Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-04-29@05:44:42 GMT

موافقت با پوشش اسلامی همسر رضایی در بلژیک

تاریخ انتشار: ۲۶ دی ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۶۲۵۳۴۴

موافقت با پوشش اسلامی همسر رضایی در بلژیک

رسانه بلژیکی از موافقت فدراسیون والیبال این کشور برای حضور محجبه فرنوش شیخی در لیگ والیبال زنان بلژیک‌ خبر داد.

خبرگزاری ایسنا: فرنوش شیخی، بازیکن سابق تیم‌ ‌ملی والیبال بانوان ایران در حال مذاکره با سران شارلوا است تا بتواند برای این تیم به میدان برود.

طبق اعلام باشگاه شارلوا همه چیز برای حضور با حجاب فرنوش شیخی در لیگ بلژیک فراهم شده است و این بازیکن می‌تواند حتی در بازی این هفته‌ برابر لندلده به میدان برود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

باشگاه شارلوا در هفته‌ گذشته مذاکرات فشرده ای با فدراسیون والیبال بلژیک داشت تا زمینه حضور شیخی در تیم شارلوا با پوشش اسلامی را فراهم کند.

در نهایت این مذاکرات با موفقیت صورت گرفت و فدراسیون والیبال بلژیک با حضور محجبه فرنوش شیخی در تیم شارلوا موافقت کرد تا این بازیکن لژیونر جدید والیبال بانوان ایران در اروپا باشد.

فرنوش شیخی، همسر کاوه رضایی، مهاجم گلزن شارلوا است که گل‌های او در این فصل باعث شده هم در صدر جدول گلزنان لیگ بلژیک قرار گیرد و هم به تیمش کمک کند تا پدیده این فصل مسابقات باشد.

لینک کوتاه خبر: farda.fr/003EuU

منبع: فردا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۶۲۵۳۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

به روز رسانی| مرادی: برای انتخاب سرمربی تیم ملی یک ماراتن را پشت سر گذاشتیم

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری آنا، وحید مرادی نایب رئیس فدراسیون، سرپرست گروه و مدیر تیم ملی والیبال در ابتدای این نشست ضمن عذرخواهی برای تاخیر در شروع نشست خبری به دلیل چند تصادف در بزرگراه نیایش گفت: قبلا جلساتی با خبرنگاران داشتیم و در جریان کم و کیف بکارگیری موریس موتا پائز هستند. ماراتن را برای انتخاب پشت سر گذاشتیم و این توفیق را به دست آوردیم که در خدمت ایشان باشیم و از توانایی این مربی بهره ببریم.

وی تصریح کرد: رئیس فدراسیون با توجه شرایط حساس والیبال از بنده خواستند که به عنوان سرپرست کاروان و مدیر تیم ملی در خدمت والیبال باشم تا ملی پوشان با انگیزه بالا در شرایط سخت کنونی که کار سختی پیش رو داریم، وارد مسابقات شوند و به نظر من کسب سهمیه المپیک عملی است و پائز هم به این موضوع باور دارد.

ادامه دارد...

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • یک میزبانی هیجان‌انگیز در انتظار والیبال ایران
  • تمرین تیم ملی والیبال و یک تماشاگر ویژه: آقای رئیس!
  • به روز رسانی| مرادی: برای انتخاب سرمربی تیم ملی یک ماراتن را پشت سر گذاشتیم
  • به روز رسانی| پائز: حضور ستاره‌ها مهم نیست/ اگر بازیکنی به عشق برای تیم ملی باور ندارد بهتر است در تیم ملی نباشد
  • بدرقه ساحلی بازان زیر ۱۹ سال والیبال به مسابقات آسیایی
  • تمدید اعتبار بیمه‌ای بیمه شدگان روستایی و ۵ دهک اول درآمدی در خوزستان
  • همه افراد فاقد پوشش بیمه می‌توانند بیمه سلامت دریافت کنند
  • تکذیب اعزام تیم ملی فوتبال دانشجویان به بلژیک توسط فدراسیون ورزش‌های دانشگاهی
  • تشکیل و اعزام تیم ملی فوتبال دانشجویان به بلژیک صحت ندارد
  • هینن: باید بفهمم چرا والیبال چین در میان بزرگان جهان نیست