Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-23@06:28:16 GMT

جا به جایی کارمندان شرکت به جای اخراج

تاریخ انتشار: ۲۶ دی ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۶۲۶۷۵۸

جا به جایی کارمندان شرکت به جای اخراج

دریافت 5 MB نمایش رادیویی «جابه جایی» درباره شرکتی است که در آن کارمندان با نام های فامیلی مشابه بسیار هستند و رییس تصمیم به اخراج شان می گیرد.

به گزارش خبرنگار مهر، نمایش رادیویی «جا به جایی» درباره رییس شرکتی است که حدود چند ماه است کار خود را آغاز کرده و بعد از بررسی پرونده های این شرکت دریافته است که از بعضی از نام های خانوادگی چندین نفر در شرکت حضور دارند و زمانیکه می خواهد آنها را اخراج کند و متوجه می شود که نمی تواند به جا به جایی کارمندان رضایت می دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بخشی از دیالوگ‌های این نمایش را در زیر می خوانید و می‌توانید نمایش را به طور کامل در فایل ضمیمه گوش کنید. همچنین مخاطبان می‌توانند برنامه‌های رادیو نمایش را روی موج اف ام ۱۰۷.۵ بشنوند.

*سلام عرض شد رییس... عه با بنده امری داشتید؟

- سلام علیکم... بفرمایید... بفرمایید.

*درخدمتم.

-آقای مرادی من تو این یک ماهی که اومدم تو این شرکت دو سه بار همه پرونده ها را بررسی کردم.

*نظر لطفتونه قربان یعنی به مورد مشکوکی برخوردید؟

- فامیل های مشابه... خیلی تو این شرکت فامیل مشابه داریم.

*مثلا؟

- مثلا آقای احسانی.

*اووو یادش بخیر اولین رییسی که من یادم میاد. یه آدم کاربلد و زحمت کش. ایشون وقتی تشریف آوردن سه تا از فامیل هاشونو آوردن و گذاشتن انباردار.

- خب چرا مگه ما یه انبار بیشتر داریم ... .

منبع: مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۶۲۶۷۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش فرماندار ازنا به ادعای اخراج ۱۶۰کارگر یک کارخانه

خبر اخراج ۱۶۰کارگر یک کارخانه در ازنا در حالی منتشر شده که فرماندار این شهر می‌گوید پیگیری‌هایش این ادعا را تأیید نمی‌کند. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از ازنا، شرکت فروآلیاژ ازنا 60درصد فروسیلیسیم مورد نیاز صنایع چدن و فولاد کشور را تأمین می‌کند و با تولید فروسیلیسیم، سیلیسیم فلزی و پودر میکروسیلیکا بزرگ‌ترین تولیدکنندۀ این مواد در خاورمیانه است.

فاز نخست شرکت فروآلیاژ ازنا در سال 1372 به بهره‌برداری رسید و فروسیلیسیم، میکروسیلیکا و فروسیلیسیم این کارخانه به کشورهای هند، یونان، ایتالیا، فرانسه، صربستان، ترکیه، چک، پاکستان و آلمان صادر شده‌ است.

اختصاص 800 میلیارد تومان اعتبار برای واحدهای تولیدی لرستان

خبری مبنی‌بر بدهی شرکت فروآلیاژ ازنا و اخراج 160 نفر از نیروی‌های شرکتی این کارخانه امروز در فضای مجازی لرستان منتشر شد که حالا فرماندار ازنا اخراج این کارگران را تأیید و یا تکذیب نمی‌کند.

محمدرضا فاتحی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در رابطه با انتشار اخباری تحت‌عنوان تعدیل 160نفر از نیروهای شرکتی در کارخانه فروآلیاژ ازنا، گفت: این موضوع در حال بررسی است.

او با بیان اینکه کارخانه فروآلیاژ ازنا هم‌اکنون در حال فعالیت است، اضافه کرد: تا جایی که خبر دارم هیچ نیرویی از این کارخانه اخراج نشده‌ است و اخبار منتشرشده در فضای مجازی را نه تأیید و نه تکذیب می‌کنم.

فرماندار ازنا بیان کرد: یک هیئت استانی به‌دستور استاندار فردا یکشنبه به‌همراه مدیران ارشد برق باختر برای بررسی مشکلات کارخانه فروآلیاژ به این شهرستان سفر می‌کنند.

فاتحی با تأکید به اینکه شرکت فروآلیاژ از کارخانه‌های مؤثر کشور در تولید مشتقات تولیدات فولادی و ذوب‌آهن است، یادآور شد: این کارخانه در صادرات فروسلیس جزو صنایع پیشرو ایران است.

فاتحی با اعلام اینکه پیگیری‌های لازم برای رفع مشکلات شرکت فروآلیاژ انجام شده‌ است، بیان کرد: مصوباتی هفته گذشته برای حمایت از این مجموعه اخذ و به ستاد تسهیل کشور ارسال شد.

او ابراز امیدواری کرد که مشکلات کارخانه فروآلیاژ ازنا با همکاری مسئولان ذی‌ربط برطرف شود.

انتهای پیام/ 644

دیگر خبرها

  • گوگل در دفاع از رژیم صهیونیستی ۲۰ کارمند دیگر خود را اخراج کرد
  • دستورالعمل ساترا برای تبلیغات بازرگانی در شبکه نمایش خانگی
  • پیگیری اخراج ۱۰۰ نفر از کارگران شرکت کاغذ پارس
  • غول پوشاک ورزشی ۷۴۰ کارمند خود را اخراج کرد
  • تعدیل نیرو در کارخانه فروآلیاژ ازنا ناشی از افزایش تعرفه برق است
  • رفع مشکلات کارگران در باغملک
  • اخراج از گوگل به خاطر حمایت از فلسطین
  • واکنش فرماندار ازنا به ادعای اخراج ۱۶۰کارگر یک کارخانه
  • اخراج کارمندان معترض به همکاری با رژیم صهیونیستی توسط گوگل
  • فیلم/ دستگیری کارمندان مخالف اسرائیل در گوگل