Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه  ؛ مخصوصی مدیرعامل بیمارستان امام خمینی (ره) کرمانشاه گفت: این بخش با جدیدترین نسل پیشرفته دستگاه لیزیک دربیمارستان امام خمینی (ره)کرمانشاه راه اندازی شده است.

وی با اشاره به انجام اعمال جراحی عیوب انکساری نظیر نزدیک بینی، دوربینی ، آستیگماتیسم و پیرچشمی توسط دستگاه مجهز این بخش، گفت: مجربترین متخصصان وفوق تخصصان چشم جراحی با این دستگاه را انجام می‌دهند و با توجه به حضور پزشکان متعدد محدودیتی برای تعداد اعمال جراحی در روز وجود ندارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مخصوصی مهمترین ویژگی این دستگاه راصفرشدن خطای عمل دانست وافزود: افزایش سرعت عمل، راحت بودن تخت بیمار، لمسی بودن مانیتور، ابعادکوچک دستگاه و مجهز به مکنده ذرات قرنیه جداشده ازچشم حین عمل ازدیگر ویژگیهای این دستگاه لیزیک می‌باشد.

مدیرعامل بیمارستان امام خمینی کرمانشاه گفت: بخش چشم پزشکی این بیمارستان با یازده اتاق فعال و47 تخت جهت بیماران بستری هم اکنون فعال است.

وی با اشاره به تهیه آمپول اوستین برای بیماران دیابتی که مانع خونریزی شبکیه می‌شود، افزود: به طور متوسط روزانه حدود70 تزریق آمپول اوستین درمرکز انجام می‌گیرد.

وی بااشاره به فعالیت هفت فوق تخصص و شش متخصص درمرکز امام خمینی (ره) اظهار کرد: در شش ماهه سال جاری بیش از 10 هزار عمل جراحی چشم درمرکز انجام گرفته وبالاترین نوع عمل انجام شده فیکو و درجراحی سرپایی آوستین می‌باشد.

 

انتهای پیام/ز

  انجام بیش از 10 هزار عمل جراحی چشم در کرمانشاه

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۶۲۶۵۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پروازهای فرودگاه‌های مهرآباد و امام خمینی تا ۱۰:۳۰صبح لغو شده است

به گزارش خبرنگار مهر، بر اساس نوتام صادره شماره «۱۳۳۰» تمام پروازهای فرودگاه امام خمینی (ره) و مهرآباد تا ساعت (۱۰:۳۰) صبح امروز (۳۱ فروردین) امکان پذیرش و اعزام مسافر راه نخواهد داشت.

برهمین اساس پروازهای این بازه زمانی باطل شد و مسافرین از عزیمت به فرودگاه خودداری کنند.

کد خبر 6082233 زهره آقاجانی

دیگر خبرها

  • انجام بیش از ۱۱۰ هزار عمل جراحی برای زوج‌های نابارور
  • ارائه خدمات درمانی به ۱۹۸ بیمار مبتلا به هموفیلی
  • پرواز‌های فرودگاه امام خمینی در حال انجام است
  • پروازهای فرودگاه‌های مهرآباد و امام خمینی تا ۱۰:۳۰صبح لغو شده است
  • تعلیق فوری پروازهای فرودگاه امام خمینی(ره)
  • سیل در امارات، انجام پروازهای فرودگاه امام به دبی را متوقف کرد
  • کشف ۶ دستگاه ماینر غیرمجاز در کرمانشاه
  • بهره مندی ۴۷۴ هزار نفر از خدمات بیمارستان علامه بهلول گنابادی
  • معرفی بهترین روش های لاغری
  • ترخیص بیش از ۹ میلیون تن نهاده دام در بندر امام خمینی