Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سازمان بسیج دانشجویی؛ محمدصادق محمدیان دبیر سیاسی بسیج دانشجویی دانشگاه صنعتی شریف  اظهار داشت: پس از حضور حجت‌الاالسلام محسنی اژه‌ای معاون اول قوه قضائیه در دانشگاه صنعتی شریف و پاسخ به پرسش‌های صریح دانشجویان، دو بار طی فاصله زمانی دو هفته از اسحاق جهانگیری معاون اول ریاست‌جمهوری برای حضور در دانشگاه دعوت شد اما هنوز پاسخی رسمی دریافت نکردیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی ادامه داد: در مرحله دوم با توجه به فرمایشات مقام معظم رهبری که تاکید داشتند مسئولان با حضور در دانشگاه‌ها به پرسش‌های دانشجویان پاسخ دهند و همچنین احساس نیاز شدیدی که در پی تجمعات اخیر در برخی شهرها، برای پاسخگویی مدیران دولتی درباره عملکرد خود شکل گرفته است از محمدباقر نوبخت رئیس سازمان برنامه و بودجه، ولی‌الله سیف رئیس کل بانک مرکزی، محمد نهاوندیان معاون اقتصادی رئیس‌جمهور و مسعود کرباسیان وزیر اقتصاد برای حضور در دانشگاه و پاسخ دادن به پرسش‌های دانشجویان دعوت شد.

محمدیان تصریح کرد: در این نامه‌ها به مسئولان تاکید شد که حضور هرچه سریع‌تر شما در دانشگاه نشانه میزان پاسخگویی شماست، تردیدی نیست که پاسخگویی وظیفه مسئولان است نه لطف آن‌ها، اما بعد از گذشت چند روز از دریافت نامه‌ها از دفتر هیچ یک از مدیران مربوطه پاسخی دریافت نکردیم.

دبیر سیاسی بسیج دانشجویی دانشگاه صنعتی شریف خاطرنشان کرد: به دلیل مشغله‌های مختلف روزانه، همه مردم نمی‌توانند به دفاتر مسئولین مراجعه کنند به همین دلیل حضور در دانشگاه یکی از بهترین روش‌ها برای شنیدن مشکلات مردم است و تریبون‌های یک طرفه مسئولان باید به تریبون‌های دوطرفه برای پاسخ دادن به پرسش‌های چالشی و صریح دانشجویان تبدیل شود تا بدین شکل فاصله بین مردم و مسئولین کمتر شود.
انتهای پیام/

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۶۲۵۵۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بیانیه سازمان بسیج اساتید خراسان رضوی در حمایت از غزه

  به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خراسان رضوی، در این بیانیه آمده است: به دنبال جنایت‌های فجیع رژیم اشغالگر قدس و صهیونیزم جهانی در نسل کشی مردم مظلوم و مقتدر غزه، موجی از محکومیت این عمل شنیع، سراسر جهان به ویژه دانشگاه‌های آمریکا و اروپا را فرا گرفته و اساتید و دانشجویان حقیقت طلب و آزادیخواه در اکثر دانشگاه‌های آمریکا، انگلیس، فرانسه، کانادا و ایتالیا به پا خواسته و خواستار پایان دادن به این جنایات در حق مردم بیگناه فلسطین و غزه شده و از دولت‌های خود خواسته اند که از حمایت رژیم کودک کش اسرائیل دست بردارند.   اساتید بسیجی خراسان رضوی آورده اند: در حوادث اخیر در غزه و فلسطین، ارزش‌های دروغین غرب مانند دموکراسی، آزادی بیان، حقوق بشر، احترام به زن، حرمت اماکن آموزشی و بهداشتی و بیمارستان‌ها و استاندارد‌های دوگانه آنان زیر سوال رفت و معلوم شد که اینها شعاری بیش نبوده است و آزادیخواهان جهان به ویژه اساتید و دانشجویان آمریکا و اروپا و سایر کشور‌ها متوجه شدند که ابرقدرت‌ها از این مفاهیم استفاده ابزاری میک رده اند و دولتمردان آنها در عمل اعتقادی به این ارزش‌ها نداشتند.   در این بیانیه آمده است: لیبرال دموکراسی و صهیونیزم جهانی همچون سوسیال دموکراسی در مسیر افول و نابودی قرار گرفته و علایم این افول و نابودی در جای جای آمریکا و اروپا و منطقه کاملاً مشهود است.   اساتید بسیجی خراسان رضوی در این بیانیه تصریح کرده اند: ما اساتید و دانشجویان دانشگاه‌های مشهد ضمن حمایت کامل از قیام و فریاد‌های ضد ظلم اساتید و دانشجویان دانشگا‌های آمریکا و اروپا، از آنان می‌خواهیم تا با بازخوانی پیام‌های امام خامنه‌ای به عموم جوانان اروپا و آمریکای شمالی که در سال‌های ۱۳۹۳ و ۱۳۹۴ خطاب به آنان صادر کرده، بیش از پیش با اسلام و قرآن و آموزه‌های انسانی و اخلاقی پیامبر اسلام آشنا شده و تا نابودی غده سرطانی اسرائیل و کفر و استکبار جهان از پا نشینند.

دیگر خبرها

  • دانشجویان آمریکایی حامی فلسطین تهدید به تعلیق را نپذیرفتند
  • دانشجویان حامی فلسطین با تهدید به تعلیق عقب‌نشینی نکردند
  • تجمع دانشجویان دانشگاه فرهنگیان در حمایت از دانشجویان آزادیخواه
  • اعتراض دانشجویان شریف به روند کند تعمیر مسجد دانشگاه
  • این دختر به نماد اعتراضی در امریکا تبدیل شده است | تصویر
  • سال گذشته اردوی راهیان نور با حضور بیش از ۱۵۰ نفر از دانشجویان برگزار شد
  • چالش‌ تشکل‌ها عدم اطمینان مسئولان به قشر جوان است
  • تعلیق دانشجویان جورج واشنگتن به دلیل اصرار به حضور در اعتراضات
  • مهم‌ترین چالش‌ و مشکلات تشکل‌ها عدم اطمینان مسئولان به قشر جوان است
  • بیانیه سازمان بسیج اساتید خراسان رضوی در حمایت از غزه