Web Analytics Made Easy - Statcounter

وبسایت رسمی برنامه نود -هافبک تیم فوتبال پرسپولیس گفت: طارمی زحمات زیادی برای پرسپولیس کشیده و باید به تصمیم او احترام گذاشت.

به گزارش وب سایت نود و به نقل از تسنیم، پرسپولیس آنقدر خوب نتیجه گرفته که در پایان هفته بیستم لیگ برتر تقریباً بی‌رقیب است. فاصله 11 امتیازی این تیم با تیم دوم جدول و 16 امتیاز فاصله با استقلال به خوبی نشان‌دهنده قدرت پرسپولیس در لیگ امسال است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با همه این شرایط وحید امیری تیمش را از حالا قهرمان لیگ نمی‌داند، چرا که اعتقاد دارد کار سرخپوشان بازی به بازی سخت‌تر می‌شود. 

* در بازی با مشکی‌پوشان با پاس گل طلایی دادی تا پرسپولیس 3 امتیاز شیرین کسب کند؟
من فقط زحمت همبازیانم را تکمیل کردم. برد باارزشی بود و باعث شد یک قدم به اهداف‌مان نزدیک‌تر شویم. برای این برد خیلی تلاش کردیم و تا آخرین لحظه به پیروزی امید داشتیم و خدا را شکر که به خواسته‌مان رسیدیم.

* انتظار می‌رفت مشکی‌پوشان را راحت‌تر از اینها شکست دهید؟
ما حریف آسانی در لیگ نداریم. همه تیم‌ها مقابل ما برای کسب حداقل امتیاز به زمین می‌آیند و انگیزه و تلاش‌شان چند برابر می‌شود. در چنین بازی‌هایی سخت است موقعیت ایجاد کنید، اما ما چند فرصت خوب گلزنی در بازی با مشکی‌پوشان ایجاد کردیم و در نهایت توانستیم با گل دقیقه 90 ببریم. البته مهم نبود دقیقه چند گل بزنیم، بلکه مهم کسب سه امتیاز بود. پرسپولیس در همه بازی‌های خود برای برد به میدان می‌آید و بازی به بازی جلو می‌رویم تا ان‌شاءالله یکی یکی به اهداف‌مان برسیم.

 * این‌روزها همه از فاصله امتیازات پرسپولیس با رقبایش صحبت می‌کنند و تیم شما را قهرمان زودهنگام لیگ می‌دانند، شما هم همین طور فکر می‌کنید؟
هنوز زود است که حرف از قهرمانی بزنیم. شاید شانس زیادی برای قهرمانی داشته باشیم، اما این دلیل نمی‌شود حریفان را دست‌کم بگیریم. هنوز مسیر سخت و زیادی تا رسیدن به قهرمانی پیش‌رو داریم و باید بازی به بازی پیش برویم.

* مهدی طارمی در شرایطی که پرسپولیس از دو پنجره نقل و انتقالات محروم بود این تیم را ترک کرد آیا این تصمیم درستی بود یا نه؟
قبل از هر چیز نباید فراموش کنیم که مهدی چقدر بازیکن با ارزشی برای تیم بود و در مدت حضورش در پرسپولیس چه گل‌های مهمی را به ثمر رساند. همه ما دوست داشتیم مهدی بماند و در کنار هم برای پرسپولیس موفقیت بیاوریم، اما خب قسمت نشد و او تصمیم گرفت راهی الغرافه شود. این تصمیم خودش بود و باید به آن احترام گذاشت. شخصاً آرزو می‌کنم مهدی در تیم جدیدش موفق باشد و در جام جهانی در کنار هم برای تیم ملی بازی کنیم.

* در مورد تیم ملی صحبت کن، حضور در اردوی‌های یک‌و نیم روزه تیم ملی در پایان بازی‌های هر هفته لیگ را چطور ارزیابی می‌کنی؟
به‌هرحال هر چه اردو‌های تیم ملی بیشتر باشد بازیکنان بیشتر کنار هم هستند و هماهنگی و صمیمیت بین بازیکنان بیشتر می‌شود. اگرچه همه ما در باشگاه‌های‌مان رقیب یکدیگر به شمار می‌رویم. هدف مربیان تیم ملی در اردو‌های هفتگی صرفاً ریکاوری نیست و آنها اهداف زیادی را دنبال می‌کنند که قطعاً در جام‌جهانی برای تیم ملی مفید واقع خواهد شد.

 

2051

منبع: وبسایت برنامه ۹۰

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت 90tv.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «وبسایت برنامه ۹۰» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۶۲۶۰۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طارمی عامل خروج «الکسیس سانچز» از اینتر

به گزارش خبرنگار مهر، تیم فوتبال اینتر ایتالیا در فاصله ۵ هفته به پایان فصل جاری رقابت های سری آ توانست قهرمانی خود را مسجل کند تا برای بیستمین بار در تاریخ این رقابت ها عنوان قهرمانی را کسب کرده باشد.

سایت انگلیسی «yardbarker» در رابطه با شرایط اینتر برای فصل آینده نوشت: «الکسیس سانچز» مهاجم شیلیایی در پایان فصل جاری از اینتر جدا خواهد شد تا جا برای مهدی طارمی بازیکن ایرانی باز شود. نراتزوری (لقب تیم اینتر) برای فصل آینده خط حمله قوی نخواهد داشت. «الکسیس سانچز» تنها کسی نخواهد بود که در پایان قراردادش اینتر را ترک می کند. «استفانو سنسی» نیز پس از یک دوره مصدومیت جایی در ترکیب اینتر برای فصل آینده ندارد.

به احتمال زیاد برای فصل آینده «لائوتارو مارتینز» مهاجم ثابت اینتر خواهد بود و مهدی طارمی نیز به عنوان مهاجم ذخیره در بازی ها به کار گرفته خواهد شد.

کد خبر 6093723

دیگر خبرها

  • امیری: پرسپولیس تا آخرین نفس برای قهرمانی می جنگد
  • امیری: اختلاف یک امتیاز چیزی نیست/ سپاهان بازی را کسل‌کننده کرد
  • امیری: امیدوارم تیم لایق‌تر قهرمان لیگ شود/ حساسیت باعث کسل شدن بازی شد
  • وحید امیری: هنوز لیگ برتر تمام نشده است
  • رضاییان: هواداران پرسپولیس در قلب من جا دارند
  • وحید امیری: هنوز برای قهرمانی فرصت داریم
  • امیری: لیگ هنوز تمام نشده است/ تا روز آخر تلاش می‌کنیم
  • امیری: بازی هفته بعد جدال مرگ و زندگی است/ یک امتیاز فاصله چیزی نیست که کنار بکشیم+ فیلم
  • تصمیم قطعی رئال برای جشن قهرمانی
  • طارمی عامل خروج «الکسیس سانچز» از اینتر