Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-26@02:32:47 GMT

واگذاری انشعاب اقساطی آب و فاضلاب در البرز

تاریخ انتشار: ۲۶ دی ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۶۲۶۵۴۸

واگذاری انشعاب اقساطی آب و فاضلاب در البرز

کرج - ایرنا- مدیرعامل شرکت آبفای استان البرز اعلام کرد که به مناسبت ایام الله دهه مبارک فجر انشعاب آب و فاضلاب به صورت اقساطی به متقاضیان در این استان واگذار می شود.

غلامرضارضایی فر روز سه شنبه در گفت وگو با ایرنا افزود: براین اساس تسهیلات ویژه این ایام درقالب طرح«مهرآب» برای تمام شهروندان متقاضی خرید انشعاب آب یا فاضلاب درنظر گرفته شده وشهروندانی که مایل به استفاده از این تسهیلات هستند بایستی درفاصله زمانی اول تا 22 بهمن 96 به دفاتر امورمشترکین درکلیه شهرهای استان مراجعه نمایند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی گفت:افرادی که متقاضی خرید انشعاب«آب»یا «فاضلاب»هستند 25 درصد از کل مبلغ حق انشعاب رابصورت نقدی پرداخت وبقیه مبلغ حق انشعاب را باتحویل چهارچک سه ماهه(برای یکسال) بدون احتساب کارمزد پرداخت می کنند.
رضایی فر با اشاره به اینکه تسهیلات ارایه شده شامل خدمات قابل ارایه درحوزه خدمات پس از فروش انشعاب (افزایش واحد،تغییرکاربری املاک مسکونی وغیرمسکونی) هم می شود،تصریح کرد: با توجه به راه اندازی سامانه خدمات الکترونیک امور مشترکین این شرکت،ارایه خدمات فروش و پس از فروش به صورت رایگان وغیرحضوری با مراجعه به نشانی crm-abfaalborz.ir از طریق سیستم رایانه ای یا تلفن های همراه انجام می شود.
7410/ 6155خبرنگار: مژگان السادات سجادی ** انتشار دهنده : محمد عزیزپور

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۶۲۶۵۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شناسایی بیش از چهار هزار انشعاب غیر مجاز آب در همدان

 فرهاد بختیاری‌فر گفت:انشعاب‌های غیرمجاز آب علاوه بر دامن‌زدن بر تشدید تنش آبی و کاهش طول عمر شبکه توزیع آب به علت راه گیری غیراصولی از شبکه، حقوق مشترکان قانونمند را تضییع می‌کند.

او از شناسایی چهار هزار و ۲۶۶ فقره انشعاب غیرمجاز آب در سال گذشته خبر داد و گفت: ۲ هزار و ۳۶۱ مورد از این انشعاب‌ها مسدود و یک هزار و ۹۰۵ مورد نیز جمع آوری شدند.

 مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان همدان با بیان اینکه شناسایی انشعاب‌های آب غیر مجاز در پیشگیری از تنش آبی تابستان موثر است، گفت: انشعاب غیرمجاز آب در کنار خسارت‌های مالی، ضمن هدر دادن حجم زیادی از آب شرب، ارائه خدمات مطلوب به مشترکین را با مشکلات جدی مواجه می‌کند بنابراین عملیات شناسایی انشعاب‌های غیر مجاز با هدف توزیع عادلانه آب، پیشگیری از هدر رفت آب و کمک به ذخیره این نعمت الهی انجام می‌شود.

بختیاری فر گفت: بیشترین تعداد انشعاب‌های غیرمجاز شناسایی شده استان در بخش خانگی بوده است.

او با بیان اینکه انشعاب‌های غیرمجاز هزینه‌های جاری شرکت‌های آب و فاضلاب را افزایش داده و مهم‌ترین عامل هدر رفت آب و مسبب تضییع حقوق مشترکین است، گفت: بر اساس قانون مجازات استفاده‌کنندگان غیرمجاز از آب، هر شخصی که بدون دریافت انشعاب قانونی آب به استفاده از آن اقدام و یا با داشتن انشعاب، مبادرت به استفاده غیرمجاز کند، علاوه بر الزام به پرداخت بهای خدمات مصرفی و جبران خسارت، به پرداخت جزای نقدی محکوم می‌شوند.

آبفای همدان ۶۸۰ هزار مشترک دارد.

منبع ایرنا

باشگاه خبرنگاران جوان همدان همدان

دیگر خبرها

  • ارایه خدمات رایگان به دانش‌آموزان ابتدایی حاشیه شهر سنندج
  • دهگردشی و ارایه خدمات بهداشتی درمانی در روستا‌های صعب العبور طالقان
  • نصف قیمت ماشین بخر! قسطی با ۵۰ درصد پیش‌پرداخت
  • شناسایی بیش از ۴ هزار انشعاب غیر مجاز آب در همدان
  • شناسایی بیش از چهار هزار انشعاب غیر مجاز آب در همدان
  • ۳۳۱۶ هزار فقره انشعاب جدید فاضلاب در استان مرکزی واگذار شد
  • افزایش ۶۷ درصدی شناسایی انشعاب غیرمجاز آب در گیلان
  • ۱۰ رشته انشعاب آب غیرمجاز خانه باغ در ایلام شناسایی و جمع‌آوری شد
  • فروش اقساطی تاکسی برقی آغاز شد + قیمت و شرایط فروش
  • جمع‌آوری ۱۰ فقره انشعاب آب غیرمجاز خانه باغ در ایلام