Web Analytics Made Easy - Statcounter

صراط:  از ابتدای دی‌ماه سال جاری هشت عنوان استاندارد به استانداردهای اجباری موتورسیکلت‌ها اضافه شده است تا تعداد استانداردهای مورد نظر در خصوص این مدل از وسایل نقلیه که تا کنون ١٧ مورد بوده است به ۲۵ مورد افزایش یابد. این درحالی است که اگر هر موتورسیکلتی نتواند تا پایان سال تاییدیه مربوط به این هشت استاندارد را اخذ کند و با عدم شماره‌گذاری روبه‌رو خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش ایسنا، از هشت عنوان استاندارد اجباری اضافه شده برای موتورسیکلت‌ها، پنج مورد مختص به همه موتورسیکلت‌ها بوده و سه مورد مربوط به موتورسیکلت‌های سه چرخ و چهار چرخ است.

پنج مورد استاندارد لحاظ شده از هشت مورد استاندارد اجباری مذکور که مربوط به همه موتورسیکلت‌هاست به ترتیب مربوط به باک موتور، سازگاری الکترومغناطیسی، آینه، عدم دستکاری و برجستگی بیرونی است.

همچنین سه مورد از ۸ مورد استاندارد مذکور که مربوط به موتورسیکلت‌های سه چرخ و چهار چرخ است مربوط به شیشه‌شوی، کمربند و کوپلینگ است.

در بین هشت عنوان استاندارد جدید اضافه شده به ۱۷ مورد استاندارد اجباری قبلی موتورسیکلت ها پنج مورد از استانداردهای که انواع این وسیله نقلیه ملزم به رعایت آن هستند از اهمیت بسیار بالایی برخوردار بوده و به طور حتم بسیاری از موتور سیکلت ها را با تغییراتی در بخش قطعات، شاسی، بدنه، باک، آینه، مخزن سوخت و اتصالات الکتریکی رو به رو خواهد کرد.

 دستورالعمل مربوط به رعایت استانداردهای ۲۵ گانه موتورسیکلت‌ها به اطلاعات تولیدکنندگان این بخش رسیده است و هر موتورسیکلتی که نتواند تا ابتدای فروردین ماه سال آینده این تاییدیه این استانداردهای ۲۵ گانه را اخذ کند از شماره‌گذاری آن ممانعت به عمل می‌آید.

منبع: صراط نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.seratnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صراط نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۶۲۶۳۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ولیعهد عربستان: با کوچ اجباری فلسطینیان مخالفیم

ولیعهد عربستان بر مخالفت قاطع این کشور با کوچ اجباری ملت فلسطین تاکید کرد و گفت: به مسیری که منجر به تشکیل کشور فلسطینی شود، نیاز داریم.

به گزارش تسنیم، محمد بن سلمان ولیعهد عربستان سعودی تاکید کرد که این کشور تمام تلاش خود را برای برقراری ارتباط با همه طرف‌ها جهت توقف اقدامات تشدید آمیز و جلوگیری از گسترش آن به کار می‌گیرد. ولیعهد سعودی همچنین بر مخالفت قاطع این کشور با کوچ اجباری ملت فلسطین تاکید کرد.

بر اساس گزارش خبرگزاری رسمی عربستان، ولیعهد سعودی همچنین تاکید کرد که این کشور در کنار مردم فلسطین برای آنچه دستیابی به حقوق آن‌ها برای داشتن یک زندگی شایسته و دستیابی به صلح عادلانه خواند، ایستاده است.

فیصل بن فرحان وزیر خارجه عربستان همچنین بر برقراری آتش فوری در غزه تاکید کرد و گفت: به مسیری که منجر به تشکیل کشور فلسطینی شود، نیاز داریم.

وی تاکید کرد: نیازمند آتش بس فوری و دائمی در نوار غزه هستیم.

دیگر خبرها

  • از وضعیت اورژانسی تا مهاجرت‌های اجباری
  • نصب ردیاب خودرو اجباری شد
  • غافلگیری سایپا برای متقاضیان این خودرو
  • توسعه بازار‎های صادراتی با اخذ استانداردهای جدید باتری
  • افزایش ۳۵ هزار نفر به لیست بیمه شدگان اجباری مرکزی
  • استانداردهای دوگانه آلمان در قبال پوتین و نتانیاهو
  • ولیعهد عربستان: با کوچ اجباری فلسطینیان مخالفیم
  • تعیین تکلیف تعهدات ساینا Sدو‌گانه سوز+ قیمت
  • مخالفت ولیعهد عربستان با کوچ اجباری فلسطینیان
  • ۱۲۵ هزار کارگر در استان اردبیل تحت پوشش بیمه اجباری هستند