Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل پزشکی قانونی ایلام گفت: آمار جان باختگان حوادث جاده‌ای در نه ماهه سال جاری در استان ایلام نسبت به مدت مشابه ۸ درصد کاهش یافت. ۲۶ دی ۱۳۹۶ - ۱۰:۵۸ استانها ایلام نظرات

به گزارش خبرگزاری تسنیم از ایلام, ساسان روندی صبح امروز در گفت و گو با خبرنگاران اظهار داشت:  آمار جان باختگان حوادث جاده ای در نه ماهه سال جاری در استان ایلام نسبت به مدت مشابه  8 درصد کاهش یافت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: تا آذرماه سال جاری تعداد 76 مرد و 31 نفر زن در حوادث جاده ای استان ایلام جان خود را از دست داده اند که این آمار نسبت به مدت مشابه سال گذشته که 117 نفر بوده کاهش آمار را نشان می دهد.

مدیرکل پزشکی قانونی ایلام تصریح کرد: تعداد افرادی که برای معاینات پس از حوادث جاده ای مراجعه داشته اند سه هزار و 192 نفر بود که از این تعداد 2 هزار و 257 مرد و 935 نفر زن بوده است.

وی گفت: مراجعات افرادی که برای معاینات پس از نزاع نیز به پزشکی قانونی مراجعه می کنند نسبت به مدت مشابه سال گذشته کاهش 5 درصدی را نشان می دهد.

روندی افزود: امسال 2 هزار و 761 نفر برای معاینات پس از نزاع به پزشکی قانونی ایلام مراجعه کرده اند.

انتهای پیام/ ت

R7718/P1336/S6,52/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۶۲۶۲۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کاهش سرقت در اردبیل

 جلال آفاقی گفت: با انجام اقدام‌های پیشگیرانه در بحث سرقت در یک سال گذشته شاهد کاهش حدود ۲۵ درصدی وقوع این جرم در شهرستان اردبیل بودیم.

دادستان عمومی و انقلاب اردبیل با اشاره به اثربخش بودن تمهیدهای در نظر گرفته شده برای تعطیلات نوروزی، بیان کرد: همچنین نوروز امسال با تلاش‌های صورت گرفته حدود ۲۸ درصد آمار وقوع سرقت در اردبیل به نسبت مدت مشابه پارسال کاهش داشت.

بر اساس آمار نهادهای مربوطه اردبیل یکی از استان‌های امن ایران و به گفته رئیس پلیس آگاهی استان اردبیل، در بحث کشف سرقت‌ها جزو سه استان برتر کشور در سال ۱۴۰۲ بوده است.

۳۳ درصد سرقت‌های به وقوع پیوسته در استان اردبیل مربوطه به واحدهای مسکونی، مغازه‌ها، مکان‌های دولتی، خودروها، موتورسیکلت‌ها و ۶۷ درصد سرقت‌های خُرد مانند سرقت قطعات خودروها، دوچرخه‌ها و جیب‌بری است.

 

باشگاه خبرنگاران جوان اردبیل اردبیل

دیگر خبرها

  • جا به جایی ۲۳۵ هزار تن کالا با ناوگان حمل و نقل باری خراسان شمالی تا پایان فروردین
  • کاهش ۲۲ درصدی تعداد حوادث ناشی از کار در زنجان
  • رشد ۸ درصدی تعداد کارگاه‌های فعال استان مرکزی
  • پرداخت ۵.۶ همت تسهیلات ازدواج و فرزندآوری
  • تعداد سامانه‌های ثبت تخلفات در جاده‌های زنجان به ۴۱ دستگاه افزایش می‌یابد
  • وال استریت ژورنال: شمار کشته‌ ها در غزه از دست مقامات در رفته
  • کاهش سرقت در اردبیل
  • ضرورت تشکیل قرارگاه آموزش ایمنی شغل
  • تعداد جان‌باختگان سیل در افغانستان افزایش یافت
  • مانور ایمنی کارگاه‌های پرخطر در ایلام