Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- سرمربی تیم والیبال شهرداری تبریز گفت: تیم‌های فرهاد نفرزاده همیشه به زیبایی والیبال بازی کرده و تیم حریف را با مشکل روبه‌رو می‌کنند.

عادل بناکار در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری میزان، در خصوص پیروزی تیمش مقابل رعد پدافند کاشان از هفته هفدهم لیگ برتر والیبال اظهار داشت: شاید به لحاظ جایگاه تیم رعد پدافند کاشان در شرایط مناسبی نباشد، اما با حضور نفرزاده در این تیم، والیبال را به زیبایی بازی می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: بازیکنان تیمم به خوبی بازی کردند، در ضربات سرویس و نهایی توانستند به خوبی عمل کنند و ۳ امتیاز این دیدار را کسب کنند. ما در چند هفته آینده بازی‌های بسیار سختی پیش‌رو داریم و باید ۴ بازی بسیار فشرده‌ای انجام دهیم.
سرمربی تیم والیبال شهرداری تبریز تصریح کرد: مهم‌ترین موضوع برای ما مسابقات پلی‌آف است که باید خیلی محکم‌تر از قبل بازی کنیم تا بتوانیم به مراحل بعدی صعود کنیم. خوشبختانه چند بازیکن مصدوم هم که داشتیم توانستند از این بازی خودشان را برسانند تا تیم تکمیل شود.
بناکار در رابطه با مصدومیت‌های متعدد بازیکنان شهرداری تبریز گفت: بازی‌های لیگ برتر والیبال بسیار فشرده است و این اتفاق برای همه تیم‌های لیگ برتری وجود دارد، مصدومیت بازیکنان تیمم چندان حاد نبودند که چند ماه از میادین به دور باشند. میکائیل تاجر هم نهایت تا ۲ هفته دیگر به جمع تیم برمی‌گردد.
وی در پایان صحبت‌هایش در رابطه با حضور اندک هواداران شهرداری تبریز در دیدار با رعد پدافند کاشان عنوان داشت: شاید تبلیغات شهرداری برای این دیدار بسیار کم بود، از طرفی هم شاید جایگاه تیم حریف باعث شده بود هواداران این دیدار را حساس تلقی نکنند.
انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۶۲۵۸۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اولین لژیونر ایرانی به لیگ برزیل پیوست!

در اتفاقی عجیب یک والیبالیست ایرانی به تیمی از لیگ برزیل پیوست.

به گزارش تابناک ورزشی؛ والیبال برزیل همچون فوتبال این کشور، یکی از قدرت‌های اصلی دنیا محسوب می‌شود و صدها بازیکن برزیلی در لیگ های مختلف والیبال اروپا و آسیا به عنوان لژیونر بازی می‌کنند.

نکته جالب اینکه تا کنون هیچ والیبالیست ایرانی در لیگ حرفه‌ای برزیل بازی نکرده اما حالا خبر رسیده که جواد کریمی پاسور ملی‌پوش والیبال ایران برای فصل آینده به تیم ایتامبه میناس برزیل پیوست.

این انتقالی هیجان انگیز برای والیبال ایران است که یکی از ملی‌پوشان خود را در برزیل و لیگ جذابش ببیند. این اتفاق خود نشانگر توانایی بازیکنان ایرانی است.

دیگر خبرها

  • دیوار زرد محکم‌تر از آن بود که بخواهد توسط کیلیان ام باپه شکسته شود! / کاریکاتور
  • لیگ برتر بسکتبال| طبیعت حریف شهرداری گرگان در فینال شد
  • احداث سرویس بهداشتی در پارک حجاج تبریز
  • احداث سرویس بهداشتی پارک حجاج تبریز
  • یک گل خیلی بد و خیلی زیبا خوردیم
  • اولین لژیونر ایرانی به لیگ برزیل پیوست!
  • دین‌محمدی: صدرنشینی مهم‌تر از بازی زیبا؛ استقلال باید قهرمان شود!
  • حلالی: استقلال اصلا به دنبال فوتبال زیبا نبود!
  • احداث ۶ شهربازی جدید در کلان‌شهر تبریز
  • بهبود خدمات‌رسانی شهرداری تبریز با بهره‌برداری از مرکز کنترل ترافیک و مدیریت بحران