Web Analytics Made Easy - Statcounter

حیدریان نماینده و مسئول ورزش بانوان قوچان در گفتگو با خبرنگار برنا از قوچان با بیان اینکه ورزش بانوان قوچان نسبت به گذشته در تمامی رشته ها رشد قابل توجهی داشته است، عنوان کرد: با توجه به اینکه هدف از ورزش بانوان افزایش کارایی و فعالیت های این طیف به عنوان نیمی از جمعیت جامعه دارای اهمیت خاص است یکی از اولویت های اصلی اداره ورزش و جوانان رشد ورزشی بانوان می باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مسئول ورزش بانوان قوچان با اشاره به اینکه بانوان ورزشکار قوچان دارای پتانسیل غنی در زمینه های ورزشی هستند، بیان کرد: با وجود محدودیت هایی که برای بانوان در ورزش داریم اما بسیاری زنان قوچانی با تلاش و شجاعت توانسته اند در سطوح مختلف استانی، ملی و بین المللی کسب مقام کنند.

حیدریان با بیان این مطلب که دست آوردهای به دست آمده در بخش بانوان بی شک حاصل سیاست های وزیر ورزش و جوانان بوده است، تصریح کرد: با نگاه ویژه ای که به بانوان به عنوان نیمی از جمعیت جامعه و اثر گذار در اقتدار، توسعه و پیشرفت جامعه و توجه ویژه به رفع تبعیض، ایجاد شرایط متوازن و بهره مندی از پتانسیل بانوان درعرصه ورزش موجب خوشنودی و دلگرمی در جامعه و ورزش بانوان شده است.

2 هزار و 200 بانوی ورزشکار سازمان یافته در قوچان

مسئول ورزش بانوان قوچان با اشاره به اینکه 2 هزار و 200 نفر بانوی ورزشکار هم اکنون به صورت سازمان یافته در رشته های مختلف ورزشی در شهرستان قوچان فعالیت دارند، عنوان کرد: 28 هیئت های ورزشی در بخش بانوان در شهرستان قوچان داریم که 20 هیئت آن به صورت فعال در حال فعالیت هستند.

تشکیل هیئت اسکواش بانوان برای اولین بار در تاریخ ورزشی قوچان

حیدریان اعلام کرد: چندی پیش برای اولین بار در تاریخ ورزش قوچان هیئت اسکواش تشکیل شد که رئیس هیئت آن برای اولین بار در تاریخ ورزش خانم انتخاب شده که باعث افتخار ورزش بانوان است.

مسئول ورزش بانوان قوچان با اشاره به اینکه در حال حاضر 17 باشگاه خصوصی در شهرستان قوچان داریم که 4 باشگاه به طور اختصاصی توسط بانوان اداره و به فعالیت ورزشی می پردازند، اعلام کرد: تعداد 174 داور رسمی، 205 مربی تایید شده از سوی فدراسیون های ورزشی کشور، 9 داور ملی و چهار مربی ملی در بخش بانوان داریم.

وی بیان کرد: از دستاوردهای ورزش بانوان قوچان در تیر ماه سال جاری، 41 اعزام به مسابقات استانی، 7 اعزام به مسابقات کشوری و 37 مسابقه داخلی و بین باشگاهی در سطح شهرستان بوده است.

سه استقبال از ورزشکاران بانو در سال جاری

حیدریان با بیان این مطلب که در سال جاری سه استقبال با حضور فرماندار و مسئولین دستگاه های اجرایی از ورزشکاران بانو داشته ایم، تصریح کرد: بانوان قوچانی در سال 96 موفق به کسب 4 مدال رنگارنگ یک طلا، 2 نقره و یک برنز در مسابقات پیشکسوتان دو میدانی در مسابقات آسیایی توسط فاطمه عزیزی، کسب مدال طلای کونگ فو در مسابقات جهانی گرجستان توسط زهره حسن فخرآبادی و کسب 5 مدال طلا در مسابقات بین المللی کاراته جام دوستی ملت ها شدند.

وی افزود: همچنین حضور تیم کبدی قوچان به عنوان تنها شهرستان دربین 17 استان شرکت کننده در مسابقات لیگ برتر کشور در کبدی و صعود مقتدرانه تیم قوچان در مرحله نیم نهایی و ورود به مرحله نهایی مسابقات لیگ برتر کبدی از موفقیت های بزرگ ورزش بانوان قوچان محسوب می شود.

مسئول ورزش بانوان قوچان در پایان گفت: در ورزش وزنه برداری نیز بانوان قوچان توانستند در مدت کمتر از دو ماه در دو رکورد گیری استان خراسان رضوی، پنج نفر از بازیکنان را بانوان قوچانی و مربی تیم قوچان نیز به عنوان مربی تیم اعزامی استان در رقابت های کشوری حضور داشته باشند.

خبرنگار: سهیلا چترابگون

 

منبع: خبرگزاری برنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۶۲۶۶۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مسابقات کاراته در بالاترین سطح و کیفیت در همدان برگزار شد

حمیدرضا حاجی‌بابایی در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به میزبانی همدان در رویداد بزرگ مسابقات کاراته قهرمانی کشور (انتخابی تیم ملی) در همدان اظهار کرد: حضور بیش از ۴ هزار کاراته‌کا که با جمع مربیان، داوران، سرپرست تیم‌ها و خانواده ورزشکاران به ۱۰ هزار نفر می‌رسند افتخار بزرگی برای جامعه ورزش استان همدان است.

وی افزود: همدان ثابت کرد که می‌تواند میزبان بزرگ‌ترین رویدادهای ورزشی در سطح ملی، منطقه‌ای و بین‌المللی باشد بدون شک امروز زیرساخت‌های ورزشی استان همدان در سطح کشور کم‌نظیر است.

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه میزبانی بی‌نقصی را شاهد بودیم، گفت: ریاست فدراسیون، ورزشکاران، مربیان، داوران و تمام کسانی که از ۳۱ استان کشور در همدان حضور پیدا کردند از میزبان بی‌عیب و بدون کم و کاستی همدان اعلام رضایت کردند.

حاجی‌بابایی خاطرنشان کرد: امروز همدان با داشتن کاراته‌کاهای شاخص، مربیان و داوران با دانش به یکی از استان‌های محوری در رشته کاراته تبدیل شده است.

وی با بیان اینکه استان ما آمادگی کامل میزبانی‌های بزرگ ورزشی را در رشته‌های مختلف دارد، بیان کرد: هرچقدر که بتوانیم میزبان رویدادهای بزرگ ورزشی باشیم یک شور و نشاط اجتماعی در استان‌مان ایجاد می‌شود.

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: همچنین با میزبانی این رویدادها جایگاه استان همدان به عنوان یک جایگاه کلیدی و اساسی در ورزش کشور مطرح خواهد شد.

حاجی‌بابایی با بیان اینکه ورزش استان همدان جایگاه قابل قبولی دارد، گفت: از مدیرکل ورزش و جوانان و رئیس هیئت کاراته استان همدان دکتر وفایی به خاطر برگزاری این میزبانی باشکوه تشکر می‌کنم.

وی افزود: به طور قطع ما حامی برگزاری چنین رویدادهای ملی و فراملی در پایتخت تاریخ و تمدن ایران زمین خواهیم بود.

کد خبر 6082221

دیگر خبرها

  • استقبال از هفته کار و کارگر با مسابقات متنوع ورزشی در استان البرز
  • کوتاهی مسئولان در حمایت از تنها شانس پاراالمپیکی ایران+فیلم
  • صعود بانوی قایقران آذربایجان‌غربی به نیمه‌نهایی مسابقات روئینگ انتخابی المپیک آسیا و اقیانوسیه
  • مسابقات کاراته در بالاترین سطح و کیفیت در همدان برگزار شد
  • برگزاری رقابت‌های هندپلو توسط شهرداری ارومیه
  • معرفی ظرفیت‌های کردستان با استفاده از حوزه ورزش
  • معرفی ظرفیت‌های کردستان بهره گیری از ظرفیت حوزه ورزش برای
  • مسابقات کوراش بانوان در سطح خوب و با میزبانی شایسته برگزار شد
  • شناسایی عوامل درگیری در مسابقات کشتی نونهالان مازندران
  • حمایت کم‌سابقه از ورزش بوشهر/ اماکن ورزشی استان تجهیز می‌شوند