Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-04-29@16:33:30 GMT

خیابانهای اصلی مسکن مهر چرام آسفالت شد+تصاویر

تاریخ انتشار: ۲۶ دی ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۶۲۶۲۰۸

خیابانهای اصلی مسکن مهر چرام آسفالت شد+تصاویر

یکی از پروژه های مهم شهرستان چرام،مسکن مهر این شهرستان است که از ابتدای شروع ساخت و ساز خانه های مسکونی در این منطقه قرار بود به نحوی باشد که در سریعترین زمان اهالی آن منطقه دارای مسکن شوند و این وضعیت باعث شد تا رئیس کمیته گاز و کمیسیون انرژی به وعده فرماندار چرام تاکید بازسازی این منطقه را کند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از چرام، یکی از پروژه های مهم شهرستان چرام،مسکن مهر این شهرستان است که از ابتدای شروع ساخت و ساز خانه های مسکونی در این منطقه قرار بود به نحوی باشد که در سریعترین زمان اهالی آن منطقه دارای مسکن شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

اما اینطور نبود و ترمیم و بازسازی منطقه مسکن مهر در چرام زمان زیادی را برد که هنوز به صورت کامل به اتمام نرسیده است.

 

 یکی از مشکلات همه شهروندان این منطقه،عدم آسفالت و جدول گذاری مناسب برای خیابنهای مسکن مهر چرام بود که نگرانی‌هایی هم برای مردم این منطقه به همراه داشت.

 

پس از گذشت چند سال و با ورود رئیس کمیته گاز و کمیسیون انرژی مجلس برای افتتاح یک قطعه زمین جهت اهدا به خانواده دو معلولی در این منطقه حضور پیدا کرد.

 

 عدل هاشمی پور با مشاهده وضعیت خیابنهای اصلی این منطقه،به آسفالت خیابان های مسکن مهر چرام اشاره کرد و خواهان آسفالت این خیابان ها در سریعترین زمان ممکن شد.

 

فرماندار چرام نیز آسفالت این منطقه را با مناسب شدن آب و هوای منطقه وعده داد که امروز نیز برای تهیه گزارشی در این رابطه به مسکن مهر چرام رفتیم.

 

در بدو ورود به مسکن مهر چرام شاهد آسفالت خیابانهای اصلی این منطقه شدیم که جای تقدیر دارد.

 

تصاویر نمایانگر این مطلب است که بار دیگر خوشحالی به اهالی این منطقه منتقل شد.

 

تصاویر:

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۶۲۶۲۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صدور مجوز ۱۸ پروانه ساختمانی در یک ماه

سرپرست منطقه یک شهرداری اراک از همکاری گسترده این منطقه با تعاونی های ساخت مسکن خبر داد و گفت: تنها در فروردین ماه سال ۱۴۰۳ با بررسی و تأیید ۱۸ مجوز ساخت بیش از ۱۰ هزار متر پروانه ساختمانی توسط شهرداری منطقه یک صادر شد.

ابوالفضل شالی بگ در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در مرکزی با اشاره به توسعه زیرساخت‌های شهری در سطح منطقه یک اظهار کرد: با توجه به فراهم آوردن شرایط توسعه زیرساخت‌های گوناگون شهری در سطح منطقه یک اراک، هم اکنون شاهد افزایش قابل ملاحظه ساخت و ساز در محدوده غربی شهر هستیم که این امر بخش کوچکی از تلاش‌های همکارانم در سطح منطقه است.

وی ادامه داد: در سال گذشته منطقه یک شهرداری اراک با بررسی ۱۶۷ عدد مجوز ساخت مسکن حدود ۱۲۰ هزار متر پروانه ساختمانی جدید صادر کرد که نسبت به دوره‌های قبل و در مقایسه با سایر مناطق شهری بسیار قابل توجه است.

سرپرست منطقه یک شهرداری اراک از همکاری گسترده این منطقه با تعاونی‌های ساخت مسکن خبر داد و افزود: به‌دنبال افزایش همکاری‌های این منطقه با تعاونی‌های ساخت مسکن که شرایط آن از سال ۱۴۰۲ آغاز شده بود، هم اکنون شاهد صدور مجوزهای مختلف برای ساخت صدها واحد مسکونی جدید هستیم.

شالی‌بگ گفت: تنها در فروردین ماه سال ۱۴۰۳ با بررسی و تأیید ۱۸ مجوز ساخت بیش از ۱۰ هزار متر پروانه ساختمانی توسط شهرداری منطقه یک صادر شد.

وی ادامه داد: امید می‌رود طی سال جاری این آمار روز به روز افزایش پیدا کند تا در ارائه خدمات مناسب به شهروندان بتوانیم موفق تر از هر زمانی فعالیت کنیم.

کد خبر 748864

دیگر خبرها

  • جدیدترین قیمت مسکن در منطقه ۱۹ تهران
  • قیمت واحدهای مسکونی در منطقه ۱۹ تهران + جدول
  • صدور مجوز ۱۸ پروانه ساختمانی در یک ماه
  • پیش‌بینی ۲۱۷ هزار تن آسفالت برای سطح معابر قم در سال ۱۴۰۳
  • توزیع ۸۰۰ تن آسفالت در مسیر جاده اوغلی و قوناخلارباغی تبریز
  • ترمیم آسفالت خیابان بنفشه درخواست شهروندان اهوازی شد
  • سند ۱۱۰ هکتاری نهضت ملی مسکن اشکذر صادر شد
  • زیرسازی ۸۶ کیلومتر راه روستایی در استان اصفهان انجام شد
  • نبض قیمت مسکن شمال شهر
  • فرسودگی روکش آسفالت در معابر دغدغه شهروندان شهریار شد + تصاویر