Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جام نیوز»
2024-04-19@01:59:58 GMT

افشای پروژه جدید بی‌بی‎سی علیه ایران

تاریخ انتشار: ۲۶ دی ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۶۲۶۷۹۸

افشای پروژه جدید بی‌بی‎سی علیه ایران

به گزارش سرویس سیاسی جام نیـوز، پایگاه خبری بی‌بی‌سی فارسی انگلیس که در تبدیل برخی اعتراضات اخیر اقتصادی و صنفی مردم به اغتشاش و آشوب نقش اساسی و فعال داشته و به انحای مختلف از ایجاد آشوب و تخریب اموال عمومی و مردمی و قتل و کشتار مردم توسط عوامل دست نشانده منافقین و سلطنت طلبها حمایت کرده است، به تازگی پروژه جدیدش را به بهانه حمایت از جامعه کارگری ایران کلید زده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

درپی رکود اقتصادی که چند سال دامنگیر ایران شده و یکی از دلایل آن هم تحریم های غیرقانونی است که آمریکا و انگلیس و دیگر دشمنان کشور بر مردم ایران تحمیل کرده اند، کارخانه ها هم دچار مشکل هستند و به همین دلیل جامعه کارگری دچار مشکلاتی همچون اخراج یا تعویق پرداخت حقوق شده است.

 

بر همین اساس، هر از چند گاهی تعدادی از کارگران یک کارخانه در جهت استیفای حقوق قانونی خود تجمعات آرام و مسالمت آمیزی را مقابل کارخانه یا یک نهاد مسئول برگزار می کنند و خواستار تامین حقوق خود می شوند که برگزاری این گونه تجمعات از سالهای خیلی دور در کشور ما معمول بوده و اخبار آن نیز معمولاً در خبرگزاری های داخلی به ویژه خبرگزاری کار ایران منتشر می شود.

 

بی بی سی فارسی انگلیس که در مواقع متعدد دشمنی خود را علیه کشور و مردم ایران آشکار کرده است، این بار به شکل غیر طبیعی روزانه اخبار مربوط به این تجمعات کارگری را به شکل گسترده پوشش می دهد و در میزان تجمعات، حجم جمعیت و موارد دیگر ضمن انتشار برخی اخبار دروغ، بزرگنمایی هم می کند.

 

این رسانه انگلیسی در اخبارش به گونه ای تحریک آمیز مشکلات کارگران ایران را بازگو و بعضا جملات توهین آمیز رئیس جمهور آمریکا در اغتشاشات اخیر را از زبان کارگر ایرانی بیان می کند. 

 

انتشار اخبار دروغ و تحریک آمیز که متاسفانه در اتفاقات اخیر کشور در رسانه "مدعی کار حرفهای" بی بی سی رویه شده بود، یکی از شگردهای بیگانگان طی سالهای گذشته بوده تا از برخی خواسته ها و مطالبات به حق مردم سوء استفاده کرده و با تغییر جهت دادن به مطالبات مردم، دشمنی دیرینه خود را با نظام اسلامی و مردم ایران نشان دهند.

 

به عنوان یک نمونه دیروز بی بی سی تصویری را از تجمع کارگری در کیش منتشر کرد و در توضیح آن نوشت: «این عکس‌ را یکی از کارکنان شرکت کیش چوب برای ما ارسال کرده و گفته امروز یکسنبه 24 دی "در اعتراض به معوقه حقوق ١٥ماه و تعطیلی بیش از سه ماهه شرکت" مقابل سازمان منطقه آزاد کیش تجمع کردند.» این در حالی است که اساسا شرکت کیش چوب هیچ ارتباطی به سازمان منطقه آزاد کیش ندارد و بی بی سی طبق روال همیشگی اش در انتشار این خبر شیطنت کرده است. 

 

در این خصوص لازم است، جامعه کارگری ایران که واقعا یکی از اقشار زحمتکش و مدافع همیشگی نظام و کشور است و طی سالهای گذشته همانند دیگر اقشار مردم مشکلاتی را در خصوص تامین هزینه های معیشت داشته و دارد که مورد توجه رسانه های داخلی هم قرار می گیرد، مراقب سوء استفاده رسانه های دشمن از مطالبات به حق خود باشد تا ضربه دیگری بر پیکره جامعه کارگری کشور وارد نشود.

 

در ادامه تصاویر برخی اخبار جهت‌دار بی‌بی‌سی انگلیس در روزهای اخیر را ببینید؛

 

 

 

 

 

 

506

منبع: جام نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۶۲۶۷۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نماینده مجلس: رژیم صهیونیستی نمی‌تواند و نمی‌خواهد اقدام دیگری علیه ایران انجام دهد

نماینده مردم کنگاور، صحنه و هرسین در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه «عملیات وعده صادق موجب ایجاد روحیه خودباوری، امید و خوشحالی شد»، گفت: بعد از این عملیات موجی از شادی سراسر دنیا را فراگرفت.

به گزارش ایسنا، علی رضایی با اشاره به عملیات «وعده صادق» سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در تنبیه رژیم صهیونیستی به دلیل جنایات تروریستی این رژیم اظهار کرد: اسرائیل مرتکب اشتباه محاسباتی شد و کنسولگری ایران در دمشق را مورد هدف قرار داد در حالی که فکر نمی‌کرد در واقع از مردم و نیرو‌های مسلح جمهوری اسلامی ایران و بطور خاص از سپاه سیلی محکمی بخورد.

وی با تاکید بر اینکه اگر به هر علتی رژیم صهیونیستی دوباره مرتکب خطای راهبردی شود، پاسخ جمهوری اسلامی این بار قوی‌تر است، گفت: جمهوری اسلامی ایران نشان داد که توانایی مقابله دارد و اگر دوباره حمله‌ای از سوی اسرائیل علیه منافع ملی ایرانیان تکرار شود، با توجه به تجربه‌ی عملیات وعده صادق، این بار قوی‌تر و محکم‌تر ضربات سنگین‌تری را به زیربنا‌ها و تاسیسات و اماکن حساس کشور جعلی اسرائیل وارد می‌کند.

این نماینده مجلس با بیان اینکه «رژیم صهیونیستی نمی‌تواند و نمی‌خواهد اقدام دیگری علیه جمهوری اسلامی ایران انجام دهد چراکه می‌ترسد که مشکلات بعدی برای او پیش بیاید»، عنوان کرد: اسرائیل سالهاست که در حق ملت فلسطین ظلم می‌کند و امروز جمهوری اسلامی ایران آمد و مستقیماً وارد عمل شد و جواب این رژیم جعلی را با موشک و پهپاد داد. مشاهده کردیم که بعد از عملیات «وعده صادق» همه گروه‌های سیاسی و آحاد مردم ایران و جهان خوشحال شدند.

رضایی در پایان گفت: عملیات وعده صادق موجب ایجاد روحیه خودباوری، امید و خوشحالی شد و بعد از این عملیات موجی از شادی در سراسر دنیا مسلمانان و غیر مسلمانان و آزادی خواهان را فرا گرفت.

دیگر خبرها

  • افشای دروغ‌پردازی صهیونیست‌ها درباره عملیات «وعده صادق»
  • افشای دسیسه‌چینی آمریکا علیه عضویت فلسطین در سازمان ملل
  • ۱۵۰۰ میلیارد ریال برای اصلاح شبکه آب و فاضلاب خارگ اختصاص یافت
  • مراسم رژه روز ارتش در سراسر کشور/ رییسی: عملیات وعده صادق هیمنه رژیم صهیونیستی را فروریخت/ ارتش ما ارتش مجهز به فناوری‌های روز است و در کنار آن ارتشی مجهز به ایمان است/ امروز دیگر سخن از گزینه نظامی علیه ملت ایران نیست
  • افشای جزئیات تازه درباره پاسخ اسرائیل به حمله ایران
  • همراهی اردن با رژیم صهیونیستی «اشتباه استراتژیک» بود
  • افشای جزئیات تازه درباره پاسخ اسرائیل به حمله ایران | پاسخ در خارج از ایران؟‍!
  • نماینده مجلس: رژیم صهیونیستی نمی‌تواند و نمی‌خواهد اقدام دیگری علیه ایران انجام دهد
  • تمجید مردم غزه از حمله تلافی‌جویانه ایران علیه رژیم صهیونیستی
  • ادامه شادی مردم ایران از اقدام سپاه علیه رژیم صهیونیستی