Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آنا»
2024-04-25@06:44:52 GMT

مستند «تست دوربین» در راه جشنواره نویدا هند

تاریخ انتشار: ۲۶ دی ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۶۲۶۸۰۵

مستند «تست دوربین» در راه جشنواره نویدا هند

فیلم مستند «تست دوربین» به پنجمین دوره جشنواره بین المللی Noida Internationl Film Festival راه یافت.

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری آنا از مشاور رسانه ای فیلم، با اعلام لیست راه یافتگان به بخش مسابقه این جشنواره، فیلم مستند «تست دوربین» به عنوان یک اثر مستند مستقل در کنار فیلم های دیگری از کشورهای آمریکا، اسپانیا، فرانسه، سوئد، آرژانتین، آلمان، برزیل، کره جنوبی، صربستان، ایتالیا و … به رقابت خواهد پرداخت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این فیلم به کارگردانی صحرا اسداللهی و تهیه کنندگی سید محمد رضوی درباره کارگردان جوانی است که برای فیلم جدیدش به دنبال بازیگر خردسال است.

همچنین بازار فیلم و مستر کلاس های بازاریابی فیلم کوتاه این جشنواره با حضور فعالان حرفه ای عرضه فیلم مستقل به منظور کمک به بازاریابی، عرضه، فروش، تولید مشترک همزمان با جشنواره برگزار خواهد شد.

فیلم مستند تست دوربین پیش از این توانسته بود در جشنواره های Black Star کشور غنا، Wind International Film Festival کشور آمریکا، Pelonnisos کشور یونان حضور پیدا کند و همچنین موفق به دریافت جایزه بهترین فیلم مستند و بهترین فیلم از نگاه تماشاگران از جشنواره سایه شده است.

پنجمین دوره جشنواره نویدا با هدف حمایت از فیلم ها و فیلمسازان مستقل از سراسر دنیا، در تاریخ ۲۸ ژانویه ۲۰۱۸ ( ۸ بهمن ۱۳۹۶) در شهر نویدا هند برگزار خواهد شد.

پخش بین المللی جشنواره ای این فیلم بر عهده مجید محمددوست است.

منبع: آنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۶۲۶۸۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راه یابی مستند بانوی کهگیلویه و بویراحمدی به جشنواره ملی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای کهگیلویه و بویراحمد، رییس حوزه هنری استان گفت: مستند ایل بانو که روایتگر زندگی دختر عشایری استان درباره فعالیت‌های فرهنگی و خیرخواهانه است به نخستین جشنواره ملی فیلم کوتاه اقوام ایرانی راه یافت. محمد شریف اسلامی افزود: فیلم مستند ایل بانو به تهیه کنندگی مریم حسن زاده و کارگردانی نسیم سهیلی تولید حوزه هنری انقلاب اسلامی کهگیلویه وبویراحمد و شبکه استانی دنا به نخستین جشنواره ملی اقوام ایرانی راه یافت. وی بیان کرد: نخستین دوره جشنواره ملی فیلم اقوام ایرانی توسط موسسه فرهنگی هنری فصل هنر و بنیاد ایران‌شناسی، به دبیری کمال تبریزی و با شعار «اقوام، ریشه ایران‌زمین» ۲۶ تا ۳۰ اردیبهشت در تهران برگزار می‌شود. رییس حوزه هنری کهگیلویه و بویراحمد اضافه کرد: این جشنواره در سه بخش اصلی، تجربی و جنبی برگزار می‌شود و هدف آن نمایش زیست‌بوم، فرهنگ، آئین، تاریخ، میراث فرهنگی ملموس و ناملموس و گردشگری اقوام ایرانی و معرفی استعداد‌های کشف‌شده به زبان هنر سینما است. اسلامی همچنین از درخشش عکاس کهگیلویه وبویراحمدی در جشنواره ملی دانش سنتی محیط زیست خبر داد و افزود:جایزه ویژه هیات داوران در این جشنواره به نرگس واحدی پور اهدا شد. نرگس واحدی پور، از دانش آموختگان باشگاه رشد حوزه هنری استان کهگیلویه و بویراحمد است. آیین اختتامیه نخستین جشنواره ملی دانش سنتی محیط زیست در دانشگاه شهرکرد برگزار شد که در این جشنواره یک هزار و ۴۰۰ اثر به دبیرخانه جشنواره ارسال شده است. نخستین جشنواره ملی دانش بومی محیط زیست توسط اداره کل محیط زیست و حوزه هنری چهارمحال بختیاری با هدف احیای دانش بومی محیط زیست از ۲۷تا۲۹فرودین در شهر کرد برگزار شد.

دیگر خبرها

  • درخشش رادیو فرهنگ در جشنواره ملی مستند رادیویی پژواک
  • چهارمین جشنواره پژواک بین المللی می‌شود
  • گزارش تصویری | سومین جشنواره ملی مستند رادیویی پژواک
  • جشنواره معلولین هند به مستند «احمد» جایزه داد
  • رادیو صدای لحظه‌هاست
  • «احمد» در هند جایزه گرفت
  • افتتاحیه سومین جشنواره ملی مستند رادیویی پژواک
  • جشنواره معلولین هند به مستند «احمد» جایزه داد
  • نمایش «ملودی» در جشنواره انیمیشن «ورونژ»
  • راه یابی مستند بانوی کهگیلویه و بویراحمدی به جشنواره ملی