Web Analytics Made Easy - Statcounter

مسئول سیاسی بسیج دانشجویی دانشگاه صنعتی شریف گفت: ۶ نامه دعوت از تیم اقتصادی دولت برای حضور در دانشگاه شریف همچنان بی پاسخ مانده است.

محمدیان مسئول سیاسی بسیج دانشجویی دانشگاه صنعتی شریف در گفتگو با خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، گفت: با توجه به نارضایتی‌ها و مشکلات اقتصادی و معیشتی که مردم در کشور با آن‌ها مواجه هستند و ضرورت پاسخگویی در قبال این مسائل بسیج دانشجویی دانشگاه صنعتی شریف ۶ نامه دعوت برای اعضای تیم اقتصادی دولت ارسال کرده، اما تاکنون هیچکدام از آن‌ها برای حضور در این دانشگاه اعلام آمادگی نکرده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با بیان اینکه تاکنون با ارسال ۲ نامه از جهانگیری معاون اول رئیس جمهور برای حضور در دانشگاه شریف دعوت شده است، افزود: محمد باقر نوبخت رئیس سازمان برنامه و بودجه، محمد نهاوندیان معاون اقتصادی رئیس جمهور، مسعود کرباسیان وزیر اقتصاد و امور دارایی و، ولی اله... سیف رئیس بانک مرکزی از دیگر اعضای تیم اقتصادی بودند که از آن‌ها برای حضور در دانشگاه شریف دعوت شده، اما تاکنون پاسخی نداده اند.

مسئول سیاسی بسیج دانشجویی دانشگاه صنعتی شریف با اشاره به پاسخ دفتر معاون اول رئیس جمهور به دعوت نامه نخست بسیج دانشجویی این دانشگاه گفت: پاسخ دفتر معاون اول رئیس جمهور این بود که اگر این دعوت پیش از ۱۶ آذر و روز دانشجو انجام می‌شد احتمال حضور جهانگیری برای پاسخگویی به سوالات دانشجویان وجود داشته است. در هر حال بسیج دانشجویی در نامه دوم خود ایام دهه فجر و یا روز مهندس را برای حضور جهانگیری در دانشگاه شریف پیشنهاد داده، اما هنوز پاسخی دریافت نکرده ایم.

محمدیان انعکاس صدای مردم و مطالبه خواسته‌های آن‌ها از مسئولین را وظیفه جنبش دانشجویی دانست و افزود: مسئولین برای پاسخگویی موظف به حضور در دانشگاه هستند.   وی اظهار کرد: پاسخگویی مسئولین نسبت به عملکرد خود در جمع دانشجویان وظیفه آن هاست نه لطف آن‌ها.    

منبع: خبرگزاری دانشجو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۶۲۶۲۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجمع دانشگاهیان قزوینی در حمایت از پاسخ قاطع سپاه پاسداران + عکس

جشن پیروزی جبهه مقاومت و تجمع دانشگاهیان در حمایت از سربازان غیور سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در پی پاسخ قاطع آنان علیه اهدافی در سرزمین‌های اشغالی به همت بسیج دانشجویی دانشگاه بین المللی امام خمینی (ره) انجام شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌ها خبرگزاری دانشجو، جشن پیروزی جبهه مقاومت و تجمع دانشگاهیان در حمایت از سربازان غیور سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در پی پاسخ قاطع آنان علیه اهدافی در سرزمین‌های اشغالی به همت بسیج دانشجویی دانشگاه بین المللی امام خمینی (ره) انجام شد.

در ادامه می‌توانید تصاویر این تجمع را مشاهده کتید:

دیگر خبرها

  • صبوری مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه بوعلی سینا شد
  • جزئیات اعطای تسهیلات به دانشجویان برتر المپیاد ورزش‌های فناورانه اعلام شد
  • اشتغال دانشجویان در واحدهای بزرگ تولیدی بر مبنای توانایی/ پایان‌نامه‌ها را کاربردی کردیم
  • آغاز ثبت نام وام شهریه دانشجویی دانشگاه جامع علمی کاربردی از اول اردیبهشت
  • مسئول بسیج دانشگاه تهران : حمله سپاه پاسداران به رژیم صهیونیستی ، معجزه انقلاب است
  • ثبت‌نام المپیاد ورزش‌های فناورانه دانشجویی آغاز شد
  • رونمایی از بزرگ‌ترین دیوارنگاره دانشگاهی با موضوع عملیات «وعده صادق» +عکس
  • غزه چگونه دانشگاه‌های آمریکا را تغییر می‌دهد؟
  • تجمع دانشگاهیان قزوینی در حمایت از پاسخ قاطع سپاه پاسداران + عکس
  • ثبت نام وام شهریه دانشجویی از چه زمانی آغاز می شود؟/ شرایط اختصاص وام+جزئیات