Web Analytics Made Easy - Statcounter

تهران- ایرنا-فرمانده یگان های ویژه ناجا یگان ویژه در ناآرامی های چند روز گذشته از یک فتنه بزرگ جلوگیری کرد و هر کجا که وارد صحنه شد با تجهیزات بازدارنده و بدون هیچ گونه خسارتی، ماموریت خود را با صلابت و موفقیت به پایان رساند و نشان داد این یگان قابلیت های زیادی دارد که قابل تقدیر است.

به گزارش روز سه شنبه ایرنا از پایگاه خبری پلیس، سردار حسن کرمی در جمع فرماندهان و مدیران یگان های ویژه افزود: با رویکرد های اجتماعی جدید و قدرت نرم می توان جلوی تهدیدها ایستادگی کرد و دامنه های اغتشاشات را کاهش داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی اضافه کرد: شجاعت و غیرت انقلابی یگان ویژه در تمامی عرصه ها، موجب افزایش اعتماد آحاد جامعه شده که این امر نوید دهنده خدمت شایسته تر و برداشتن گام مهم تر در راه انقلاب بوده است.
سردار کرمی افزود: با رویکردهای اجتماعی جدید و قدرت نرم می توان مقابل تهدیدهای ابرقدرت ها ایستادگی کرد.
فرمانده یگان های ویژه گفت: با آمادگی جسمانی، بصیرتی، عملیاتی و تکیه بر نقاط قوت، برنامه آینده خود را تنظیم خواهیم کرد تا همچون سال های گذشته آموزش های خود را به کار ببندیم و در میدان رزم از این آموزش ها برای برقراری نظم و امنیت استفاده کنیم.
سردار کرمی ادامه داد: با استفاده از رویکردهای جدید و اشراف اطلاعاتی نگرش ما نسبت به جمعیت اغتشاش گر تغییر می کند و این باعث می شود تا با روحیه سلحشوری و تقویت امید به آینده برای مردم، ماموریت خود را با کمترین هزینه و سریع ترین زمان به پایان برسانیم.
وی با اشاره به اینکه امروزه دشمن از روش های مختلفی برای ضربه زدن به نظام اسلامی استفاده می کند ، افزود: یکی از مهم ترین روش ها، سوء استفاده از مردم به وسیله شبکه های مجازی است و ما باید در این زمینه محافظه کار باشیم چرا که تمام این شبکه ها در خارج از کشور توسط دشمنان خارجی حمایت می شوند.
سردار کرمی اظهار داشت:با ایجاد راهبردهای مشترک، استمرار در آموزش و جایگزینی تجهیزات، به خوبی بتوانیم همچون گذشته برنامه های روزمره خود را پیش ببریم و در ماموریت ها موفق عمل کنیم ، فرماندهان باید این اهداف مهم را سرلوحه کار خود قرار دهند و در میدان رزم اقدامات کار شده را عملی سازند.
اجتمام9105 ** 1418
تنظیم:معصومه نیکنام ** ناشر: مریم برزآبادی

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۶۲۶۸۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استعفای ناگهانی فرمانده یگان ویژه «اشباح» از ارتش رژیم صهیونیستی

به گزارش خبرگزاری مهر، با طولانی شدن جنگ و به اذعان محافل عبری با گذشت ۷ ماه از جنگ در جنوب و شمال اراضی اشغالی که بدون هیچ دستاورد محسوسی برای صهیونیست‌ها عجین شده است اکنون، شکاف‌ها و اختلافات با کناره‌گیری فرماندهان نظامی و مقامات سیاسی تل آویو به علت ناکامی در جنگ غزه رنگ و بوی جدی‌تری گرفته است.

منابع خبری گزارش دادند که پس از استعفای رئیس بخش اطلاعات نظامی و تصمیم فرمانده منطقه مرکزی ارتش رژیم صهیونیستی برای استعفا، فرمانده یگان ویژه «رفائیم» نیز به طور ناگهانی از سمت خود استعفا داده است.

پیش از این، شبکه خبری المیادین چهارشنبه شب به نقل از منابع عبری زبان گزارش داده بود که فرمانده یگان ویژه «رفائیم» که از آغاز حمله زمینی به غزه به طور پیوسته و مداوم در این باریکه جنگیده است، به دفیر حیفر فرمانده مافوق خود ابلاغ کرده که قصد دارد استعفا دهد.

در همین ارتباط، مرکز اطلاع رسانی فلسطین به نقل از روزنامه عبری زبان یدیعوت آحرونوت اعلام کرد که فرمانده یگان ویژه اشباح در ارتش رژیم صهیونیستی که هم اکنون در نوار غزه مستقر است، به طور ناگهانی از سمت خود استعفا داده است.

به نوشته این روزنامه عبری، این فرمانده صهیونیستی هم به دو افسر ارشد دیگر یعنی مسئول شعبه اطلاعات نظامی ارتش و فرمانده منطقه مرکزی ارتش پیوست که تصمیم به استعفا گرفتند.

کد خبر 6088213

دیگر خبرها

  • استعفای ناگهانی فرمانده یگان ویژه «اشباح» از ارتش رژیم صهیونیستی
  • هت‌تریک سردار آزمون مقابل چشم ده‌روسی
  • سردار آزمون با هت‌تریک اعلام جنگ کرد
  • طرح ویژه بازرسی از بازار لاستیک خودرو
  • اطلاعیه فراجا؛ تکذیب شکایت سردار رادان از کاپیتان استقلال | شاکی اصلی مشخص شد
  • سیل اخیر ۳۲۰ کیلومتر مربع از بلوچستان را درگیر کرد
  • سیل اخیر ۳۲۰ کیلومتر را درگیر کرد
  • جلوگیری از ۲۱۲ مورد تغییر کاربری غیرمجاز در اراضی لرستان
  • ورود یگان ویژه به کویر برای رشد ایران اسلامی
  • ورود یگان ویژه به کویر!