Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایسکانیوز و به نقل از روابط عمومی فدراسیون تکواندو، نخستین دوره مسابقات "گرند اِسلم" تکواندو با حضور بهترین‌های تکواندو جهان در دو گروه زنان و مردان و در اوزان المپیکی به میزبانی «ووشی» چین برگزار می شود.

این رقابت‌ها به صورت سری در حال برگزاری است که سری چهارم روز شنبه - 30 دی‌ماه (وزن 58 کیلوگرم مردان و 57- کیلوگرم زنان) پیگیری خواهد شد که فرزان عاشورزاده و ابراهیم صفری در وزن 58- کیلوگرم به عنوان آخرین نمایندگان کشورمان در بخش انفرادی رو در روی حریفانشان قرار می‌گیرند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



بر اساس قرعه‌کشی انجام شده فرزان عاشورزاده در نخستین گام به مصاف «رویدانگ وو» نماینده چین می‌روند و در ادامه باید به مصاف «کارلوس ناوارو» مکزیکی برود. این هوگوپوش پیش از این برنز قهرمانی جهان 2017، نایب قهرمانی گرندپری 2017، قهرمانی فینال گرندپری 2016 و 22 مدال تورنمنت‌‌های مختلف را در کارنامه خود ثبت کرده است.

نگاهی به دیگر حریفان فرزان در این مسابقات
"یونجو جئونگ" نماینده کره‌جنوبی: قهرمان جهان 2017
"جون جانگ" نماینده کره جنوبی: قهرمان نوجوانان آسیا 2017قهرمان نوجوانان جهان 2016
"تومنبایار مولوم" نماینده مغولستان: نایب قهرمان آسیا 2016برنز بازی‌های آسیایی 2014

اما در آن سوی جدول ابراهیم صفری دیگر نماینده کشورمان در این وزن در مبارزه نخست «جک وولی» تکواندوکار با تجربه ایرلند را پیش رو دارد که نایب قهرمانی اروپا 2015 و 30 مدال تورنمنت‌های مختلف را در کارنامه دارد. در صورت برتری رو در روی «تای هون کیم» کره‌ای قرار می‌گیرد که پیش از این برنز بازی‌های المپیک 2016 ریو، 3 طلای قهرمانی جهان، 3 عنوان قهرمانی مسابقات گرندپری 2017، عنوان قهرمانی بازی‌های آسیایی 2014 و عنوان قهرمان آسیا 2017 را کسب کرده است.

نگاهی به دیگر حریفان ابراهیم در این مسابقات
"میخائیل آرتامونوف" نماینده روسیه: نایب قهرمان جهان 2017 – طلای گرندپری 2017برنز قهرمانی اروپا 2016نایب قهرمان اروپا 2015
"شوآئی چن" نماینده چین: ...
"جیسوس تورتوسا" نماینده اسپانیا: برنز قهرمانی جهان 2017 – 4 مدال برنز مسابقات گرندپری 2017قهرمان اروپا 2014، 2015 و 2017نایب قهرمان اروپا 2016برنز المپیک جوانان 2014 – قهرمان نوجوانان جهان 2014

گفتنی است؛ هدایت نمایندگان کشورمان برعهده مهدی بی باک به عنوان سرمربی است.

602

فدراسیون تکواندو ایران چین

منبع: ایسکانیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۶۲۴۷۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

درخشش بوکسور‌های جوان کردستانی در رقابت‌های قهرمانی کشور

مسابقات بوکس قهرمانی نوجوانان کشور (یادبود مرحوم محمدامین روستایی) با حضور ۲۰۸ بوکسور به میزبانی شهرستان ملایر در استان همدان برگزار شد.

 استان کردستان با ۸ بوکسور در این دوره از مسابقات حضور پیدا کرد.

در این رقابت‌ها آژوان سالم در وزن ۵۷ کیلوگرم مدال نقره، کاوان مولودی در وزن ۵۰ کیلوگرم مدال نقره، ماهان مصطفایی در وزن ۴۶ کیلوگرم مدال نقره، آرسام خسروی در وزن ۵۴ کیلوگرم مدال برنز و ماهان امجدی در وزن ۷۰ کیلوگرم مدال برنز را کسب کردند.

مهدی محمودیان به عنوان سرمربی و محمد میرکی در کسوت مربی هدایت بوکسور‌های کردستانی را در این مسابقات برعهده داشتند.

باشگاه خبرنگاران جوان کردستان سنندج

دیگر خبرها

  • آرژانتین در غم درگذشت اولین مربی قهرمان جهان
  • استقبال مردم قوچان از نایب قهرمان کشتی آزاد نونهالان کشور
  • درخشش جانبازان و توان یابان قمی در مسابقات قهرمانی کشور
  • رونمایی از پدیده کشتی یزد تا برق مدال برنز دختران دارت باز
  • گیتی‌پسند میزبان ماراتن نایب‌قهرمانی
  • پایان کار امیدهای بوکس با کسب ۳ مدال برنز در قهرمانی آسیا
  • ۳ برنز امیدهای بوکس ایران در قهرمانی آسیا
  • درخشش بوکسور‌های جوان کردستانی در رقابت‌های قهرمانی کشور
  • جدال بر سر نایب قهرمانی؛ ترکیب احتمالی بارسلونا مقابل ژیرونا
  • ژاوی: نایب قهرمانی مهم است، نه آقای گلی لوا!