Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-27@03:01:34 GMT

بررسی تأثیر متقابل نقاشی و شعر سهراب سپهری

تاریخ انتشار: ۲۶ دی ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۶۲۶۷۰۱

بررسی تأثیر متقابل نقاشی و شعر سهراب سپهری

در پنجمین شب الفما از سلسله نشست‌های هزار و یک‌ شب الفما، دکتر صادق رشیدی با موضوع سهراب سپهری و تأثیر متقابل نقاشی و شعر سخنرانی می‌کند.

به گزارش ایسنا، مهران سیدی بانی پروژه‌ «الفما» و دبیر اجرایی نشست‌های «هزار و یک شب الفما» با اعلام این خبر افزود: در این نشست که در روز پنج‌شنبه ۲۸ دی‌ماه در محل باشگاه اندیشه واقع در خیابان انقلاب، خیابان وصال، کوچه نایبی، پلاک ۲۳  برگزار خواهد شد حاضران پس از سخنرانی و بخش پرسش و پاسخ، به شعرخوانی خواهند پرداخت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


او گفت: با توجه به حساسیت موضوع، رویکرد علمی در چنین پروژه‌ای مورد توجه ویژه‌ای قرار دارد و به همین منظور دکتر لیلا صادقی و محمد آزرم به عنوان دبیران علمی، سلسله نشست‌های «هزار و یک شب الفما» را یاری می‌کنند.
انتهای پیام

منبع: ایسنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۶۲۶۷۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مبانی فلسفی انقلاب اسلامی ایران در آکادمی علوم روسیه بررسی شد

به گزارش خبرگزاری مهر، سلسله نشست‌های علمی "مبانی فلسفی انقلاب اسلامی ایران " و "فلسفه در ایران "در انستیتوی فلسفه آکادمی علوم روسیه برگزار شد.

حجت الاسلام عبداللهی، مدیر نمایندگی جامعةالمصطفی در روسیه و دکتر رضاپور، استاد مدعو المصطفی، سخنرانان این نشست علمی بودند.

کد خبر 6087546 سمانه نوری زاده قصری

دیگر خبرها

  • آیا ادعای سید حسین نصر درباره‌ی همکاری شریعتی با ساواک حقیقت دارد؟
  • سخنرانی ترومن پس از بمباران هیروشیما / عماد مغنیه که بود و چگونه ترور شد؟ / تراژدی منابع مشترک چیست؟ / لذت رانندگی با شورلت‌های کلاسیک
  • سهراب و فروغ برای هم شعر می‌خواندند/ فرح پنج بار برای افتتاحیه نمایشگاه سهراب آمد ولی او در نمایشگاه حاضر نمی‌شد؛ هیچ دلیل سیاسی هم نداشت
  • نشست کابینه جنگ اسرائیل برای حمله احتمالی به رفح
  • نشست شورای امنیت سازمان ملل برای تحولات افغانستان
  • نشست نقد و بررسی نظام تنظیم‌گری شبکه نمایش خانگی
  • افتتاح همزمان ۱۶ نیروگاه خورشیدی در ۶ استان کشور
  • مبانی فلسفی انقلاب اسلامی ایران در آکادمی علوم روسیه بررسی شد
  • بیش از ۸ هزار عضو هیات علمی خانم در دانشگاه‌ها فعالیت می‌کنند
  • نشست نمایندگان ملی بریکس در روسیه