Web Analytics Made Easy - Statcounter

نظرات موافق و مخالف اعضای شورا در هنگام بررسی لایحه مجوز انتشار ۴ هزار میلیارد تومان اوراق مشارکت به منظور تکمیل خطوط ۶ و ۷ مترومنتشر شد. به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری دانشجو، نظرات موافق و مخالف اعضای شورا در هنگام بررسی لایحه مجوز انتشار ۴ هزار میلیارد تومان اوراق مشارکت به منظور تکمیل خطوط ۶ و ۷ مترو را در زیر مشاهده کنید:

ابراهیم امینی (مخالف): بحث چهار هزار میلیارد تومان اوراق آب خوردن نیست که بدون مطالعه و تامل آن را تصویب کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



رسولی (موافق): وضعیت مالی شهرداری بسیار اسفبار است. شرایط شهر عادی نیست در گزارش شهردار آمده بود که تنها ۹ درصد جابجایی مسافر را مترو بر عهده دارد بار‌ها اعلام شده است که فقط تامین خطوطی که جشن بازگشایی شان برگزار شده بدون تجهیرات تنها ۲۳ هزار میلیارد تومان بودجه نیاز دارد. اگر شهردار تهران تلاش کرده و به یک منبع ۴ هزار میلیاردی از جنس اوراق رسیده است بسیار نوید بخش است. اگر بتوانیم این خطوط (۶ و ۷) را تجهیز کنیم ظرفیت جابجایی در خطوط هفت گانه از دومیلیون نفر به ۸ میلیلون نفر خواهد رسید.

الویری (مخالف): در درجه اول من با محتوی لایحه موافق هستم، اما با دو فوریت آن مخالف. اصلاحیه درآمد‌های جدید شهرداری اگر آمده بود این موضوع هم می‌توانست در آن دیده شود.

علیخانی (موافق): بحث فوریت مطرح است. در خطوط مترو با اعتبارات فعلی هم تا ۱۰ سال دیگر نواقص خواهیم داشت راهی جز شناسایی و استفاده از فرصت‌های منابعی جدید نداریم. الان در فصل بودجه هستیم. اگر تعلل کنیم فرصت را از دست خواهیم داد. در خط ۶ تنها یک پیمانکار ۱۵۰ میلیارد تومان طلب دارد. تمام اعتبارات موجود برای پرداخت طلب‌ها خواهدرفت و فقط ما نیاز به منابع جدید داریم.

منبع: خبرگزاری دانشجو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۶۲۵۸۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تاکید بر انجام اقدامات جهش زا توسط اعضای شوراها

قناعت استاندار خراسان جنوبی در همایش استانی شورا‌ها با تاکید بر این که اعضای شورا‌های اسلامی شهر و روستا اقدامات جهش زا انجام دهند؛ گفت: اعضای شورا‌ها می‌توانند با شناسایی سرمایه گذاران و بهره گیری از ظرفیت آنان در منطقه جهش اقتصادی ایجاد کنند و عمران و آبادانی منطقه را به بار بیاورند.

وی بر تسلط هر چه بیشتر اعضای شورا‌ها بر قوانین و مقررات تاکید کرد و افزود: اعضای شورا‌ها وحدت و انسجام شان را حفظ کنند و منافع عمومی مردم را در نظر گیرند.

عباس زاده معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار هم گفت: از ظرفیت شورا‌ها باید به نحو مطلوب استفاده کرد و با توجه به شعار سال از توانمندی آنان در امور اقتصادی بهره برد.

همچنین اعضا شورا‌های اسلامی شهرستان‌ها به نمایندگی مشکلات شهرستان‌ها و روستا‌ها را بیان کردند.

قدردانی از شورا‌های برتر استان هم از دیگر برنامه‌های این همایش بود.

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان جنوبی بیرجند

دیگر خبرها

  • تاکید بر انجام اقدامات جهش زا توسط اعضای شوراها
  • مدیریت ششم تکمیل خط ۶ و ۷ است سال گذشته ایستگاه های مهمی در این دو خط راه اندازی شد
  • بازداشت ۳۷ عضو شوراهای استان تهران در سال گذشته
  • تلاش ۷ عضو شورای شهر تهران برای از حدنصاب انداختن جلسه شورا
  • جشن تکمیل خطوط یک تا هفت پایان سال برگزار می‌شود
  • جشن تکمیل خطوط هفت‌گانه مترو تا پایان سال جاری
  • تشکیل شوراها به منزله مشارکت مستقیم مردم در اداره امور شهرها است
  • تکمیل ۳ پایانه مترو در سال ۱۴۰۳ | ۴ خط مترو تهران توسعه می یابند
  • تکمیل ۳ پایانه مترو در اولویت سال ۱۴۰۳ | ۴ خط مترو تهران توسعه می یابد
  • پایان حفاری خطوط مترو مشهد تا پایان سال ۱۴۰۴