با روحیه بالا در این تمرین شرکت کردند و سپس برای حضور در اردوی پیش از بازی با سپاهان عازم هتل شدند.

تیم فوتبال پرسپولیس از ساعت ۱۹:۳۰ امروز در هفته بیست‌وپنجم لیگ برتر فوتبال در ورزشگاه آزادی به مصاف سپاهان می‌رود.

دیگر خبرها

  • تمرین شاداب پرسپولیس قبل از دیدار حساس برابر سپاهان
  • برگزاری آخرین تمرین پرسپولیس قبل از بازی با سپاهان
  • برگزاری آخرین تمرین پرسپولیس پیش از دیدار با سپاهان
  • آخرین تمرین پرسپولیس پیش از دیدار با سپاهان
  • مدت مسئولیت اعضای هیات مدیره اتحادیه ها مغایر قانون نیست
  • اعضای هیات مدیره پدیده مشخص شدند
  • زمان برگزاری مجمع باشگاه‌های استقلال و پرسپولیس
  • اقلام مورد نیاز معلولان خانواده یاسوجی تامین شد
  • معارفه مدیرعامل جدید پتروشیمی فن آوران
  • اولین جلسه هیات مدیره استقلال با مالکان جدید