Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش جام جم آنلاین، بهرام قاسمی سخنگوی وزارت امور خارجه با اشاره به اعلام مقامات ایالات متحده آمریکا مبنی بر تشکیل یک نیروی مرزی جدید در سوریه، آن را مصداق عینی مداخله آشکار در امور داخلی کشورها خواند که علاوه بر پیچیده تر کردن بحران سوریه، موجب بی ثباتی و اشتعال بیشتر زبانه های آتش در این کشور خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

قاسمی افزود: آنچه قابل تامل می نماید این است که این رویکرد و تصمیم آمریکایی ها در زمانی آشکار می شود که ارتش سوریه و نیروهای هم‌پیمان آن، پیروزی های قابل توجه و بزرگی در مبارزه با گروههای تروریستی داعش و النصره به دست آورده اند.

سخنگوی وزارت امور خارجه تصریح کرد: جمهوری اسلامی ایران همراه با فدراسیون روسیه و جمهوری ترکیه تلاش می کنند از طریق گفتگوهای روند آستانه و ایجاد مناطق کاهش تنش، شعله های این بحران را مهار کرده و تاکنون نیز دستاوردها و موفقیت های چشمگیری داشته اند.

قاسمی در پایان تاکید کرد هر چند دیر هنگام است؛ اما زمان آن فرا رسیده است که ایالات متحده آمریکا با تغییر سیاست های مداخله جویانه و مخرّب خود در منطقه، در سریع ترین زمان ممکن نیروهای خود را از این کشور خارج و اجازه دهد مردم این کشور پیرامون سرنوشت وآینده خود به آن گونه که اکثریت مردم می خواهند تصمیم گیری نمایند.

منبع: جام جم آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت jamejamonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام جم آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۶۲۶۳۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نشست خبری سخنگوی وزارت امور خارجه

نشست مطبوعاتی ناصر کنعانی، سخنگوی وزارت امور خارجه ایران در محل ششمین نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی جمهوری اسلامی ایران-اکسپو ۲۰۲۴ برگزار و سخنگوی وزارت امور خارجه پاسخگوی سوالات خبرنگاران شد. به اشتراک بگذارید: https://tn.ai/3077016 درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار ؛ جدیدترین اخبار لحظه به لحظه امروز پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS تلگرام اینستاگرام توییتر   آپارات   سروش   آی‌گپ   گپ   بله   روبیکا   ایتا
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

دیگر خبرها

  • ‌مشکل کمبود معلم در استان فارس حل می‌شود/ تشکیل قرارگاه تکریم مقام معلم
  • ارتش ترکیه نیروی کمکی به شمال سوریه اعزام کرد
  • چین معافیت تعرفه‌ای واردات محصولات آمریکایی را تمدید می‌کند
  • کابل خطاب به مسکو: حکومت افغانستان فراگیر است
  • نشست خبری سخنگوی وزارت امور خارجه
  • سپاه بزرگ‌ترین نیروی ضد تروریسم جهان است/ آمریکا به دنبال آتش بس در غزه نیست
  • سپاه بزرگترین نیروی ضد تروریسم جهان است/ آمریکا به دنبال آتش بس در غزه نیست
  • هشدار اسرائیل به نمایندگان دیپلماتیک خود در سراسر جهان/ آغاز سفر منطقه‌ای وزیر خارجه آمریکا از عربستان/ دیدار وزیر امور خارجه بحرین با بشار اسد
  • نتانیاهو و بایدن تصمیم نهایی را برای منطقه گرفتند؟
  • بازداشت معترضان به تصمیم پاشینیان برای «واگذاری روستاها» به باکو